Sportychop met potentie...

dr.Bral

Banned
31 mrt 2003
13.016
1
Meppel
Hier is toch wel wat van te maken....

eigenbouw.jpg


http://www.hd-shop-oldtimer.nl/dutch/sport1_eigenbouw.html

Er zit een hoop troep op maar in de basis is het geen verkeerd begin....
 
Tis een mooie fiets. Persoonlijk zou ik er wel spaakwielen indoen.

Maaruh... Ik dacht dat jij geen hardtail kon/mocht rijden. Of vergis ik me nu?
 
eigenlijk niet meer nee.........

maar goed, ik heb afgelopen winter ernstig therapie ondergaan en mijn rug lijkt aardig heel te blijven nu.....en aangezien ik toch maar 5000 km per jaar rij ofzo...volgens mij moet het wel kunnen....zeg maar...

en mocht het niet willen kan ik altijd nog op de overgeveerde Hawk van mijn slimmere helft stappen....
 
zadel, tank en spatborden (in knipperlichten!) zou ik toch "verwijderen"....

vraag me alleen af wat zoeits nou nog moet kosten, ze hebben het over een taxatie van over de 11k maar dat lijkt me ruig aan de hoge kant voor zo´n ding...
 
ken dat ding wel.
11 k is dikke prijs maar vergis je niet dat blok is kogelvrij en de eigenaar poepiezuinig geweest op dat ding.
is wel een betrouwbare koop bral........helemaal omdat er een eigebouwkenteken bijzit.
eh ben je al wezen kijken dan in eelde?
wil er anderes zaterdag wel even voor je langstuffen en kijken hoe het ding erbijstaat.
 
Dan vind ik dit een betere deal Brallie:
http://www.marktplaats.nl/markt/motoren/harleydavidson/16144.htm

Is ook nog niks, maar meer potentie dan die sporty, èn goedkoper, èn een bigtwin eigenbouw kenteken.

...gooi er bv een CFL frame van JJ tegenaan - nummertje overslaan...
Helmar, de schrik van Veldhoven ?

Maak je maar nix te doen jongens, Brallie gaat echt niet op een sportster rijden.
dat is geheel correct, maar een cool choppie met een Sportster blok is een ander verhaal...
 
en het frame kan ook prima, en de voorvork...

eigenlijk alleen ,wielen, zadel en tank en wat kleine dingen die niet deugen..

maar voor 11k mag hij hem sowieso houden hoor........
 
Ben geen echte sportster liefhebber maar is zo'n shoveltje mooi of is ie mooi?Denk dat het met een evo minder is.mooie primair-kant ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan