En in 't Gooi?, deel II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor zondag:
"Zondag is ook een buiige dag. Ook staat er nog steeds een stevige
noordwestenwind. Alleen het zuidwesten van het land heeft langdurige
droge perioden met opklaringen. In de temperatuur komt weinig
verandering."

zegt het knmi ;)
 
Voor zondag:
"Zondag is ook een buiige dag. Ook staat er nog steeds een stevige
noordwestenwind. Alleen het zuidwesten van het land heeft langdurige
droge perioden met opklaringen. In de temperatuur komt weinig
verandering."

zegt het knmi ;)

hmm... als `t maar droog blijft... dan mag het best een beetje waaien...
dan maar een xtra trui aan *D
 
Ach laten we het er maar het beste van hopen...gelukkig zitten ze er wel vaker naast *D

Mogguh *D
 
ey! is het nou de bedoeling dat we alsnog binnendoor gaan? of wordt het toch over de snelweg heen crossen (=met dit weer toch mijn favoriet!)??
 
Goeiemorgen! Wat een prutweer B| ...

We hebben anders net heerlijk een stukkie gereden :]
De route voor morgen hebben we vast gereden, heen mijn route (thx Bandit Sam ;) )ongeveer ff naar de MAC, donutje en bakkie koffie en de route van Jantah weer terug.
Als voorrijder stem ik Jantah, die heeft GPS :X }) ;)

@ Bandit Sam en Jantah, bedankt voor het ritje, was gezellig en ondanks de regen best leuk *D :}
 
Ik stem ook voor Jantah! Hoef ik namelijk niet voorop ;) ! Verder heerlijk gereden ondanks de stortregen op de terugweg! Nu hopen dat het morgen niet zo hard regent, is de kans groter dat mijn motor blijft lopen voor het stoplicht! Op de heenweg, geen enkel probleem. Terug 3x afgeslagen :( .
 
Hmm wat heb ik ineens een hoop vrienden?? :? Maar ik vind het geen probleem om voor te rijden hoor ;)

En heerlijk gereden vandaag. Regen? Op de terugweg maar 1 buitje gehad en de heenweg viel toch eigenlijk ook wel mee? Bandit Sam en Michel27 ook bedankt, was erg gezellig.
 
Hmm wat heb ik ineens een hoop vrienden?? :? Maar ik vind het geen probleem om voor te rijden hoor ;)

En heerlijk gereden vandaag. Regen? Op de terugweg maar 1 buitje gehad en de heenweg viel toch eigenlijk ook wel mee? Bandit Sam en Michel27 ook bedankt, was erg gezellig.

L :+ L, goed he *D
De heenweg viel inderdaad zeker mee, de terugweg maar 1 BUI inderdaad (die hoosbui durf ik geen buitje te noemen hoor) :+
 
helaas ben ik er niet bij morgen..
n.i.w. veel plezier en ik hoop dat jullie het droog houden!
 
Tuurlijk houden we 't droog, positief zijn allemaal zonnenbril meenemen 8-)
sunglasses2.gif

sunrise.gif


't is trouwens wel stilletjesss, iedereen op tijd naar bed voor morgen ofzo ?
 
Laatst bewerkt:
Piegom, onze eigen G&VUTHC-motivator! :}
Achter de wolken schijnt de zon en na regen komt zonneschijn :) en
wat er ook gebeur altijd blijven lachen :)
Een dag niet motor gereden is een dag niet geleefd :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan