Mijn nieuwe schuurvulling....

dr.Bral

Banned
31 mrt 2003
13.016
1
Meppel
Dit is em dan, mijn nieuwe project, een ex Koreaanse Politie 78er Electra.

full


Voorzien van Evo blok met slechts 10k op de klok, gepoedercoat frame, vage uitlaten die lang niet luid genoeg zijn.....4 bak, spanner in de pri kast etc.

Plannen zat maar wat precies weet ik nog niet helemaal.
Wat ik wel weet: apehanger, wit zweefzadel, grote tas want ik ben mijn rugzak spuugzat, en zo nog wat dingen...

En hij gaat van achter een stuk omlaag, ik denk met een oud type swingarm, met van die platen...(weet iemand of dat een beetje past ?)

Voordeel is dat ik de richtingaanwijzers, valbeugels, koffers , windschermen etc. er niet af hoef te rammen, die zijn er al af, al dan niet getrild :)

Er is ook nog wel het een en ander dat me niet aanstaat maar dat schop ik er "along the way" wel af, als het er niet af trilt 8-)

Vanmiddag voor de zoveelste keer een stukkie op gereden en ook maar gelijk gekocht, je leeft tenslotte maar 1 keer... ;)
 
Laatst bewerkt:
Dat Harleys meer met panne stilstaan dan dat je er mee kan rijden ben ik met je eens, maar dat je er al gelijk vanuit gaat dat hij de schuur niet uitkomt :?




:+

Veel plezier d'rmee *D
 
Dit is em dan, mijn nieuwe project, een ex Koreaanse Politie 78er Electra.

(Afbeelding)

Voorzien van Evo blok met slechts 10k op de klok, gepoedercoat frame, vage uitlaten die lang niet luid genoeg zijn.....4 bak, spanner in de pri kast etc.

Plannen zat maar wat precies weet ik nog niet helemaal.
Wat ik wel weet: apehanger, wit zweefzadel, grote tas want ik ben mijn rugzak spuugzat, en zo nog wat dingen...

Er is ook nog wel het een en ander dat me niet aanstaat maar dat schop ik er "along the way" wel af, als het er niet af trilt 8-)

Vanmiddag voor de zoveelste keer een stukkie op gereden en ook maar gelijk gekocht, je leeft tenslotte maar 1 keer... ;)
Eindelijk 8-)

Ik zag dat er al een slotje op dat andere topic zat :P
 
Gefeliciteerd Brallie! ... en zijn we eindelijk van dat gezeur af!
Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken.
Kunnen we er zondag in Arnhem ff omheen lopen en tegen de banden trappen??
 
nee, dan heb ik hem nog niet, zal ergens volgende week worden, ik hoop (als het mag met dit ding zoals hij er nu bijstaat) de oldskool chopperday wel te halen...
 
nee, dan heb ik hem nog niet, zal ergens volgende week worden, ik hoop (als het mag met dit ding zoals hij er nu bijstaat) de oldskool chopperday wel te halen...

Ik heb met de organisatie gesproken en er komen meerdere "niet geheel stijlzuivere fietsen", dus...
Ik wil 'm wel es zien...
 
Ik ga proberen om z.s.m. die rare forwardcontrols te vervangen door treeplanken(kreeg ik erbij) en het stuur moet ook meteen anders, dan lijkt het nog wat en is er ook nog op te rijden, en misschien lukt een niet nader te noemen zadel ook wel op korte termijn.. ;)
 
Ik ga proberen om z.s.m. die rare forwardcontrols te vervangen door treeplanken(kreeg ik erbij) en het stuur moet ook meteen anders, dan lijkt het nog wat en is er ook nog op te rijden, en misschien lukt een niet nader te noemen zadel ook wel op korte termijn.. ;)

Je hebt toch al een aap in de schuur liggen?? Easy money... moet je alleen wel nieuwe kabels en draden trekken...?
 
Je hebt toch al een aap in de schuur liggen?? Easy money... moet je alleen wel nieuwe kabels en draden trekken...?
jep...en de schakelblokken wegmikken en vervangen door ouwe hendels, duo glide stijl, maar die heb ik nog wel ergens liggen daggik en anders kosten zie nieuw ook maar een tientje.....
 
overigens was ik niet van plan om het ding in een week ofzo helemaal klaar te maken, ik moet ook wat te doen houden ;)

dus het kan best wel tot na de winter duren voordat het allemaal wat lijkt, ik wil nu vooral rijden....
 
Terug
Bovenaan Onderaan