Fighter Virus Gixxerron

Status
Niet open voor verdere reacties.

gixxerron

MF veteraan
10 nov 2002
12.232
0
amersfoort
Nou dan moet ik er ook maar aan...
het verbouwen begon bij mij ongeveer 15 jaar geleden,heb gelukkig nog wat foto liggen en die onder de scanner gelegd...

heb helaas niet van alle motoren een foto,simpel omdat ik dat nooit belangrijk vond.wilde alleen maar sleutelen...
maar wel een paar,deze eerste was meer een cafe-racer een GS850 met cardan :X
heb alleen een piccie van het verbouwen...
full
 
Ok dan, Ron ook zijn eigen gedeelte. Ben benieuwd watvoor moois we hier allemaal te zien en te horen krijgen.
 
waar ik ook nog een foto van heb is van de eerste streetfighter achtige GPZ1000rx.
hier de opbouw face...sorry voor de grote foto's
full
 
toen deze klaar was kon ik aan een GPZ900R komen...
die moest ook maar verbouwd worden...
bij deze heb ik het hele blok van de lak ontdaan...doe ik dus nooit meer :X
full
 
nog een fototje van de GSX1100...
was niet klaar en moest nog gespoten worden maar stond een nieuw project te wachten dus ging snel de deur uit
full
 
Strakke machientjes, kan heel goed begrijpen dat het een helse werk was om het blok van z'n lak te ontdoen.
Ik heb je trouwens het adres van Rob's Accessoires gemaild, ik weet niet of je het al gezien hebt.
 
het nieuwe project was de Z1000 met FJ1200 blok...
hier zit de buddy nog niet juist,maar is later toch nog goed gekomen...
full
 
Laatst bewerkt:
Strakke machientjes, kan heel goed begrijpen dat het een helse werk was om het blok van z'n lak te ontdoen.
Ik heb je trouwens het adres van Rob's Accessoires gemaild, ik weet niet of je het al gezien hebt.
heb je mailtje gehad mark,thanks...
 
nog een fototje van de GSX1100...
was niet klaar en moest nog gespoten worden maar stond een nieuw project te wachten dus ging snel de deur uit (Afbeelding)
Was die van jou? Ik had er al een fotootje van en was toch één van m'n all-time-favorite-GSX11's. Lekker ruig en simpel, niks meer an doen ....
Die GPz 1000 is ook gaaf trouwens (voor zo'n lompe bak :+ ). Rijdt dat nog een beetje (bijv. vergeleken bij GSX-R)?
 
Was die van jou? Ik had er al een fotootje van en was toch één van m'n all-time-favorite-GSX11's. Lekker ruig en simpel, niks meer an doen ....
Die GPz 1000 is ook gaaf trouwens (voor zo'n lompe bak :+ ). Rijdt dat nog een beetje (bijv. vergeleken bij GSX-R)?
ja AL,die GSX heb ik verkocht aan een hagenees,was nog niet af maar moest ik kwijt...
wat betreft de 1000RX zit hoog maar reed net zo lekker als een GSX-R en dat voor een motor van '86...
 
wat betreft de 1000RX zit hoog maar reed net zo lekker als een GSX-R en dat voor een motor van '86...
Ze zijn wel een stuk goedkoper dan een GSX-R, maar zijn ze ook een beetje betrouwbaar, snel, wheelies?
 
damn die ron heeft er ook wel kijk op :}
thanks Ivan,de foto's zijn een beetje wazig zijn toen met een gewoon toestel genomen.... :)
de volgen de winter ga ik mij gixxer helemaal strippen,en ga ik wat dingen polijsten,frame kleppendeksel en nog wat dingen...
verder wil ik nog wat veranderen...

dat ga ik dan op dit topic plaatsen...
en ik ben op zoek naar een gsx om te verbouwen...
 
Ze zijn wel een stuk goedkoper dan een GSX-R, maar zijn ze ook een beetje betrouwbaar, snel, wheelies?
ja je koopt ze voor weinig...
en super betrouwbaar,deze blokken kun je echt afraggen,met de 900 en de 1000 nooit problemen gehad,de 1000RX heeft 125 pk en trekt zonder moeite wheelie's
heb 1 keer samen met een maat van me hem doorgetrokken tot 240 maar dat was zonder kuip :P ,dus dat moet je niet te vaak doen...hoe hard hij met een kuip gaat weet ik niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan