Z1000 - 750 - 750S meeting place 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
ff kijken wie er reageert....wil wel ff nieuwe schieten ...fiets staat nog buiten af te koelen... ;)

wacht ff....ben zo terug... O-)
JA! JA! Ik wil wel weer eens rood zien na al dat oranje en die oude geen-kleur foto's...
om een oude discussie maar weer eens los te laten...

ik was nog een piccie vergeten...artistiek geweest...

full
 
hebben jullie ook last van krassen op de plek waar je met de bennen tegen de tank aan zit ?

ik zit er over te denken om hier iets op te plakken ... alleen nog opzoek naar iets dat er ook goed uitziet (carbonfolie ofzo)
 
hebben jullie ook last van krassen op de plek waar je met de bennen tegen de tank aan zit ?

ik zit er over te denken om hier iets op te plakken ... alleen nog opzoek naar iets dat er ook goed uitziet (carbonfolie ofzo)
lichtelijk.....gewoon relaxen op die fiets... en niet met de billen aangeknepen zitten strak met de knietjes tegen de tank...relax man ..knietjes lekker naar buiten...strak op t asfalt die knietjes.... :+ :+ :+

ff seriues
ik zat ook aan folie te denken...maar heb nog niks gevonden...ook carbon folie in mijn handen gehad...waarbij de kleur van de tank doorkwam...maar zag t niet zo zitten
 
lichtelijk.....gewoon relaxen op die fiets... en niet met de billen aangeknepen zitten strak met de knietjes tegen de tank...relax man ..knietjes lekker naar buiten...strak op t asfalt die knietjes.... :+ :+ :+

ff seriues
ik zat ook aan folie te denken...maar heb nog niks gevonden...ook carbon folie in mijn handen gehad...waarbij de kleur van de tank doorkwam...maar zag t niet zo zitten

er is speciale folie voor.
ik zak dat pas bij de grote beurt.
daar gebruikte van die folie op blikken over de motorkap en bumper tegen steenslag.
dus volgens mij moet dat dan ook over een tank kunnen.
en als je je bike verkoopt is het gemakkelijk weg te halen volgens hun.
 
voor Martin ...ut doppie

(Afbeelding)

ha lekkere mooie doppuh....hopelijk heb ik ook binnekort een digi-camera, eigenlijk een telefoon met een 2 megepixels camera erin, kan je redelijk goeie foto's meemaken. Wil me kleine spiegeltjes ook zo graag showen ;)
Viel me overigens wel erg mee dat die spiegeltjes zo trilvrij zijn en ik kan nu zien wie er naar me kont zit te kijken.....van me motor ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan