Hoe was de Mega Meeting 2005?

Ik vond het verder best okay. Met een gropeje lost in bennekom en 3 keer heen en weer gezocht, wij eindelijk door naar amersfoort is het daar leeg. volgende keer graag wel een juist tijd en de juiste plekken(+POSTCODE/straat nr.!!!)...nu was het chaos en heb ik met een onbekend groepje maar getourt gezocht gezocht gezocht....
 
Het was niet mijn leukste meeting :( Echter hij was wel leuk. Het was kut weer en er waren vind ik veel te veel pliesies daar was echt geen bal aan zeg! En iedereen is naar amersfoort gegaan?!

:? Het plan was toch naar Bennekom, zijn er hooguit 20 langsgekomen terwijl er zich toch 80 opgegeven hadden dat was heeeeeeel erg jammer, want met die 20 motoren was het al wel leuk was echt leuk geweest als iedereen was meegekomen mja waarom iedereen nu meteen naar amersfoort ging?!?!?!

Wil iig de mensen die wel langs zijn geweest heel erg bedanken en heel misschien komt er een GOED? vervolg...
we zijn met oa een groep apeldoorn gangers door bennekom gekomen, maar volgens mij niet langs het huis van die meneer(heb bij de mac in veenendaal ook niets
gehoort over het vertrekken of iets dergelijks :? )
 
Het plan!

Verzamelen rond een uur of 11 bij de Mac Donalds te Veenendaal. Om 13.00 uur wordt er vertrokken naar Bennekom, en vanuit Bennekom wordt er naar de Mac Donalds in Amersfoort gereden. Er rijden mensen voorop die de route kennen dus kachel er maar achteraan...

Dit was het plan maar schijnbaar heeft dus niet iedereen dit gelezen? 1e post van het toppic megameeting 2005
we zijn wel achter een schopper met oranje hesje aan gereden,door bennekom,maar dus niet langs de meneer
 
we zijn met oa een groep apeldoorn gangers door bennekom gekomen, maar volgens mij niet langs het huis van die meneer(heb bij de mac in veenendaal ook niets
gehoort over het vertrekken of iets dergelijks :? )

Niemand hield zich ook aan het plan, en das jammer... :(
 
Ik in mijn auto..beetje geprobeerd een foto te maken.... was rond 10 voor 11 bij veenendaal
full
 
Was zeker lekker beetje regen maar ach daar gaat je niet dood van. In de na middag nog effe lekker kunnen blazen richting Castricum weer was nu top.......

Tot volgende keer...............


Greetz M@M

})
 
Het is weer is een wat andere meeting met regenbuien ,.. politie , zieken-auto`s en de pers .
Het was voor sommigen toch niet te doen om zonder een wheely weg te rijden vanaf amersfoort :P .
Maar goed dat die "onopvallende" motor agent toevallig naar de wolken keek :) .

Ik vondt het een geslaagde meeting. En mensen BEDANKT voor de foto`s.
 
Terug
Bovenaan Onderaan