Mean machine

legato

Rookie
30 apr 2005
9
0
eindhoven
Hoi allemaal,

Ik heb sinds enkele weken een Roadstar warrior gekocht.
Ik ben benieuwd of er hier nog een paar forumleden zijn die er één hebben. Het is een heerlijke motor om mee te rijden en om af en toe ook lekker mee te scheuren. In de eerste instantie kon ik maar niet slagen omdat ik steeds naar een racer aan het kijken was maar omdat ik al een paar jaar chopper rijdt heb ik toch maar een een combinatie van beide modellen gekocht.
Yamaha heeft het zelfde block ook in de super racer de MT-01 geplaatst.
Binnenkort rij ik er eens mee naar de Eifel om het betere bochtenwerk uit te proberen.....maar ik weet zeker dat ik geen bocht kan nemen zoals een Racer dat kan zonder op mijn toeter te gaan *D
 
Als jij met het idee rondrijdt dat je een "combinatie v/e racer en een shopper" hebt gevonden én dat de MT01 een superracer is, zul je inderdaad snel op je snufferd liggen daar in de Eiffel })

De Warrior is gewoon een power-cruiser (met het blok v/d Wildstar, weliswaar gekieteld), en zeker geen racert of iets dat daar maar in de buurt komt.

Voor mede-warriors kun je het beter proberen op www.wildstarfan.nl. Daar zit ook een enkeling met een warrior.
 
Ik snap ook wel dat de warrior absoluut geen racer is maar een chopper met een lekker stevig vermogen.
Ach wat het ook is........, misschien formuleer ik het wel niet zo goed om te zeggen dat het een combinatie is van een chopper en een racer :?
Het is een ieder geval een bike die je af en toe ook eens lekker op zijn staart kan trappen.
Enne....bedankt voor de link
 
Terug
Bovenaan Onderaan