quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:47 schreef Maikel84 het volgende:
Nog even en paar vraagjes voor de deskundigen hier![]()
(voornamelijk Ivan)
Ik ben vandaag wat weze proefrijden en bij echt hard remmen (voorwiel bijna blokkerend/ 'stoppie'tje) lichte mn oliedruklampje af en toe een keer op, is dit normaal? Het kan niet aan het oliepeil liggen want heb vanmiddag olie ververst en er netjes 3,9 liter ingegooid zoals voorgeschreven.
quote:Ook stuurt ie super log vindt ik, omgooien van linker naar rechterbocht (industrieterreintje) gaat erg zwaar en slalomen wil die al helemaal moeilijk.
Ivan ik las ergens dat jij je voorvorkpoten een stukje doorgestoken hebt, dat was daarvoor neem ik aan, en scheelt dat veel?
Ja ja maikel,dit is het echte werk waar je nu aan begonnen bentquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:32 schreef Maikel84 het volgende:
hier een foto van de orriginel GSX-F zoals ik hem gekocht heb, met wat lichte schade...
(Afbeelding)
Dit was een tijdje later, de vorm begint er een beetje in te komen, foto's zijn uit begin februari denk ik.
(Afbeelding)
(Afbeelding)
foto's van hoe die er nu bij staan volgen hopelijk nog dit weekend, want zo valt er niet veel te zien natuurlijk...
quote:Hij is ook zeker niet gebouwd om een super mooie fighter te worden, is het ook niet geworden vindt ik. Meer met de mentaliteit van Low-Budget en toch iets leuks neerzetten..![]()
![]()
rebuilt your bike, thats what
kom net thuis,what the hellquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:46 schreef Maikel84 het volgende:
zoals ik al zei, er moet nog wel wat aan gebeuren![]()
ben ook niet echt tevreden over het stuurkuipje, voornamelijk het zwarte deel.
Opmerking en sugesties zijn welkom natuurlijk, ik ga alleen niets meer aan het frame doen dus daar hoef je niet over te beginnen![]()
http://www.headsub.com

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1