15 mei Line-up VMax Club Pier Scheveningen

goed man ;) tx wordt het ook snel opgeslagen (korte wachttijden)?

Complimenten trouwens je hebt je best gedaan 21 jaar + 9 maanden geleden ;)
Bedankt voor je compiliement. Ze is wel hyperactief.
______________________________________________________________________________

Hele snelle camera. Je kunt hem nog sneller zetten. Dan laat hij de foto niet zien. Dan kun je achterelkaar knallen.
full
 
[off-topic]
Konica Minolta Dimage Xg zoom5.7-17.1mm 3.5 mil pic, met gratis 256 mb kaartje en lederentasje.€175,-
Gebruik ik nu, plat, van metaal, beeldscherm nèt binnen behuizing, past in je binnenzak, vorig weekend 181 foto's en 5 filmpjes gemaakt ( waarvan ééntje van meer dan 1 minuut ), batterij was eerder leeg dan het kaartje vol was ..............volgende keer dus wel langer laden |(

Ben er zeer tervreden mee :} :}
 
Gebruik ik nu, plat, van metaal, beeldscherm nèt binnen behuizing, past in je binnenzak, vorig weekend 181 foto's en 5 filmpjes gemaakt ( waarvan ééntje van meer dan 1 minuut ), batterij was eerder leeg dan het kaartje vol was ..............volgende keer dus wel langer laden |(

Ben er zeer tervreden mee :} :}

Er zit ook veel verschil in de batterijen,...betaal desnoods iets meer.
 
ja gek zeg..........lekker link in je spijkerbroek op de fiets...........

Wel stoere foto van je Bart!!!!
Altijd hetzelfde met die Ducatisti, altijd zeiken over beschermende kleding. En TERECHT, heb je ooit het effect gezien van een onschuldig schuivertje met 35 km/u ? Ik wel, gelukkig niet bij mezelf. Spijkerbroek weg over een best groot stuk van 't onderbeen, en dus ook een grote schaafwond. En di jongen had geluk, dat hij zijn been niet gebroken had, want over schaafwonden leggen ze geen gips, moet dus aan elkaar groeien met pinnen en zo. Maar iedereen moet zelf weten hoeveel pijn ze willen verdagen om er stoer uit te zien. :o
 
Er zit ook veel verschil in de batterijen,...betaal desnoods iets meer.
Je kunt natuurlijk nog een reserve accu mee nemen.
Voor mijn Videocamera heb ik R 3. Heb ik allemaal gebruikt.
Heb de complete start gefilmd.
Dus iedereen die mer de G.B.R.heeft mee gereden heb ik op mijn video staan.
Leuk he?
full

Hier de auto's voor de hele groep.
Met de voorzitter van de club. Erik. Maakt driftig foto's.
 
Bedankt voor je compiliement. Ze is wel hyperactief.
______________________________________________________________________________

Hele snelle camera. Je kunt hem nog sneller zetten. Dan laat hij de foto niet zien. Dan kun je achterelkaar knallen.
(Afbeelding)


precies dat zoek ik ..achter elkaar knallen geen wachttijden
 
Altijd hetzelfde met die Ducatisti, altijd zeiken over beschermende kleding. En TERECHT, heb je ooit het effect gezien van een onschuldig schuivertje met 35 km/u ? Ik wel, gelukkig niet bij mezelf. Spijkerbroek weg over een best groot stuk van 't onderbeen, en dus ook een grote schaafwond. En di jongen had geluk, dat hij zijn been niet gebroken had, want over schaafwonden leggen ze geen gips, moet dus aan elkaar groeien met pinnen en zo. Maar iedereen moet zelf weten hoeveel pijn ze willen verdagen om er stoer uit te zien. :o
Weet ik Paul en ik zal het nooit goed praten. (eigen schuld , dikke bult) :X
 
Weet ik Paul en ik zal het nooit goed praten. (eigen schuld , dikke bult) :X

Zal ik je eens wat zeggen, ik reed 20 jaar in spijkerbroek. Je leest het goed ook in de winter ;) MUHAHAHA 20 jaar stom ik weet het..Maar het zit en rijd gewoon beter ;)

Maar sinds ik een gezin heb, heb ik maar wat protectie gekocht ;)
 
Zal ik je eens wat zeggen, ik reed 20 jaar in spijkerbroek. Je leest het goed ook in de winter ;) MUHAHAHA 20 jaar stom ik weet het..Maar het zit en rijd gewoon beter ;)

Maar sinds ik een gezin heb, heb ik maar wat protectie gekocht ;)
Sinds mijn gezin (en vrouw) de deur uit zijn, rij ik weer in een spijkerbroek. :+
 
pas dan maar op ouwe roofvogel van me, dan wordt hij misschien wel nooit meer krom(ming) ;)
 
Mijn TEAM. Eg wel. :} :} :}
"De Verkeerregelaars".Tineke,Harald,Aad,Kees,Paul,Karin,Dick,Rob,Martin,Ilse,Laurens,Werner,Lexy,
Aad en die ikke vergeten ben. Maar 10 of zo. :X
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan