Z1000 - 750 - 750S meeting place 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
En deze moet je eigenlijk ook niet missen

22mei BART Z1000 Brabantse Bossche Bollen Meeting :+
de rit is ongeveer 180 km en de start zal bij mac rosmalen zijn (ligt langs de A2 bij den bosch) dwars door het brabandse land met heeeeeel veeeeel bochten . En als het goed is GEEN flitskasten . Ik denk dat we rond een uur of 11:00 daar vertrekken.
mac = Afslag: A2, afrit 20 Rosmalen/De Herven

Deelnemers :
BartZ1000
KPL
Knutsel
Dweezy
HollandKawa
MARTIN_Z750
Motorgup
TWIJFEL!!!!
PatrickM

Z1000MUIS : probeert er bij te zijn maar gaat niet lukken
Helaas; Ik kan geen vrij krijgen. Da's dus een tegenvaller...
 
Het topic begint gelijk met KLEUR,
heb mooi oranje, rood, groen en zwart gezien,
maar niet in combinatie :+

Ray, nieuw pak?
Wanneer heb je de volgende wedstrijd?
Moet je ook de 22e in Hengelo Gld. rijden?


Maestro: mooie aanwinst :}



(Afbeelding)




btw mooi rood is niet lelijk.
Dit is toch een motorforum? Wat doen die stemvorken hier dan? Of geef je een piano-recital op de eerstkomende meeting? (Maar je hebt gelijk, mooi rood is niet lelijk)
 
ik heb contact gehad met S-G ( www.s-g.nl ) morgen alleen nog een mailtje sturen.

de voorwaarden zijn niet zo zwaar, 20 a 25 of meer op een lijst.
en als het mogelijk is dezelfde maat en fabrikant (dit is echter niet verplicht)
maar wel belangrijk voor de voorraad.



wie er interesse heeft dient zich dan wel aan te melden. Ik ben altijd geïnteresseerd in lagere prijzen voor banden. Ik ben er met mijn Z1000 nog niet aan toe maar voor de ZX6 binnenkort wel. Alleen is de maat daarvan niet hetzelfde. Maar kortgezegd; Ik wil wel meedoen.




:9 :r ;( :) }) :] '( 8-) :+ :} ;) :9~ *D :P :( |( :z :Z :? O-) :X B| :o
 
Yo! de kleine stuur spiegeltjes zitten erop. Moest wel de schroefen uitboren want het kruis-bitje brak af.

Is wel even wennen nu die grote spiegels eraf zijn, het lijkt net of je iets mis op het stuur, zo leeg is het nu.

Hoe hebben jullie het rondje op het staandertje geplaatst op de hoge of lage manier. Ik de hoge...heb je iets meer ruimte tussen het handsvat en het ronde spiegeltje.
 
MoguH!!!

Heb ( en nog enige vaste klanten ;) ) nog een aanbieding van mijn dealer liggen om 14-7-05 op Zandvoort een circuitdag mee te maken.

aan de ene kant wil ik dolgraag...aan de andere kant ben ik bang dat ik mijn fiets in de prak rij.

Maar zit nog enstig te twijfelen...wil t eigenlijk wel dolgraag een keer mee maken

en na 25-6-05 rij ik natuurlijk met nr 46... ;)
Ik rij 4 juli al op Zandvoort (als de bevestiging nog ooit goed komt) maar niet met de Z1000. Ik heb nog een 96-er ZX6R en die gebruik ik altijd voor op het circuit. Mijn vrouwtje vind het niet zo goed als ik met de Z zou gaan want met de ZX6 ging het ook al een paar keer fout. En dat wil ik de Z nog maar niet aandoen. Maar wie weet in de toekomst, op een Kawasaki-dag een paar sessies alleen voor Z-tjes??? Lijkt met wel gaaf!
 
Een pretig weekend iedereen met veel :] plezier.
En denk er aan niet te veel posten anders noet ik te veel bij lezen })

tot dinsdag weer eens 8-)
Dat probleem heb je toch op dit forum...je let even niet op en ineens is er deel 8 en zijn ze weer 8 pagina's verder. Ongelooflijk.
 
Yo! de kleine stuur spiegeltjes zitten erop. Moest wel de schroefen uitboren want het kruis-bitje brak af.

Is wel even wennen nu die grote spiegels eraf zijn, het lijkt net of je iets mis op het stuur, zo leeg is het nu.

Hoe hebben jullie het rondje op het staandertje geplaatst op de hoge of lage manier. Ik de hoge...heb je iets meer ruimte tussen het handsvat en het ronde spiegeltje.
Hoog....anders zit je continu met je hand er tegen aan.
Vlgens mij plaatst iedereen ze zo i.v.m. de ruimte
 
Jaja....ik ben 'gecrashed'!

"Begint net te regenen dus ik wil de Zed even onder het afdak zetten. Om hier te komen moet ik een draai maken over het gras. De Zed staat op de stoep aan de rand van het gras. Ik stap op, start motor, rijd weg.....HELAAA!!! Voorwiel blokeert en omdat dat reeds op het gras was gleed het door en plof ik naar links op het gras. 2seconden later stonden we weer recht overeind. Geen schade, wel beetje geschrokken, maar nog meer gelachen."

Moraal van dit verhaal. Vergeet NOOIT je schijfremslot!!!!!!!

Ik ga morgen zo'n fluoriserend koortje halen!! :)
Helaas, ik ken het gevoel. Toch wel direct om je heen gekeken dat niemand het heeft gezien? Zo'n gevoel deel je liever niet met anderen! Toch? Ik vertel het niet verder.
 
