Het Grote GSX-F Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou je van die van mij ook kunnen zeggen, maar zonder koffertjes..vink m toch best sporty...
full
 
hmmmmm

nog geen echt goeie foto
maar laat ik zegen dat er steeds minder F blijft
als je ooit een marlboro machine ziet langs flitsen en je hebt tijd om te zien dat het een 600F is met Marlboro
en je naar dokter moet voor een gehoortest omdat je het niet helemaal meer vertrouwd... dat was ik

stage 3 K&N licht klaar
Laser Pro'Race 4-1 carbon
Bt-014s (net 5000km op achterband en hij moet er onderuit door uitje naar oosterijk)
nog veel dingen die gaan gebeuren

moet voetsteunen verder naar achter hebben (ben beetje lang)
buddy nieuw stofferen
achterbrug + velgen coaten ( heb 2de brug en set velgen gekocht zodat ik door kan rijden zelfde voor buddy :D)
Digitaal tellers + plaats voor navigatie/gps speedo
undertail op maat maken

nog meer ideeen ???

greeetz speedy

btw Undertail.. hoe kom je er aan ?
 
Laatst bewerkt:
ik heb nu 1 maand m'n rijbewijs en ook 1 maand m'n GSX600F. is uit 1991 heet 38000 gelopen. Motor bevalt me perfect. Is redelijk snel met z'n 86pk. Zeker om mee te beginnen. Ritten van 100+km zijn geen enkel probleem. Een keer gassen ook niet. Die Carrera kon me iig niet bijhouden :P :P

De motor is dus helemaal niet duur. Een goeie kan je voor 1500 euro al kopen particulier. Ik heb voor de mijne 1250 betaald. Is uit 91 met 38000 op de teller. Nieuwe accu en grote beurt gehad. Heeft wel lichte schade. Maar dat maakt niet uit. Is toch maar een motor om het op te leren. Wil toch circuit gaan leren rijden, dus zal zelf ook wel een paar keer onderuit gaan.

ff een fototje:

motor.JPG
 
ik heb nu 1 maand m'n rijbewijs en ook 1 maand m'n GSX600F. is uit 1991 heet 38000 gelopen. Motor bevalt me perfect. Is redelijk snel met z'n 86pk. Zeker om mee te beginnen. Ritten van 100+km zijn geen enkel probleem. Een keer gassen ook niet. Die Carrera kon me iig niet bijhouden :P :P

De motor is dus helemaal niet duur. Een goeie kan je voor 1500 euro al kopen particulier. Ik heb voor de mijne 1250 betaald. Is uit 91 met 38000 op de teller. Nieuwe accu en grote beurt gehad. Heeft wel lichte schade. Maar dat maakt niet uit. Is toch maar een motor om het op te leren. Wil toch circuit gaan leren rijden, dus zal zelf ook wel een paar keer onderuit gaan.

ff een fototje:

(Afbeelding)

Erg strak machientje, vooral deze kleurstelling vind ik wel cool..
Niet te druk, zo zonder stickers :9~ Vind vaak stickers een beetje afdoen aan een motor namelijk. (maar natuurlijk niet bij de mijne, anders lagen ze er al af... *D )
 
Hoi!

Dit is mijn GSXje, uit '92, heeft 22.000 km gelopen.
Hij rijdt echt als een zonnetje!

full


Groeten,

Heleen :W
 
Ik me ook maar aanmelden dan? Mijne is uit '94

Mijne is werk aan. Heb een nieuwe rechterspiegel nodig alsmede een nieuw ruitje.
Verder is er werk aan de kuip en heb ik rode verf nodig en lak. Maw kheb hem om laten pleuren. Gelukkig geen structurele schade. Krijg wel veel looks omdat de kuipruit met ducktape wordt samengehouden. BLING BLING muhfuggah *D

Wat betreft de GSX600F. Ik vind hem iets te zwaar sturen en dit vooral bij ofwel erg lage snelheden (bijzondere verrichtingen) ofwel hogere snelheden (autosnelweg). Verder heeft hij genoeg power (met name boven de 6K) zonder dat hij bijt bij lage toeren. Ohja en de veringen van MIJN gsx zijn afgrijselijk slecht. Al bij al tevreden over maar als ik het allemaal over mocht doen kocht ik als eerste fiets een GS500 :Y

p.s. Ik wil niet miere(n)neuken maar alsjet mij vraagt is de gsxf geen sportmotor
Tja, vering en een merkbare dip in de vermogenscurve zijn normaal gezien een nadeel van de F.

