Custom bikes???

azz

MF'er
7 mei 2005
78
0
wapenveld
Hallo allemaal,

Ben aan het overwegen om zelf een motor te bouwen maar heb er de ballen verstand van maar lijkt me erg gaaf en leuk om het te leren...
Weet misschien iemand of daar een cursus,workshop of iets dergelijks in is?
Beetje te gek om van alles meteen te gaan aanschaffen en dan achteraf achter komen dat het niet zo makkelijk is en dat je tog weer een paar onderdelen overhoudt.. :(

Of iemand die me iets wijzer kan maken van deze wereld zou me al een groot plezier doen.

Alvast bedankt en in de tussentijd droom ik nog wel ff lekker verder van zo'n mooie beestachtige lekkere AZZ

Bijlage: DSC00044.jpg
 
full
 
Hallo allemaal,

Ben aan het overwegen om zelf een motor te bouwen maar heb er de ballen verstand van maar lijkt me erg gaaf en leuk om het te leren...
Weet misschien iemand of daar een cursus,workshop of iets dergelijks in is?
Beetje te gek om van alles meteen te gaan aanschaffen en dan achteraf achter komen dat het niet zo makkelijk is en dat je tog weer een paar onderdelen overhoudt.. :(

Of iemand die me iets wijzer kan maken van deze wereld zou me al een groot plezier doen.

Alvast bedankt en in de tussentijd droom ik nog wel ff lekker verder van zo'n mooie beestachtige lekkere AZZ

Als je er de ballen verstand van hebt zou ik eerst een motor kopen en naar eigen smaak verbouwen. Stukje bij beetje. Gereedschap schaf je aan wanneer je het nodig hebt en zo krijg je geleidelijk aan een verzameling.

Wat voor motor heb je nu?
 
geen motor nog ,maar dacht als tog geld moet uitgeven dan op een leuk manier en aan iets wat zeker de moeite waard is! Waar ook een hoop uurtjes in gaan zitten is een keer wat anders dan mooie motor plaatjes kijken.... ;)
 
Ja die coen weet wat ie wil, hoop dat hij zijn droom kan verwezenlijken.
Stonden wel wat dingen bij waar ik wel wat aan heb.
Denk dat gewoon frame koop en de rest zelf doe,
daarna lekker :]

full
 
Ja die coen weet wat ie wil, hoop dat hij zijn droom kan verwezenlijken.
Stonden wel wat dingen bij waar ik wel wat aan heb.
Denk dat gewoon frame koop en de rest zelf doe,
daarna lekker :]

(Afbeelding)

Hou ons op de hoogte zou ik zeggen. Wat voor frame ga je aanschaffen?
 
Misschien kan ook veel makkelijker.
Heeft iemand nog tips om dingen te importeren uit amerika.

Deze is erg mooi nammelijk, hebben.

full
 
Het liefst deze...
Maar welke is niet zo belangrijk denk ik...
Zijn er genoeg!!!!
Meer de vraag hoe?


full
 
Nee, hoeveel.

Heb je enig idee over wat voor machines & prijzen je praat? Die laatste bijvvorbeeld, wat denk je dat zoiets kost, laten we zeggen in dollars? Dus nog niet vervoerd, ingevoerd, gekeurd etc?
 
Ja vast wel paar 10.000 eetjes, maar je wil een BIKE of blijf gewoon lekker verder fietsen.. Hij moet gewoon mooi zijn tog.
Maar heb nog steeds geen tips.
 
Al die foto's komen van eBay af, dus als je bij 'completed items' kijkt zie je precies voor hoeveel ze weggaan. Alleen wordt het een probleem om hem op Nederlands kenteken te krijgen.

Als geld toch een ondergeschikte rol speelt dan kun je toch ook gewoon een fiets laten bouwen bij L&L of SPS? Kun je alle kanten op en je mag waarschijnlijk ook wel 'mee helpen'.
 
Al die foto's komen van eBay af, dus als je bij 'completed items' kijkt zie je precies voor hoeveel ze weggaan. Alleen wordt het een probleem om hem op Nederlands kenteken te krijgen.

Als geld toch een ondergeschikte rol speelt dan kun je toch ook gewoon een fiets laten bouwen bij L&L of SPS? Kun je alle kanten op en je mag waarschijnlijk ook wel 'mee helpen'.

Daar is toch geen lol aan..................................
 
Je kunt ook alleen een frame laten bouwen, die ze nog voor je laten keuren ook.. scheelt iig een hoop gezeik met invoeren en RDW-zooi..

Hoe wil je alleen een frame laten keuren??
dan is het alleen de "frame"keuring, nadat je de motor hebt afgebouwd moet je dan zelf alsnog het geheel laten keuren.....

Ben toevallig alles aan het uitzoeken momenteel, heb namelijk een hardtail frame op de kop weten te tikken van Uncle Bunt, alleen zonder kenteken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan