SoeFighter!

SoeF!

MF veteraan
1 feb 2003
2.812
5
Randje achterhoek
Hier dus het Fightertopic van den SoeF!

Het verbouwen zit eigenlijk wel in m'n bloed, ben (bescheiden) begonnen met een Bandit600S, waar na twee jaar de kuip afging. Er kwam een kuipje op van een Peugeot Speedfight scooter, SBK-stuurtje, tailrisers, jack-up-plates en remschakelsetje.

full
 
Die Bandit heb ik 4,5 jaar gehad, daarna kwam een GSXR750W van '94.
Maar die was eigenlijk zo mooi, en in nieuwstaat, dat ik 't zonde vond om te verbouwen.
Die heb ik dus geruild met een verbouwde GSXR1100.
Ik heb 'm naderhand weer helemaal anders opgebouwd, naar m'n zin.
Helaas was dit m'n enige motor, en na veel geouwehoer met de elektriek, en de bak, heb ik 'm goed kunnen verkopen.
Op een gegeven moment gaat 't je tegenstaan, als je vrienden aan de oprit staan van: hé Jan, ga je mee, en hij ligt weer's uit elkaar....

full
 
Toen kwam dus de Bandit1200N: Beest van een motor, maar 't klikte niet écht....
Ook tailrisertjes, SBK-stuurtje, jack-up-plates opgezet.
full
 
Ik had er inmiddels een leuke toermotor bijgekocht....
Een GSX750es uit '86.
full

Bij 't postkantoor in Den Haag...
 
Die Bandit heb ik 4,5 jaar gehad, daarna kwam een GSXR750W van '94.
Maar die was eigenlijk zo mooi, en in nieuwstaat, dat ik 't zonde vond om te verbouwen.
Die heb ik dus geruild met een verbouwde GSXR1100.
Ik heb 'm naderhand weer helemaal anders opgebouwd, naar m'n zin.
Helaas was dit m'n enige motor, en na veel geouwehoer met de elektriek, en de bak, heb ik 'm goed kunnen verkopen.
Op een gegeven moment gaat 't je tegenstaan, als je vrienden aan de oprit staan van: hé Jan, ga je mee, en hij ligt weer's uit elkaar....

(Afbeelding)


Dit is nou pure schoonheid :9~ !!!!! :}
 
En zo staat íe er nu bij....
Inmiddels met offset voortandwiel, afgedraaide tandwieldrager, aangepast uitlaatbocht (loopt nu vloeiender onderaan), ZXR400 achterwiel, one-off remklauwdrager enz...
full
 
Zeg Jan... Waar ik eigenlijk benieuwd naar ben... Ga je ook eigen carterdeksels en tankdop maken..?

Verders ziet het er nog steeds goed uit!
 
gaaf om de details eens te zien; niets dan lof!

je hebt je remklauw achter alleen verkeerd om zitten :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan