Hoe was de Mega Meeting 2005?

full
 
Ik ben ook weer thuis. Zal zo een paar piccies posten.

Groepje in Doetinchem was een man of 10? groot en in Velp zijn er een man of 20 aangesloten. Als TS vond ik dat ik het recht had voor te rijden dus ff voor gekropen en relaxed langs die flitser bij Barneveld gereden.

We waren als 1 van de eersten in Veenendaal. Misschien dat er een 30 motoren al waren.

Toen we om iets voor 13.00 naar buiten gingen om de route te rijden was iedereen al weg We gingen dan wel niet mee naar Amersfoort (politie angsthazen met niet gekeurde dempers) maar zouden wel ff langs Bennekom rijden. Helaas. Maar denk dat er wel een aantal langs zijn gekomen

Op de terug weg toen we ede voorbij waren maar een beetje gaan doorrijden, rechts inhalen enzo. Tokico ging met me mee en toen we bij afslag Didam waren maar eens ff gaan wachten of de rest van AU nog kwam Duurde te lang en had het koud dus maar naar de Mac in Doetinchem gereden lekker warm binnen zitten.

En wat doen ze? Splitsen zich op en gaan naar huis

Samengevat: Leuk dagje maar volgende keer wel een stuk warmer en droger dan blijven we ook langer.


'k snapte er echt geen drol meer van, had begrepen dat iedereen erlangs zou rijden, dus de meute maar gevolgt. Die reed eerst verkeerd, ziet er best apart uit zo'n grote groep motoren die op een klein kut weggetje aan het keren zijn ...

Vervolgens geven degenen voor een dot gas en gaan ook nog 's met 120+ tussen +/-80 rijdende auto's door laveren. Vond dat niet verantwoord, zeker niet met die rukwinden af en toe, ben maar afgehaakt en gewacht op een volgend groepje en toen kwamen we dus rechtstreeks in Amersfoort uit...

Ben trouwens zo rond 12:50 in de rij gaan staan.

p.s.
Iemand had het erover dat de parkeerplaats om 12:15 al leeg was, 'k zal maar kijken of je horloge het nog goed doet, of je bent gewoon erg goed in overdrijven.
 
'k snapte er echt geen drol meer van, had begrepen dat iedereen erlangs zou rijden, dus de meute maar gevolgt. Die reed eerst verkeerd, ziet er best apart uit zo'n grote groep motoren die op een klein kut weggetje aan het keren zijn ...

Vervolgens geven degenen voor een dot gas en gaan ook nog 's met 120+ tussen +/-80 rijdende auto's door laveren. Vond dat niet verantwoord, zeker niet met die rukwinden af en toe, ben maar afgehaakt en gewacht op een volgend groepje en toen kwamen we dus rechtstreeks in Amersfoort uit...

Ben trouwens zo rond 12:50 in de rij gaan staan.

p.s.
Iemand had het erover dat de parkeerplaats om 12:15 al leeg was, 'k zal maar kijken of je horloge het nog goed doet, of je bent gewoon erg goed in overdrijven.

Halfleeg ;) wel goed lezen he :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan