Ouwe zooi feessie met Pinksteren ?

dr.Bral

Banned
31 mrt 2003
13.016
1
Meppel
Is er met pinksteren (komend weekend dus) nog ergens een ouwe zooi feessie...

Ik meen dat komende zondag in Apeldoorn een Harleydag is maar verder weet ik eigenlijk zo niets...

En de Pinksterrun op Terschelling is al jaren niet meer gezellig dus dat trekt me ook niet meer...

Wie weet er ergens wat ?
 
ook leuk, VMaxen, maar ik had het expres in het Chopper sub gepost omdat ik daar het meeste zin in heb..... ;)
 
Hier, heb je volgende week weer wat te zeiken over nep HD's ed.
Aankomst vrijdag, zaterdag ride-out met een motor of 200 en zondag een bikermarkt. Toegang is zondag vrij (daggik).
Tot zondag?
 
Nee, niet echt (misschien een 'authorised'). De trip is het verjaardagskado van m'n 3 broertjes & mij aan Pa, die zondag a.s. 65 wordt. Hij weet nog van nix, we lichten hem morgen om 04.30 van bed (Ma zit ook in't complot), en zeggen dan nog nix. Het is de bedoeling dat'ie pas bij de incheckbalie gaat begrijpen wat de bedoeling is.

Dus we gaan voornamelijk Jan de Toerist uithangen. De anderen hebben minder (BMW) of helemaal nix (BMX ;) ) met motoren.

Ga nog wel een keer naar de Westkust ofzo voor The Real Thing (als het schip met euries binnenkomt).
 
Valt wel mee; sinds z'n prépensioen is'ie verslaafd aan vakanties, en reist de hele wereld rond, maar de US is (ook) voor hem nog braakliggend terrein.


gelukkig ben ik niet de grootste, wel de oudste.... Red is nog een klein koppie groter... ;)
 
Ga nog wel een keer naar de Westkust ofzo voor The Real Thing (als het schip met euries binnenkomt).

Dat moet je echt doen!
26 mei is het voor mij bingo!!
(t hele jaar gespaard!) opweg naar L.A.....
Pomona swapmeet, VW classics, Westcoast Choppers enzzzz....
Trouwens FD heb je nog een aantal tips om langs te gaan?
Wat coole bikeshops ofzo...
 
Valt wel mee; sinds z'n prépensioen is'ie verslaafd aan vakanties, en reist de hele wereld rond, maar de US is (ook) voor hem nog braakliggend terrein.


gelukkig ben ik niet de grootste, wel de oudste.... Red is nog een klein koppie groter... ;)

Klinkt als een super uitje!
Have a safe trip & veul plezier daaro Bugs!
 
Terug
Bovenaan Onderaan