Je kan hier best zelf wat aan doen. Ik heb er al aan het begin WP demping op gemonteerd en dat is een wereld van verschil tot de originele demping. Je kan de voorvorkpoten ruim 1.5 tot 2 cm boven je kroonplaat uit laten steken zodat ie iets meer duikt waardoor het sturen beter, makkelijker en dus minder zwaar wordt. Ook de bandenkeuze kan hierop een positief effect hebben. Als je nog een BT045 set heb moet je idd wat meer werken dan een BT020 set.

Mijn F is nu wel een sportfiets met alle aanpassingen die gedaan zijn als het om het plaatwerk en de techniek gaat.
 
hmmmmm

nog geen echt goeie foto
maar laat ik zegen dat er steeds minder F blijft
als je ooit een marlboro machine ziet langs flitsen en je hebt tijd om te zien dat het een 600F is met Marlboro
en je naar dokter moet voor een gehoortest omdat je het niet helemaal meer vertrouwd... dat was ik

stage 3 K&N licht klaar
Laser Pro'Race 4-1 carbon
Bt-014s (net 5000km op achterband en hij moet er onderuit door uitje naar oosterijk)
nog veel dingen die gaan gebeuren

moet voetsteunen verder naar achter hebben (ben beetje lang)
buddy nieuw stofferen
achterbrug + velgen coaten ( heb 2de brug en set velgen gekocht zodat ik door kan rijden zelfde voor buddy :D)
Digitaal tellers + plaats voor navigatie/gps speedo
undertail op maat maken

nog meer ideeen ???

greeetz speedy

btw Undertail.. hoe kom je er aan ?
Als de laatste vraag voor mij bedoeld is, dan is dit mijn antwoord: zelf ontworpen en gemaakt net als de soloseat en de hugger (fender).
 
Zo kan je de F ook maken als je handig bent met het maken van nieuwe kuipdelen, spuiten en verdere aanpassingen. :9

Op dit moment wordt er nog veel meer aangepast en daarvan zal dan ook wel een foto van in dit topic geplaatst worden. })

(Afbeelding)


Wat kosten de undertail en seat cover? en hoe kom je eraan?
O-)

[me]Speedy_J heeft hoge behoefte om zijn f sportiever te maken[/me]
 
Hee mede gsxers. Ik durf er ook voor uit te komen :?
ik heb een gsxf600 uit 93.

ik zou het wel voor elkaar krijgen om een foto te posten, maar die van mij ziet er zo verschrikkelijk uit, durf dat echt niet -O-

weten jullie dat de gsxF de titel heeft gekregen van lelijkste motor van MF :+
in elk geval is het precies dezelfde als Emile007 heeft, alleen met minder roze velgen }) ( grijs dus )
 
Laatst bewerkt:
peterkps heeft ook een GSX-750F

....en heeft net de laatste hand gelegd aan de GPS navigatie...


5.jpg


4.jpg


1.jpg


2.jpg


3.jpg

Ik ben nu alleen nog op zoek naar een nette connector voor de voeding van de Ipaq.
 
Hey mensen,

Ik ben sinds deze week ook eigenaar van een gsx600f. Het is mijn eerste motor en ik geniet van elk minuutje dat ik er op zit *D .

bikezijkant1ys.jpg
 
Laatst bewerkt:
*schop*

Iemand bekend met kunstof fabreceerder? Ik wil graag een undertail

Heb wel es iets geprobeerd, maar werd niet geleverd.

Iemand andere ervaringen?
 
peterkps heeft ook een GSX-750F

....en heeft net de laatste hand gelegd aan de GPS navigatie...

Ik ben nu alleen nog op zoek naar een nette connector voor de voeding van de Ipaq.

he peter, tttttrilt dat ding niet van je stuur af als je een beetje toeren maakt.
las ergens in een resentie dat een gps nou niet echt motorbestendig is, juist door de trillingen. garmin kwam er nog als beste uit de bus.....

trouwens gsx-f de lelijkste op mf, hahaha
_O- _O- _O-
heb heel wat lelijkere brikken gezien hier
 
Het trillen is niet het grootste probleem.... meer de storing op het bleutooth signaal.

Als ik de GPS ontvanger in mijn jaszak doe dan valt het bluetooth signaal weg zodra ik de motor start. Vandaar dat de GPS ontvaner ook aan het stuur hangt.
Moet dus nog een oplossing vinden voor de bleutooth headset in mijn helm.
 
Ik heb zelf ook een gsxF en ik vindt het een hele mooie motor om op te beginnen..we zijn niet allemaal popie-jopies die gelijk maar een splinternieuwe motor willen/kunnen kopen!!

8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan