Inimini ape's

Ivokim

MF veteraan
1 apr 2005
3.923
1
Dronten
Hey, gisteren een nieuwe aanwinst opgehaald, om de andere hopeloze gevallen in de schuur gezelschap te houden, een hele echte stoere Sparta V2 Sport, in 'old-skool' (poep-) bruin en voorzien van inimini apehangers.

Lekker makkelijk voor de boodschappen.

Op de foto staat de verkoper, die mij wil laten horen dat in het hogere toerengebied het geluid verandert van 'natte wind' naar 'droge ruft' :)

full


en ja ik weet het, dit is een brommer en hoort niet op een motorforum blablabla, maar wilde dit toch even kwijt
 
Hallo MyDesign , kunt u mij vertellen of een ouwe "mini ape sparta" design is, zo ja dan heb ik er eentje te koop voor 2500 euri, zo nee, rag ik hem af in het bos en gooi hem einde dag in de sloot, groeten en dank u..
 
Hallo MyDesign , kunt u mij vertellen of een ouwe "mini ape sparta" design is, zo ja dan heb ik er eentje te koop voor 2500 euri, zo nee, rag ik hem af in het bos en gooi hem einde dag in de sloot, groeten en dank u..

....ja, want weet U; ik heb wel stad & land afgezocht naar dit item, maar ik heb er zelf nix mee. Dus verkoop ik hem maar weer, en bedenk weer iets anders waar ik een tijdje helemaal idolaat van ben...
 
zoals daar zijn, een handvol italiaans ijzer, een xs 650 chop, een Buell met bejaardenzadel, een gsx1100 zonder koplampen, een cadillac, een chevy truck, een chevy van, een volvo of twee, drie, een CX een......een..........een..........om gek van te worden... :)
 
Wat dacht je van een huis & toko in Dronten? |(

Ik geef'm daar nog 2 jaar, dan komt'ie wel weer op hangende pootjes richting home sweet home Meppel.
 
en dan dat meubilair :

"Hey OffTheLake, ben dit stoel´n om in te zitt´n of is dit een "object d`art"..."

Moeilijk kijkend naar mijn extreem gore broek zegt ie dan ook nog gewoon keihard dat ik maar beter aan de eettafel plaats kan nemen.......

"Oh, is dat gien kunst dan....." :) ;)

"Hmm, jawel maar minder kwetsbaar........"

ik kom godverdomme nog es weer die olde kut Buell(*) repareer´n joh, homo...... ;)

* Vul maar een wrak in...
 
Ach so...

Und wo ist das den ? Is dat wellicht dat donkergrijze pandje op het nieuwe industrieterrein?

Schrok al.....kreeg een beetje schuldgevoel,...

Woon ook pas sinds kort weer in Dronten, heb bijna een identiek lijstje afgewerkt als je schetst, en ben ook zuinig op m'n meubeltjes.....
 
Waar gaat dit allemaal over dan ?

Design, man. Design; je weet wel. Ziet er niet uit, kost een belachelijke hoeveelheid geld & je kunt er nix mee.

Gaat niet over jou Ivokim, gewoon ff lekker een ex- (en waarschijnlijk weer soon to be) plaatsgenoot van ons affikken, die nogal een vreemd en onverklaarbaar aan- en verkoopbeleid heeft.

Al dan niet met spullen waar wij nuchtere Drent'n helemaal nix mee hebben.
 
Hmmmm, nuchtere Drenthezen ??

Woon samen met een echte Coevordiaanse Schone, maar op motorfietsgebied moet ze nog veel leren....

Probeer 'r al een tijdje enthousiast te maken voor m'n ouwe teringzooi. Ga zelfs zover om CX'je op te bouwen tot flat-track-achtig-ding zodat ze lekker stoer rond kan raggen zodra ze haar roze papiertje heeft (kan op 25kW zo'n machine...). Maar het enige waar zij het over heeft zijn die bamboeracers...

En als ik dan vraag welke...

Nou wat denken jullie, wat is het antwoord....???
 
Yep das de winkel die ik bedoel. Heeft een tijdje een of andere best wel lauwe* Lincoln achter het hek staan te verloederen

* = ik begreep ergens dat dit onder de jeugd de nieuwste kreet is....
oh ja, die Lincoln was ik vergeten te melden, sorry :)
 
Hmmmm, nuchtere Drenthezen ??

Woon samen met een echte Coevordiaanse Schone, maar op motorfietsgebied moet ze nog veel leren....

Probeer 'r al een tijdje enthousiast te maken voor m'n ouwe teringzooi. Ga zelfs zover om CX'je op te bouwen tot flat-track-achtig-ding zodat ze lekker stoer rond kan raggen zodra ze haar roze papiertje heeft (kan op 25kW zo'n machine...). Maar het enige waar zij het over heeft zijn die bamboeracers...

En als ik dan vraag welke...

Nou wat denken jullie, wat is het antwoord....???


Zegt ze..... ZO'N BLAUWE..... '( :Z
 
Heeft een tijdje een of andere best wel lauwe* Lincoln achter het hek staan te verloederen

* = ik begreep ergens dat dit onder de jeugd de nieuwste kreet is....

Kijk, dat bedoelen we nou. Deze aankop van hem is weer Dé Deal Van De Eeuw, en/of een langekoesterde jongensdroom, ofzo, die na een korte tijd dan ook weer zo kan worden omgeruild voor een afgetrapte CX of ex-KPN-verbindingswagen..... :?

Maar hij is wel lief voor vrouw, kids & designer-dog(s?).

Dat met je vrouw; gewoon doen. Als je'm klaar hebt, kan ze er niet meer onderuit.

Wat rij je zelf dan, behalve brommers?
 
Wat ik zelf rij....

Momenteel niet zoveel eigenlijk :(

Brommer is momenteel enige tweewieler die rijdt.
Daarnaast al veuls te lang bezig met een hopeloos en uitzichtloos CB750 project
En dus ook maar met CX500 begonnen, maar zo heb ik mezelf beloofd, die moet deze zomer nog rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan