tractor erbij

Alf

MF veteraan
17 jan 2004
1.231
0
t Is eune deutz geworre.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/200192/b6812483b8ab9590c5fab9486ffadf15 (SIMG7482 kl e.JPG)​
 
full
 
aan de lengte van de vlekken op de grond te zien, heeft ie eerst een meter terug gestaan zeker ?
Je kunt veel van dat ding zegge,dat ie origineel is,lelijk is,ouwe lullebak...maar lekke doet ie niet :]
 
collega kwam er gisteren mee aan, dat hij nog een guldner met maaier , cultivator, en klein ploegje had staan, 1600 euro, en niet kapot te krijgen volgnes hem, idiaal voor iemand met veel grasland volgnes hem
 
collega kwam er gisteren mee aan, dat hij nog een guldner met maaier , cultivator, en klein ploegje had staan, 1600 euro, en niet kapot te krijgen volgnes hem, idiaal voor iemand met veel grasland volgnes hem
%@#^$!Gijs.Kom je nu mee.1600 is wat ik betaald heb.Alleen heb ik nog een blooter nodig.Guldner is inderdaad bijna onverwoestbaar.Minder pk,s natuurlijk.Ik was serieus geintereerd geweest. :? Wat voor maaidek ,cult. en ploeg(een-schaars?).Zijn die evt.los te koop?
 
%@#^$!Gijs.Kom je nu mee.1600 is wat ik betaald heb.Alleen heb ik nog een blooter nodig.Guldner is inderdaad bijna onverwoestbaar.Minder pk,s natuurlijk.Ik was serieus geintereerd geweest. :? Wat voor maaidek ,cult. en ploeg(een-schaars?).Zijn die evt.los te koop?

Alf, ik weet niet waar je woont maar bij mij in de buurt (Limbo land) ligt een Agrarisch Mechanisatie bedrijf (Agrimaas in Elsloo) die hebben nog veel 2e hands spul staan. Als je iemand in de oudijzer afvalbak ziet zitten dan ben ik dat, ik haal er alle staal en assenstaal voor te customizen. Is vrij goedkoop, ik heb er een oude vorkheftuck gekocht en die gesloopt. Ik heb hem als lift gebruikt om de HD vanuit de garage naar de customize-kelder te transporteren. Het is maar een tip Agrimaas dus. Greetz Enne ..... Guldners zijn idd oer sterk.
 
Alf, ik weet niet waar je woont maar bij mij in de buurt (Limbo land) ligt een Agrarisch Mechanisatie bedrijf (Agrimaas in Elsloo) die hebben nog veel 2e hands spul staan. Als je iemand in de oudijzer afvalbak ziet zitten dan ben ik dat, ik haal er alle staal en assenstaal voor te customizen. Is vrij goedkoop, ik heb er een oude vorkheftuck gekocht en die gesloopt. Ik heb hem als lift gebruikt om de HD vanuit de garage naar de customize-kelder te transporteren. Het is maar een tip Agrimaas dus. Greetz Enne ..... Guldners zijn idd oer sterk.
Eens in de drie weken ben ik bij mijn moeder in Sittard.Is die gast ook op zaterdag los?

Ps.
Me limbo too.
 
Eens in de drie weken ben ik bij mijn moeder in Sittard.Is die gast ook op zaterdag los?

Ps.
Me limbo too.


Ik zal even kijken wat er staat en maak er wat foto's van, er is wel altijd iemand op zaterdag maar van te voren bellen kan geen kwaad.
Stuur effe een mailtje naar mij dan kan ik je wat foto's mailen met eventueel prijzen.
Greetz
 
%@#^$!Gijs.Kom je nu mee.1600 is wat ik betaald heb.Alleen heb ik nog een blooter nodig.Guldner is inderdaad bijna onverwoestbaar.Minder pk,s natuurlijk.Ik was serieus geintereerd geweest. :? Wat voor maaidek ,cult. en ploeg(een-schaars?).Zijn die evt.los te koop?

ik hoorde het ook pas enkele dagen geleden Alf!
is overings maar ene klein ding zei hij, maar perfect voor iemand met wat grasland.

weet niet precies wat voor maaidek, culti en ploegje, maar ik denk niet dat ie die los verkoopt.

Zijn vader had die guldner vroeger gehad, en hij had er op leren tractor rijden. nu heeft hij hem enkele weken teruggekocht, en is hem weer helemaal in orde aan het maken.
Ik denk dat hij de culti/ploeg/maaidek niet los verkoopt, maar ik zal het hem dinsdag eens vragen.

(ps me ook limbo en heb tegenwoordig ook een (voormalig) boerderij (en voormalig cafe)
 
Hé Alf,

Gaaf spul man!
'kheb enkele neefjes die doen in tractoren (bijna allemaal Farmal, McCormick, en nog meer rood spul). Zij kopen vaak bij boeren overbodig ouwe meuk op, om op te knappen. Regelmatig moeten ze dan alles opruimen terwijl het ze alleen om de tractoren gaat. 'kzal komend weekend eens informeren of ze niet wat over hebben (tis alleen wel een eindje bij je vandaan vrees ik ... nabij Breda)

Ik blijf die trekkers trouwens geweldig vinden hoor, tis dat ik alleen maar een garagebox heb ........
 
Terug
Bovenaan Onderaan