Goed nieuws...Jaymn heeft zijn nieuwe fiets :} :} :} :}
supervette Tl 1000 R :9~ :P :9 :9~


heel goed nieuws...we gaan zo ff rijden... O-)
 
Hoog....anders zit je continu met je hand er tegen aan.
Vlgens mij plaatst iedereen ze zo i.v.m. de ruimte

Dat leek mij ook, maar hier zie ik de bike van Dweezy en die heb hem laag

Zedschoon01.JPG
 
weer een vraagje

Ik moet binnekort er toch aan geloven om een nieuwe achterband te kopen, ik rij nu de Bridgestone BT014 ik heb er zelf nu 4000km mee gereden en toen ik hem kocht zat hij rond de 60%. Dus er is ongeveer 6000km mee gereden (denk ik)

Ik wil wel eens de Michelin Pilot Power proberen, is het slim om met 2 merken banden te rijden, de voorband is nog gewoon goed. Volgens mij kan dit geen kwaad, misschien alleen voor het oog niet zo sexy.
 
YES YES YES wat een heerlijke dag. :}
Heb net even een lekker stukkie gereden. :]
Een rondje van een kleine 300km waarbij ik even langs Safe Rotterdam en Mollernaar Ijselstein ben geweest.
Nog een mooi zwarte Z1000 bij Safe zien staan met een apparte uitlaat die iki nog niet eerder gezien had en met wave remschijven :}
Bij Mollenaar nog even staan kletsen met een mede forumer met een VFR750
 
Yo! de kleine stuur spiegeltjes zitten erop. Moest wel de schroefen uitboren want het kruis-bitje brak af.

Is wel even wennen nu die grote spiegels eraf zijn, het lijkt net of je iets mis op het stuur, zo leeg is het nu.

Hoe hebben jullie het rondje op het staandertje geplaatst op de hoge of lage manier. Ik de hoge...heb je iets meer ruimte tussen het handsvat en het ronde spiegeltje.
Lage!! :9~

Ik heb ze ook geprobeerd op de 'hoge' stand, maar ik vind de 'lage' stand 10x mooier. Ik heb verder geen last van m'n handen die tegen de spiegeltjes zouden komen.

PS: Valt me nu pas op dat iedereen ze op de 'hoge' stand heeft staan....zoveel maakt het dus ook weer niet uit :z
 
Laatst bewerkt:
weer een vraagje

Ik moet binnekort er toch aan geloven om een nieuwe achterband te kopen, ik rij nu de Bridgestone BT014 ik heb er zelf nu 4000km mee gereden en toen ik hem kocht zat hij rond de 60%. Dus er is ongeveer 6000km mee gereden (denk ik)

Ik wil wel eens de Michelin Pilot Power proberen, is het slim om met 2 merken banden te rijden, de voorband is nog gewoon goed. Volgens mij kan dit geen kwaad, misschien alleen voor het oog niet zo sexy.
Ik heb nu de Michelin Power erom liggen (achter) en aan de voorkant een Dunlop D207. Beide goede banden maar ik vind de Michelin tot nog toe het neusje van de zalm. Wat een vertrouwen geeft dat ding. Ook goed in de regen. Verder ook geen slecht woord over de BT014 en de Dunlop D207 achter. Zijn ook gewoon goed.
Bij Motoport R'dam hebben ze misschien nog wel een leuk prijsje en anders wel in het weekend van 4 juni. Zijn ze ook op zondag de 5e open. Mijn vrouwtje werkt daar dan en ik zal ongetwijfeld ook nog wel een paar keer komen. (Niet dat je daar wat aan hebt, maar ach...). Het is er altijd wel gezellig.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nu de Michelin Power erom liggen (achter) en aan de voorkant een Dunlop D207. Beide goede banden maar ik vind de Michelin tot nog toe het neusje van de zalm. Wat een vertrouwen geeft dat ding. Ook goed in de regen. Verder ook geen slecht woord over de BT014 en de Dunlop D207 achter. Zijn ook gewoon goed.
Bij Motoport R'dam hebben ze misschien nog wel een leuk prijsje en anders wel in het weekend van 4 juni. Zijn ze ook op zondag de 5e open. Mijn vrouwtje werkt daar dan en ik zal ongetwijfeld ook nog wel een paar keer komen. (Niet dat je daar wat aan hebt, maar ach...). Het is er altijd wel gezellig.

hebben ze zondag 5 juni dan een aktie dag, weet je ook wat voor akties??

een maatje van me had niet zo lang geleden bij motoport met 25% banden aktie ook een bandje gekocht maar hij was nog duur uit vond ik ( BT020 - maat 160 - voor € 172,- incl)
 
sta ik achter mijn motor...zie ik iets glimmen in mijn achterband :( ...stukje scherp ijzer....ik heb het eruit gehaald maar nu zit er een snee in van 6mm als ik het rubber openduw zie ik een staalgordel lopen dus ook een mm of 4 diep... B| ...wat is jullie advies..gewoon mee doorrrijden :?
 
Even voor de PC gebruikers onder ons.
Vandaag voor het eerst een complete tank leeg gereden met de Beta demper en de PC mapping voor de standaard uitlaat.
Hij loopt nu ruim 20km meer op een tank als met de mapping voor de Zeta demper.
Moest ik voor heen met 200km op de dagteller echt naar een pomp gaan zoeken nu kan ik het uitstellen tot bijna 225km.(133km/14,5 L )
Op zich blijft het dus toch nog wel een dorstig fietsje die Z1000 ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan