Z1000 - 750 - 750S meeting place 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jep nieuw pak :) nee eerste race waar ik weer ben is op Zandvoort maandag 11 juli.


full


dit is nodg het oude pak.
 
Jaaaaaaa, 24-08-05 gaat mijn eerste circuitdag echt gebeuren,
op Assen, met de buurman + collega en
misschien hier geinteresseerden????/
 
als we toch bezig zijn

full



modje: stalen remleiding en givi d402s schermpje zijn besteld
 
Gruezi Mitenand!

Zijn «we» weer aan het showen??? Dan moet ik ook ff meedoen, maar heb nog geen outfit fotos. Dus eerst dan maar de beloofde (voor FULLEKE!) Radiateurcovers. Lijkt ie net een 1000 ;) Nu alleen de voorvork nog goudanodiserenverfen oid.

full
 
Jaaaaaaa, 24-08-05 gaat mijn eerste circuitdag echt gebeuren,
op Assen, met de buurman + collega en
misschien hier geinteresseerden????/

Lijkt mij ook wel gaaf om dit te doen, gaan jullie dan als nieuweling zeg maar (met eerste uur theorie?) Ik heb dus totaal geen ervaring.
 
Lijkt mij ook wel gaaf om dit te doen, gaan jullie dan als nieuweling zeg maar (met eerste uur theorie?) Ik heb dus totaal geen ervaring.
Word ook mijn 1e circuitervaring.
We hebben ons opgegeven voor groep 2. (normaal)
De buurman heeft circuitervaring en die zei dat ik dat wel aankan.
 
Ja het is wel de bedoeling dat ze die korting dan gewoon aan ons geven als je bv je zelf alleen hebt aangemeld op dit topic.

een club met bestuur e.d. lijkt mij niets geeft alleen maar veplichtingen naar elkaar, het moet wel leuk blijven.

eerst maar even kijken wie interesse heeft, ik kan wel even bellen met S-G hoe het zit als ik wat meer weet horen jullie wel van mij.

waarschijnlijk in het volgende deel 8


ik heb contact gehad met S-G ( www.s-g.nl ) morgen alleen nog een mailtje sturen.

de voorwaarden zijn niet zo zwaar, 20 a 25 of meer op een lijst.
en als het mogelijk is dezelfde maat en fabrikant (dit is echter niet verplicht)
maar wel belangrijk voor de voorraad.



wie er interesse heeft dient zich dan wel aan te melden.




:9 :r ;( :) }) :] '( 8-) :+ :} ;) :9~ *D :P :( |( :z :Z :? O-) :X B| :o
 
ik ben 2x op een crt dag in assen geweest (met mijn hornet)

geweldige ervaring

de 2e keer had ik een Z1000 bij mij in de groep, die reed constant zijn dempers aan de grond

ps: wel lachen en leerzaam (je valt wel op met je naked tussen de racers)
 
En de laatste...

full


Hmmmm Circuitrijden, lijkt me ook wel wat! Mag hier niet, hebben ook geen circuits, maar wordt wel veel gedaan in Frankrijk.

FF nog vraag aan Rainman Ray-racing: in welke klasse race je met die CBR?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan