Dit onderwerp is gesloten.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:42 schreef HenkieH het volgende:
Ik heb veel burnouts gemaakt op luchtgekoelde motoren, kunnen ze wel hebben![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:54 schreef Sandman het volgende:
En de moraalridder hierboven doet het NOOIT, rijdt altijd rustig niet boven de max snelheid, zet altijd netjes zijn richting aan op rotondes. Gaat niet rechts inhalen en krijgt nooit een bekeuring
sjeez stel je niet aan.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:35 schreef Crashing Biggel het volgende:
Beste fighterfan; wil je even de moeite nemen om de site www.racing-clan.com te bezoeken en daar de plaatjes te bekijken die 2 jaar terug op de monsterdag zijn gemaakt. Je ziet daar bij de burn-outs op mijn eigen mono (met het hoedje op) dit persoon,die volgens jou zijn handel verkracht,en op de burn-out van het door jou beschreven monster zit zijn eigen baasje!!!!te weten Antonius Monstrius. Dus was het niet die ,,snertdealer,, die daarna de motor weer gewoon te koop zet,maar was het een klant die zijn eigen band stond op te roken!!!op zijn eigen motor!!!!
Verder nog een goedbedoeld advies aan jou; steek je energie eens in een cursus Nederlandse taal i.p.v. ongenuanceerde uitlatingen te doen.
Groeten; TOIN.
quote:GOEI SPUL DIE DUCATI,s

quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:37 schreef Sandman het volgende:
Mooi, is dat akkefietje weer opgelost.
nu weer naar de plaatjes.
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:43 schreef DesMoose het volgende:
[...]
Toch grappig.. een heel rijtje foto's met MotoGP en ander lekker spul... en die van mij ertussen![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:45 schreef sjaakie het volgende:
[...]
En toch mist er iets in die foto als je um vergelijkt met de rest in die post![]()
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3