Hoe was de Mega Meeting 2005?

Het was, ondanks het weer en de krukken ;) , gezellig! En ik heb mijn koekblik nog nooit zo vaak op de foto zien staan als in dit topic :+
 
Ik ben blindelings achter degene voor me aangereden, de rest van ons groepje (5man) zouden meegaan. Maar de laatste keer dat ik in het topic las zouden we met z'n alle gaan dus heb er ook niet aan gedacht om op die Pijlen te letten, had ook nergens de afslag opgeschreven (geen tankpad bij me)

Jullie ook thuis inmiddels :) ?

Ben acht er een verkeerd gropeje aangereden |( (jullie gingen rechtdoor waar ik driekwart op de rotonde ging :X )

We staan trouwens wel een paar keer goed op de feauteau :) !

@MotoMarz, U heeft mail :) !
 
Neem aan dat gezien het weer, en de hoeveelheid blauw de toestanden van vorig jaar nu niet voor kwamen??

Een stel debielen die de openbare weg onveilig maken met truukjes en kunstjes (hoe knap ook) was voor mij een reden om lekker over te slaan dit jaar....

...en die ongein gebeurde vorig jaar ook
was je er toen wel bij?
 
Waarom werd die idioot in Amersfoort niet van z'n scootertje af gerost toen hij zat te kloten. Zat gewoon voor de neus van die agenten wheely's te doen ofzo ... lekker voor het imago van MF
 
Waarom werd die idioot in Amersfoort niet van z'n scootertje af gerost toen hij zat te kloten. Zat gewoon voor de neus van die agenten wheely's te doen ofzo ... lekker voor het imago van MF

Zal zo'n 16-jarige het nog ff verzieken ook. Gelukkig is tie op de gevoelige plaat vastgelegd door de aanwezige camera-ploeg B| ...!
 
Kawa en wheelie ging ook niet helemaal goed op het parkeer terrein bij een van de bedrijven bij de mc in Amersfoort.
Oftwel korte wheelie en vervolgens onder het toeziend oog van oom agent op zun plaat........ verder geen commentaar |(
 
Was erg gezellig, maar we hebben er dan ook wat voor over gehad zeg! Op de heenweg zulke erge hagel/hoosbuien dat ik dacht was ik maar thuis gebleven... maar ja, wij bikkels zijn gewoon doorgegaan. Nog even meegeholpen met geld inzamelen voor het Ronald McDonald Kinderfonds, iedereen hartelijk bedankt die een bijdrage heeft geleverd! (Afbeelding)

Daarna zagen we de volgende buien al aankomen en we vonden het wel mooi geweest, lekker terug naar huis (met nog meer buien) en nu heerlijk gedouched achter de pc...
We wachten in spanning weer op al je mooie foto's Triker :}
Foto's komen jou kant op meid.....
 
Laatst bewerkt:
:(
Had de hele dag verplichtingen. Kom ik halverwege de middag eindelijk bij de Mac in Amersfoort aan is de boel zowat uitgestorven! Was er al bang voor, kwam uit Naarden en kwam onderweg naar Amersfoort hele sloten motoren tegen, laverend door de files. Nog even kort gekletst met een tweetal achterblijvers (mooie groene Hornet trouwens :D ), die me wisten te vertellen dat er wel nog iemand op z'n toeter is gegaan en dat de "rest" naar een geheime locatie in Amsterdam was.

Toen maar weer op huis aan, komt er nog een MF-er me achterop rijden (kruising A1/A28 bij hoevelaken) waar alles weer gezellig vast stond vanwege die fantastische infrastructuur aldaar. Verschrikkelijk mooi gezichtje op de duo trouwens ook nog. Je had MAC op je ruit staan?

Hoop dat de volgende keer de MM wel haalbaar voor me is (en op zaterdag is, zou nog mooier zijn). intussen maar genieten van de piccies hier. :}
 
Jullie ook thuis inmiddels :) ?

Ben acht er een verkeerd gropeje aangereden |( (jullie gingen rechtdoor waar ik driekwart op de rotonde ging :X )

We staan trouwens wel een paar keer goed op de feauteau :) !

@MotoMarz, U heeft mail :) !

Je hebt mail terug!
Jouw motor op de foto gezet omdat zo-een erg kandidaat is voor
dat meissie van me, als ze eenmaal haar rijbewijs heeft.
 
Kawa en wheelie ging ook niet helemaal goed op het parkeer terrein bij een van de bedrijven bij de mc in Amersfoort.
Oftwel korte wheelie en vervolgens onder het toeziend oog van oom agent op zun plaat........ verder geen commentaar |(

Ja, vondt het persoonlijk nogal een onbezonnen actie van die motor-meneer :)

Maar goed, hiero staan dus mijn fotos ;)

Phr3ak's Foto;s
 
Terug
Bovenaan Onderaan