En in 't Gooi?, deel II

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou het is de 4de x dat dit toernooi gehouden word bij onze vereniging en van de 3 voorgaande keren heeft me brer er 2 gewonnen en 1 finale verloren. en nu ik door de voorronden heen ben en er iets van 220 mensen uitgeschakeld zijn en me broer en ik zo geloot zijn dat we evt de finale tegen elkaar kunnen komen wil ik hem ff een lesje leren ;) maar heb trouwens nog nooit achterop een motor gezeten :( en bij een vriend op scooter voelde ik me niet veilig (majah dat is ook een scooter :+ ) maar wil wel graag keertje achterop dus ga even kijken of ik evt een x dat pak kan lenen van die kennis en misschien een rondje achterop mag bij hem, denk dat ik het wel geweldig vind *D
 
(Afbeelding)

soooooow....ik zeg : fijne vakanzie allemaal :)


[me]MechanicalAnimal gaat er tot zondag ff lekker van genieten in de Eiffel :} :] [/me]

Ziet er top uit gozer, nogmaals veel plezier daaro.
Enne vergeet niet dat je motor nu iets breder is he, vooral tussen auto's doorrijden niet vergeten :+

Hou alles heel en have fun :}
 
haha dankjewel, ik zal me best doen. al had ik toch liever bij jullie geweest! heb geen van jullieontmoet dus ken sowieso no niemand, misschien mensen die op de groest zijn morgen bij 538 show?
 
haha dankjewel, ik zal me best doen. al had ik toch liever bij jullie geweest! heb geen van jullieontmoet dus ken sowieso no niemand, misschien mensen die op de groest zijn morgen bij 538 show?

Nope, wel bij vuurwerk op laapersveld morgenavond, maarja dan is 't donker :+
 
Nope, wel bij vuurwerk op laapersveld morgenavond, maarja dan is 't donker :+

ja daar ben ik ook wel maar heb alleen 1x foto gezien van jou dus denk niet dat ik iemand zal herkennen als ik er al iemand tegen zou komen. en aangezien geen van jullie mij kent majah dat komt vast nog wel *D
 
ja daar ben ik ook wel maar heb alleen 1x foto gezien van jou dus denk niet dat ik iemand zal herkennen als ik er al iemand tegen zou komen. en aangezien geen van jullie mij kent majah dat komt vast nog wel *D

Precies, komt heus wel goed :)
 
gaan jullie eigenlijk wel eens op gewone zaterdag avond naar de groest? en is het anders een idee om bijvoorbeeld met hilversum alive de vrijdagavond met zijn allen ergens van tevoren gezellig af te spreken en een biertje te drinken? lijkt me wel gezellig want ken jullie alleen van het forum.
 
gaan jullie eigenlijk wel eens op gewone zaterdag avond naar de groest? en is het anders een idee om bijvoorbeeld met hilversum alive de vrijdagavond met zijn allen ergens van tevoren gezellig af te spreken en een biertje te drinken? lijkt me wel gezellig want ken jullie alleen van het forum.

Opzich wel leuk ja, met Hilversum ALive misschien wel een leuk idee inderdaad
 
Opzich wel leuk ja, met Hilversum ALive misschien wel een leuk idee inderdaad

oker moeten we tegen die tijd maar een x afspreken, of natuurlijk eerder *D maar denk dat ik jullie wel een keer tegen het lijf lop. weet trouwens niet wat ik moet doen als ik iemand lansg zie rijden van jullie met mf sticker haha gillen ofzo?
 
oker moeten we tegen die tijd maar een x afspreken, of natuurlijk eerder *D maar denk dat ik jullie wel een keer tegen het lijf lop. weet trouwens niet wat ik moet doen als ik iemand lansg zie rijden van jullie met mf sticker haha gillen ofzo?

Bijvoorbeeld, koop zo'n gastoeter :+
Ik toeter wel als ik langsrij, weet nog wel waar je woont...jaja geheugentje he ;)
 
Bijvoorbeeld, koop zo'n gastoeter :+
Ik toeter wel als ik langsrij, weet nog wel waar je woont...jaja geheugentje he ;)

haha en dan altijd meenemen zeker :+ zag vorige keer namelijk een gixxer met mf sticker rijden maar d8 ja en nu....kan wel gaan gillen ofzo maarja, misschien dat ik jou en mechanical animal wel herken (blade :} ) van tevoren *D en anders als je in de buurt van de larense weg een gozer van circa 2 meter ziet rijden op een mountain bike moet je ff opletten of ie gefascineerd nar je motor kijkt *D
 
haha en dan altijd meenemen zeker :+ zag vorige keer namelijk een gixxer met mf sticker rijden maar d8 ja en nu....kan wel gaan gillen ofzo maarja, misschien dat ik jou en mechanical animal wel herken (blade :} ) van tevoren *D en anders als je in de buurt van de larense weg een gozer van circa 2 meter ziet rijden op een mountain bike moet je ff opletten of ie gefascineerd nar je motor kijkt *D

hehehe, will keep that in mind :)
Mijne is grijs/zwart. Zit een dwerg (ik) op :+
 
:+ haha oke zal er op letten, nog vaste trajecten die je rijd elke dag? of ga je morgen nog weg met de motor? en anders ff toeteren als je bij de larense weg langskomt ( als het ventweggetje aan je rechterhand overgaat in fietspad het 5de huis) heb namelijk eer goede reflexen opgebouwd als het gaat om motorgeluiden en kijken naar het raam :+
 
:+ haha oke zal er op letten, nog vaste trajecten die je rijd elke dag? of ga je morgen nog weg met de motor? en anders ff toeteren als je bij de larense weg langskomt ( als het ventweggetje aan je rechterhand overgaat in fietspad het 5de huis) heb namelijk eer goede reflexen opgebouwd als het gaat om motorgeluiden en kijken naar het raam :+

*proest* mafkees :)

Ik rijd elke dag een vaste route met koekblik naar 't werk maar dat zal je je reet roesten neem ik aan :+

Ik ga nog wel stukkie motorrijden mits het weer goed is. Dus dan toeter ik wel ;)
 
*proest* mafkees :)

Ik rijd elke dag een vaste route met koekblik naar 't werk maar dat zal je je reet roesten neem ik aan :+

Ik ga nog wel stukkie motorrijden mits het weer goed is. Dus dan toeter ik wel ;)

:} je moet toch wat, heb echt spijt dat ik me schakelbrommer verkocht heb...diestond altijd op te oprit trouens (rood) en kom er nu pas achter wat het verschil is, niet alleen naar school fietsen nu maar ook me vrienden in huizen en bussum en naarden zie ik gewoon minder en mis het schakelen echt enorm..............majah het was me eigen schuld dat ik zo stom gedaan heb. het ergswat me nu kan overkomen is dat meneer/mevrouw de rechter zegt dat ik tot mijn 21ste!!!! moet wachten met mijn rijbewijs ;(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan