Aprilia RST Mille Futura

Hoeveel Futura's in NL ??????

  • Ja, ik rij echt een mooie motor, een FUTURA!

    Stemmen: 51 44,3%
  • Nee, ik niet.

    Stemmen: 64 55,7%

  • Totaal aantal stemmers
    115

rstmille

MF'er
13 mei 2005
71
0
Hallo, ik rij sinds een dik jaar een Futura. Ik vraag me af of er forumbezoekers zijn die ook deze motor rijden? Ik kom er maar weinig tegen in ieder geval.

gr
Alex
 
Laatst bewerkt:
Ik rijd hem niet, maar overweeg de aanschaf......dus hoe rijd ie? En met passagier? Wat vind passagier van zit-houding? Is het meer sport of meer tour? Houd je het lang vol op de Futura? Waarom heb je de futura gekocht? Wat had je hiervoor????

Veel vragen....sorry.... ;)
 
FF voor de mensen die niet weten waar het om gaat

2004-apr-futura-01-3.jpg


Doet me toch iets aan een VFR 800 denken :X
 
Waar zal ik eens beginnen….

Voor de Futura heb ik een jaar of vier FJ1200 gereden, daarvoor allerlei minder sportieve motoren. Ik was al een tijdje op zoek naar wat anders en na wat proefritten op o.a. een VFR en een XJR1300 kwam ik op internet een foto van een rode Futura tegen.

Tsja. Dat was op donderdagavond. Vrijdagmorgen proefrit gemaakt, geweldige motor, maar hij had her en der wat beschadigingen. Dus, diezelfde avond op internet een andere gevonden...Zaterdagmorgen proefrit...zaterdagmiddag gekocht.....