TL-1000 Rijders-4""

wanneer nieuwe TL-meeting???

  • ???

    Stemmen: 24 66,7%
  • eind 2005

    Stemmen: 3 8,3%
  • begin 2006

    Stemmen: 1 2,8%
  • eind 2006

    Stemmen: 1 2,8%
  • Later

    Stemmen: 1 2,8%
  • Eerder

    Stemmen: 1 2,8%
  • Datum zie mij post

    Stemmen: 3 8,3%
  • Maakt mij niet uit

    Stemmen: 2 5,6%

  • Totaal aantal stemmers
    36
Status
Niet open voor verdere reacties.

VASILY

MF veteraan
24 feb 2004
1.861
0
full

{deel 5 komt een mooi plaatje van een TL-S ;) }

welkom op deel 4 van de Tillers :9~
op naar deel 5

tl1000 rijders
TL1000-rijders 2
TL1000 rijders - 3

zoals Kaneda al in 3 schreef stel hier al je vragen over TL-R en de TL-S :?
en alles over meetingen :]
ik heb er nog een linkje bij gezet voor diegene die daar nog niet geweest zijn dat is over TLen ALL OVER THE WORLD.
http://tlplanet.com/

nog een hele mooie link voor het TL-Forum:
http://www.tl1000.nl/



HEB JE NOG SUGGESTIES MAIL @ vasily@zonnet.nl





Lots of fun here .
Greetz Vasily
 
Laatst bewerkt:
Nieuw Topic? Mooie gelegenheid om jullie even in te lichten over de staat van mijn TL.

Keertje woonwerk met de TL gedaan, op de terugweg was er wat ruimte, ik was aardig aan het doorhameren. Wat verkeer, gas dicht, begint mijn achterwiel te glijden. Remmend vermogen van de TL is vrij groot, maar dit was onwaarschijnlijk. Gelukkig veilig de vluchtstrook bereikt. Aan de motor niets te zien, maar toch de sleepdienst gebeld, TL afgeleverd bij de dealer.

Vanmiddag ga ik mijn gedemonteerde schatje even bekijken, want er lag een drijfstanglager uit. Omdat ik zo snel gestopt ben geen overige schade, maar alsnog een aardige kostenpost.

Anyway, wel jammer, want de TL was net helemaal top: Grote beurt, kleppen gesteld, ECU geprogrammeerd, Pilot Powers eronder, WP veren....

Later meer.
 
Nou ik ben er nu ook bij in dit topic, zoals jullie hebben kunnen lezen heb ik een TLS gekocht dus jullie zullen me vanzelf met een meeting tegen komen O-)

full


Robert
 
Vraagje:

Ik rij nu regelmatig op een TL1000s van een maat van mij.
Zijn banden zijn bijna versleten, weten jullie zo wat een setje BT020 kost voor de TL? Of is dit niet zo'n geschikte band voor de TL?
Het is niet echt nodig een vette plakker erop te leggen, voor zijn rijgedrag.
Alvast bedankt
 
Vraagje:

Ik rij nu regelmatig op een TL1000s van een maat van mij.
Zijn banden zijn bijna versleten, weten jullie zo wat een setje BT020 kost voor de TL? Of is dit niet zo'n geschikte band voor de TL?
Het is niet echt nodig een vette plakker erop te leggen, voor zijn rijgedrag.
Alvast bedankt


ik weet waar je voor 300 euro een setje pilot power kan kopen ik ben er errug tevereden over en dat is wel een plakker en een setje 010 heb ik voor 265 euro greetz Vasily
 
Jippieee :9 Deel vijf alweer. :9~

full


@Vasily Knal meteen ff iets neer in de post over onze volgende meeting :)

@iedereen Laten we er een mooi, schade en ongeluk vrij jaar van maken :] Met vele burnout`s wheelie`s stoppie`s en kneedowns })
 
Vraagje:

Ik rij nu regelmatig op een TL1000s van een maat van mij.
Zijn banden zijn bijna versleten, weten jullie zo wat een setje BT020 kost voor de TL? Of is dit niet zo'n geschikte band voor de TL?
Het is niet echt nodig een vette plakker erop te leggen, voor zijn rijgedrag.
Alvast bedankt
Maatje van me heeft een BT-020 onder zijn TLR liggen en is er niet zo blij mee. Zelf geen ervaring mee, maar liever een band die eerder op is dan er op een ongelukkig moment achter komen dat hij het niet bij kan houden. Maar alles is natuurlijk gerelateerd aan de rijstijl. Blijft altijd een beetje moeilijk om daar een zo een oordeel over te vellen.

@Jaymn,
Allemaal goeie berichten laatst, heb je hem al?
 
@Jaymn,
Allemaal goeie berichten laatst, heb je hem al?

Nee helaas zit ik nog te wachten op de verzekering om uit te keren. Heb de fiets al aanbetaald, en hij zou m uiterlijk vandaag aflever klaar hebben staan. Dus stellll dat ik opeens doekoe`s op m`n bank zie :} :9~ Maar daar ga ik maar niet vanuit ;) Hoop volgende week weer te kunnen :]
 
Klinkt bekend, Gezocht : Compleet motorblok TL1000S (R?) om de kosten in de hand te houden kun je het makkelijktst een ander blok opscharrelen.

@TL1000Sca Hoevel km`s heeft t blok gelopen dan :? Puur ff uit nieuwsgierigheid wanneer je zoiets kan gebeuren, met welke km stand.

En als je nog eeen blok nodig hebt komt t blok van mijn oude TL-R nog vrij he. Weet waar ie naartoe gaat dus als je interesse hebt moet je maar ff laten weten. Dat blok heeft maar 18k gelopen..
 
Ik heb gestemd op juli voor de volgende meeting dan heb je meestal nog mooi weer
:]
@Jaymn als je je TL- hebt maken we ook ff een poll voor die Uitwisselings info/kunstjes dag bij jou in de Hood
die eigenlijk al gepland stond maar door jou omstandigheden uitgesteld waren.
Greetz Vasily
 
Hier oude fotos van mijn motor. Ik zal binnenkort eens wat mooie foto's maken en posten. Deze schitterende orginele veel te brede richtingaanwijzers voor zijn er inmiddels af en verruild voor cateye's.
0

 
@ Vasily Lijkt me tof een dagje met z`n alle ff een dagje oefenen op onze kunsten. Heb zelf ook nog wel ff wat te leren met m`n staande wheelie`s dus })

Wat dachten jullie van zondag 5 juni voor een Wheelie stoppie kneedown dag :}


En wat betreft een meeting.... Weet niet of ik wel kan wachten tot juli :X Maar ik ben vrij flexibel dus ik sluit me gewoon aan bij de groep. Juli gaat wel al iedereen op vakantie dus misschien moeten we m wel iets daarvoor plannen. Eind Juni ofzo :?
 
full


Zou verboden moeten worden met een Caberg systeem helm op een TL-R :o
 
full


Zo`n klein vente op zo`n dikke fiets :? Moet elke X weer lachen als ik mezelf op zo`n ding zie O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan