En in 't Gooi?, deel II

Status
Niet open voor verdere reacties.
mmm niet dak weet...maar met 1 kant van familie gaan we nooit meeer om.

hoe komen jullie eigenlijk aan jullie namen? zoals michel en sp1ke is logisch maar de rest?
SP1KE is een lang verhaal.
ben begonnen op een R6,en kreeg veel spijkers in mn banden,toen was de nickname nog spikeR6
toen kwam de SP1,mijn initialen zijn SP etc,alles klopte,toen werd het dus SP1KE.
kort samengevat :Y
 
mmm niet dak weet...maar met 1 kant van familie gaan we nooit meeer om.

hoe komen jullie eigenlijk aan jullie namen? zoals michel en sp1ke is logisch maar de rest?
Vodkat is gewoon weer een raar hersenspinsel van mij :P

Nah ja, eigenlijk is het zoiets als:

Vodka = drank, jummie :9
+ T is dus VodkaT

Zit dus totaal geen logica in o.i.d .... maar goed :)
 
Thanks :Y

Vanavond eindelijk weer eens lessen, lang geleden.
Instructeur vond dat ik eerst theorie moest halen, zodat hij mijn examen meteen aan kon vragen, anders kostte het mij teveel lessen en dat was niet nodig volgens hem ... Nah ok.. ook goed ... heb alleen bijna 2 maanden niet gereden :X

klote theorie

Maarrrr het is mooi weer, dus vanavond lekker stukkie toeren!
(nah ja... toeren... flink gebler in je oor is ook niet echt ontspannend maar goed... :P )

Ahhhh tis idd super weer om ff lekker te rijden. Ik ben afgelopen 2 daagjes bij mijn beessie geweest en kan daar de motor niet goed kwijt. En morgen moet mijn andere beessie naar de dierenarts gebracht worden dus kan ik weer niet op de motor. Zul je zien dat het volgende week weer klote weer wordt -O- Iig heel veel fun met lessen vanaaf! Maakt niets uit dat het 2 maanden geleden is. Kwestie van opstappen en je hebt de slag weer te pakken :]
 
hee joh,had jij niet wat met motomutsie te doen?of was dat gisteren?




:+ :+ :+


(wel lief dat je mijn motor de mooiste van het gooi vind,had ik dat al gezegd?)

Muzzi voor jou :P Dat was gisteren en eergisteren inmiddels :9 Vanmorgen vanuit Huizen naar ut werk en vanaaf weer naar eigen stekkie '( Maar morgenaaf komtie weer bij mij *O*
 
hoe komen jullie eigenlijk aan jullie namen? zoals michel en sp1ke is logisch maar de rest?

Ehhh het heeft iig niets met motoguzzi te maken wat de meeste mensen altijd denken bij mijn nick. Tis meer een verbastering (my mind is a strange place) van motormuisje-achtig-iets. Kwam zomaar bij me op toen ik me aanmeldde en een nick op moest geven. :)
 
Mijn eerste nick was Motor-Bobske

Vond dat nogal lomp maar kon maar geen leuke nick verzinnen (weet het nog steeds niet gelukt maar kan niet meer wisselen) dus vandaar.

Toen ik zag dat je je nick kon wijzigen dacht ik oke doe ik iets anders en aangezien alle pubers in ons land wanneer ze over brommers praten het altijd hebben over:

"Ja en toen trok hij als een beest BOOOOOOOoooooooooooooooooOOOOBB BBBBooooBB BooooooooooooooooB en weg was hij"

Dacht ik ach ja ik heet bob en gooi daar een technische term achter CC klonk wel grappig en dus BobCC

Ja kom net tot de conclusie dat het een beetje gaare nick is............ maar het is wel de mijne meetsal verzin ik wel de meest idioten namen maar lukt me niet meer moet je nagaan hoe verknipt ik ben :+

Maar ben gelukkig niet de enige hier..... :P :P *O*

:W
 
Muzzi voor jou :P Dat was gisteren en eergisteren inmiddels :9 Vanmorgen vanuit Huizen naar ut werk en vanaaf weer naar eigen stekkie '( Maar morgenaaf komtie weer bij mij *O*
JEUHEUHJ,ik mag muzzi tegen mutsie zeggen ;)



:+ :+ :+


en dat beessie van jou,daar mag ik matti tegen zeggen
 
hee joh,had jij niet wat met motomutsie te doen?of was dat gisteren?


:+ :+ :+


(wel lief dat je mijn motor de mooiste van het gooi vind,had ik dat al gezegd?)
euhj Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr :+

kheb nog zo'n mooi piccie van je :P
full



en ja er is flink wat met motomutsie gedaan jah :Y :9
 
Nickname: frisco -->

omdat ik niet een afkorting, maar een originele naam wou wat dingen verzonnen, en op i-net gaan zoeken of 't al bestond. frisco was nog niets, dus dat werd ik :+

later bleek het oa een kaasmerk te zijn -O-
 
Nickname: frisco -->

omdat ik niet een afkorting, maar een originele naam wou wat dingen verzonnen, en op i-net gaan zoeken of 't al bestond. frisco was nog niets, dus dat werd ik :+

later bleek het oa een kaasmerk te zijn -O-
frico is kaasmerk
friki is kipmerk(slogan,niet vergeten,friki eten)

frisco is niet echt een merknaam(geloof ik)en dus wel origineel gevonden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan