SM/Endurorijders uit omg Roosendaal??

Superhusky

MF'er
19 mei 2005
44
0
Sprundel
Hallo, rijd zelf een Husqvarna te610sm, en een Honda xr600r.
Nu is mijn vraag: zijn er in omgeving Roosendaal en omstreken ook mensen met een supermotard of eventueel enduro op dit forum????

Groeten, Richard.
 
Ik had een XR650 en heb nu een Husky 450 smr en ik kom uit Bergen op Zoom.
Rij altijd richting Heerle etc.
Tot nu toe heb ik pas 1 Sm gezien in de buurt.
;)
 
ik rijd in de omgeving van rijsbergen zundert breda,ook aardig in de regio.
op een 2-takt 300 van ktm :]
 
Ik rijd sinds 1,5 maand op een te610, kom uit Zevenbergen. Tot nu toe nog geen 100km gereden; Breda <-> Zvb |(


[offtopic]
Na de eerste 20 kilometer (naar breda) de husky buiten geparkeerd, met sloten en al, voor appartement van mijn sjick, kon ik snachts om 03h in boxershort en op blote voeten achter mijn husky aan rennen omdat 2 buitenlanders hem waarschijnlijk ook heeeeel mooi vonden. B| Al met al heb ik mijn fietsje gered van deze boefjes :o
[/offtopic]
 
Laatst bewerkt:
sharky...ik heb nog een foto van je husk :) ..ik zei nog tegen zeeuwse klei van...shit..wie had er ook al weer zo'n ding gekocht... :)

was btw @ wheelieday

crap...moet die foto's nog op mn pc zetten
 
sharky...ik heb nog een foto van je husk :) ..ik zei nog tegen zeeuwse klei van...shit..wie had er ook al weer zo'n ding gekocht... :)

was btw @ wheelieday

crap...moet die foto's nog op mn pc zetten

Hey...was die van Sharky...Mooi apparaat...

Is die straal kwijl je niet opgevallen Sharky?? :P

BTW: ik kom ook wel eens in de burt van Bergen op Zoom, dus als er eens iets te doen is... Voor mij iets van 35 minuten rijden...
 
Laatst bewerkt:
ik kom uit hoeven, en rij een xr600
samen met een maat van mij met een ktm620 maken we de gehele omgeving
zundert rijsbergen zevenbergen roosendaal rucphen standaardbuiten etten-leur
onveilig.

Gisteren nog een husky gezien tussen rucphen en zundert, u?
 
Er rijden er dus meer dan ik dacht!
Zelf rijd ik in de buurt van Sprundel, Rucphen, Rijsbergen, Zundert, Achtmaal, Galder, belgie enz.
Laatst kwam ik met de auto in Sprundel op de rotonde 2 motards tegen, een KTM en een Honda waarschijnlijk dus Hoevenaren, hahahahaa.
Tsja zie er anders maar eens achter te komen.... *D .
Heb trouwens gisterenavond ook van Rucphen naar Zundert gereden op de Husky, dus als het s'avonds was zou ik het ook geweest kunnen zijn.
Deze week trouwens al elke avond is het niet met de Husky dan wel met de XR.
Zou wel een foto willen plaatsen maar dan moet ik die dus verkleinen naar max 100 kb???
Zou niet weten hoe dat moet, maar kom ik nog wel achter.
Bedankt voor de reactie's tot zover, en wie weet komen we elkaar binnenkort wel eens tegen!

Groeten, Richard.
 
Op m'n profiel op msn staat trouwens wel een foto van de Husky, toen nog met nummer 8 erop, inmiddels nummer 2!
Deze is automatisch verkleind dus zal even proberen of het lukt...

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/203157/49581fd29c21d7dddab6315dada8a968 (Husky TE610SM.jpg)​
 
Fotootje van beide..... :P

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/203165/1efa120310d92ef17e0c6ba8bf52969c (Husky &amp; XR.jpg)​
 
mooi man die husq :9~ ,als de mijne helemaal klaar is moeten we maar eens een stukkie gaan blazen,lijkt me wel leuk om met de west-brabanste groep een keer af te spreken,aan de afstanden ligt het iig niet :}

Ik ben voor, alleen moet die van mij ook nog ff http://lotta.homelinux.org/smaakmakerz.nl/fotos/frame.jpg (finalizen)!
 
was woensdagavond, dus superhusky, kwam met een klein wheelytje uit de zijstraat :D



ja had ook niet verwacht dat er nog zoveel supermotards hier rondrijden.
kom er als ik aan het toeren ben eigenlijk nooit tegen.
 
Wie van jullie reed er zondag rond 5 uur door de St. Janstraat in Sprundel??
Kon het niet goed zien wat voor motor het was maar die betreffende persoon STOND op de motor ongeveer 100 meter voor de kermis. :] .
 
op de motor? als in op het zadel? :] hehe lagge
ik was het niet, heb vandaag mn blok kurt gereden, schakelt niet meer
balen met zulk goei weer en dan geen rijdende motor
 
ReneSMXR600SM



Door ReneSM op 22-05-2005 23:52



op de motor? als in op het zadel? hehe lagge
ik was het niet, heb vandaag mn blok kurt gereden, schakelt niet meer
balen met zulk goei weer en dan geen rijdende motor



Jeetje, das zeker balen,.....word weer sleutelen dus.
Mischien een tandwiel naar de verdommenis ofzo, hoor het nog wel hoe het afloopt, succes :} , Richard.
 
Nou, ik heb hier al heel wat kilometertjes in de omtrek gereden Achtmaal,Zundert,Rijsbergen,Sprundel,Roosendaal etc. maar ik kan me niet herinneren dat ik ooit een sm'er ben tegen gekomen.
Wel eentje vorige zomer in Breda.
Het is misschien wel leuk om eens in de buurt van R'daal af te spreken.
Bij de Mac of zo.

Dick
 
Achtmaal, Zundert, Rijsbergen,....jeetje ik ga altijd die kant op, is het niet met de Husky dan wel met de XR.
Laatst kwam ik nog een KTM tegen tussen Sprundel en Zundert, bij de Panhoef.( motor en leren pak , oranje zwart).
Vanavond ook weer rond Zundert en Achtmaal gezeten, ...via 't Pannenhuuske door de Buische Heide ( mag er volgens mij op bepaalde stukken wel niet komen maargoed, dat even terzijde ), kom je uit op de zoeksedijk die van Schijf naar Achtmaal loopt, even met de XR wisten crossen.
Maar wie weet komen we elkaar nog een keer tegen, desnoods een meeting organiseren, wie weet zou wel leuk zijn in ieder geval.

Groeten, Richard :} .
 
KTM DUKE2,...gaat me wat dagen,....kwam ik jou laatst niet tegen in die S-bocht vlakbij 't Pannenhuuske tussen Zundert en Achtmaal.
Was een zwart met grijze motorfiets, maar gingen beiden vrij snel en schiet me nu te binnen nu ik aan het voorspatbord denk en ik Duke2 lees bij je..... O-)
Hoor het wel,

Groeten, Richard :] .
 
Terug
Bovenaan Onderaan