En in 't Gooi?, deel II

Status
Niet open voor verdere reacties.
heeft er iemand zin om ff een stukkie te rijden/crossen... :]

Nou.. vanavond ga ik ff een stukje doen..

maar uiteindelijk parkeer ik em voor Sven's om daar een biertje te halen.. (er kunnen makkelijk een motor of 10 voor de deur daar hoor :D)

morgen worden eindelijk m'n CX-en weggehaald overigens.. :)
 
Idee voor zondag, als iemand een betere route weet houd ik me aanbevolen.

(Afbeelding)

Zoiets?
misc
 
Die eerste zou ik wel eens geweest kunnen zijn... Zwart grijze GSX-R 1000 en een zwart/grijs/geel pak? Zwart/grijze helm heeft inderdaad een goudkleurig spiegelvizier.

Het ging allemaal te snel om te zien wat voor type motor het was en welk kleur pak de berijder had. Zag dat het iets met grijs te maken had (kleur van de motor)en het vizier van de helm viel op. Volgens mij hetzelfde vizier als van de foto van afgelopen zondag. Dat was eigenlijk ook de reden dat ik dacht dat het michel was. Maar ik heb dus rusty gespot!

Dat hoor ik toch niet als ik lig te slapen mofo....*piep* :z

Slapen? op dat tijdstip? Slapen doe je 's nachts hoor!! en dat ook niet altijd!
 
Het ging allemaal te snel om te zien wat voor type motor het was en welk kleur pak de berijder had. Zag dat het iets met grijs te maken had (kleur van de motor)en het vizier van de helm viel op. Volgens mij hetzelfde vizier als van de foto van afgelopen zondag. Dat was eigenlijk ook de reden dat ik dacht dat het michel was. Maar ik heb dus rusty gespot!Slapen? op dat tijdstip? Slapen doe je 's nachts hoor!! en dat ook niet altijd!

Dat vizier op de foto was van de helm van SP1KE, we zijn een groepje posers bij elkaar ;) *D

Enne heerlijk man ff uitslapen, zonder wekker wakker worden :}
 
Ja ziet er ook prima uit, probleem is alleen dat we binnendoor (ook met mijn route) niet helemaal weten hoelang dat gaat duren? We vertrekken om 10:00 en moeten er voor 11:00 zijn.

Als je iets hebt met wat meer aanwijzingen, wil ik morgen de route wel even rijden (als het weer het allemaal toestaat), weten we gelijk hoelang we er mee bezig zijn!
 
Als je iets hebt met wat meer aanwijzingen, wil ik morgen de route wel even rijden (als het weer het allemaal toestaat), weten we gelijk hoelang we er mee bezig zijn!

Ik wil hem dan morgen wel samen met je rijden als het weer inderdaad goed is.
De vrouw gaat toch shoppen met mijn stiefmams :)
 
Ik ben zo vrolijk, zo vrolijk!!!!

Vanmiddag proefgereden met een drrom van een motorfiets. Dat word zeker weten de volgende! Geen SS meer maar een All-road.



Grtzz en ik moest het ff kwijt
 
Ja ziet er ook prima uit, probleem is alleen dat we binnendoor (ook met mijn route) niet helemaal weten hoelang dat gaat duren? We vertrekken om 10:00 en moeten er voor 11:00 zijn.

46 minuten en 11 seconden volgens de GPS 8-) die zit er meestal maar een paar minuutjes naast, dus binnen een uur moet makkelijk lukken.

Die route van jou heeft zo te zien iets meer doorgaande wegen, dus die zal nog wat sneller zijn.

Hoe laat morgen proefrijden??
 
En ik weet welke :) (toch?)

Is die al besteld?

Nee hij is nog niet besteld! IK ben bang dat ik dit seizoen nog rij met deze. En pas volgend jaar ;( hem ga bestellen. De levertijd is 2 weken dus dat is het probleem niet.

Het word trouwens voor de nieuwschierigen een KTM 950 Adventure in het zwart.

Ik heb ook nog op de Superduke gereden maar dat word hem niet. Ik heb trouwens nog nooit zulke aggresieve remmen mee gemaakt als op dat ding. Zoals dat vertraagd is gewoon eng.


Grtzz
 
46 minuten en 11 seconden volgens de GPS 8-) die zit er meestal maar een paar minuutjes naast, dus binnen een uur moet makkelijk lukken.

Die route van jou heeft zo te zien iets meer doorgaande wegen, dus die zal nog wat sneller zijn.

Hoe laat morgen proefrijden??

Gooi me ff anders op msn, zie mijn profiel voor adres.
Dan msn-en we morgen wel ff als we gaan
 
Nee hij is nog niet besteld! IK ben bang dat ik dit seizoen nog rij met deze. En pas volgend jaar ;( hem ga bestellen. De levertijd is 2 weken dus dat is het probleem niet.

Het word trouwens voor de nieuwschierigen een KTM 950 Adventure in het zwart.

Ik heb ook nog op de Superduke gereden maar dat word hem niet. Ik heb trouwens nog nooit zulke aggresieve remmen mee gemaakt als op dat ding. Zoals dat vertraagd is gewoon eng.


Grtzz

Dan zou dit hem moeten zijn:
KTM-Adventure-black.jpg


Stoer ding :} :} :}

[edit]
Deze KTM vind ik :9~
2006-KTM-rc8-small.jpg

[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan