Het Grote GSX-F Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ai das minder '(

ik had vorige week een schroef in de voorband, ook niet leuk.
 
En ja hoor het is dan zo ver, voor het eerst op mijn bek gegaan :( Na enthousiast op mijn trouwe tweewieler te zijn gestapt en nog enthousiaster te zijn weggereden wil ik gezellig een noodstop maken voor de lokale bushalte. Helaas geen rekening gehouden met de geulen die daar in het asfalt zijn ontstaan en de vrolijke herfstblaadjes die zich daarin ophopen. Stuur begint te zwabberen en hoppa er overheen. Erg jammer allemaal, zeker omdat daar juist het meisje stond die ik nu al drie weken probeer te versieren, die gaat dus ook nooit meer achterop :N . Schade valt mee, rechter achteruitkijkspiegel en richtingaanwijzer zijn niet meer en mijn voorrem heeft een iets sportievere vorm gekregen, bij elkaar iets van 100,- euro |( . Maar goed weer iets geleerd: Stoer doen, alleen voor gevorderden...

Heeft ze je niet geholpen? Je kan het ook positief zien he: misschien wil ze je wel verzorgen :9
 
nee, niet eens... er stonden ook allemaal andere gasten bij en toen ging iemand anders me helpen. Daarnaast was het haar met haar poezelige figuurtje nooit gelukt om die motor overeind te tillen...
 
:W


Ter goedkeuring voor de lijst aangeboden: (alvast sorry voor de grootte....)

1998 GSX 600 F
+/- 22000 Km (+ ongeveer 1000/maand)


Rooien%20Duvel%20001.JPG
 
Ziet er goed uit!!
:9~
Daar wil ik wel een paar duizend noten per minuut uit horen komen *D

Succes met de montage.!

Thkx, ben vandaag bezig geweest. alles er af gehaald oude uitlaat, middenbok. Nieuwe geprobeert te monteren krijg um er niet op. En al zou ie er op passen zou ik veel bodum vrijheid in leveren :(

Gaat dus weer de verkoop in!
 
Thkx, ben vandaag bezig geweest. alles er af gehaald oude uitlaat, middenbok. Nieuwe geprobeert te monteren krijg um er niet op. En al zou ie er op passen zou ik veel bodum vrijheid in leveren :(

Gaat dus weer de verkoop in!
Dat kon ik je helaas ook vertellen dat je bodemvrijheid in ging leveren. Ik heb ditzelfde ook met de sebring set gehad. Een mooie dikke vette uitlaatbocht met een binnen diameter van 75mm en dus in iedere bocht naar rechts met de uitlaatbocht over het asfalt heen schuren.

Deze uitlaatbocht + demper kan je op 1 van de eerste pagina's op de foto zien. Met de huidige laserset rij ik ook eerst met het stepje en dan met de uitlaatbocht over het asfalt zodat de wand steeds dunner wordt. Van de winter zal ik er op het punt dat over het asfalt gaat een extra stukje RVS oplassen om dit weer iets dikker te maken.

Voor de rest is het inderdaad wel een mooi RVS set! Jammer dat het je dan wel wat bodemvrijheid in moet leveren.
 
Laatst bewerkt:
Dat kon ik je helaas ook vertellen dat je bodemvrijheid in ging leveren. Ik heb ditzelfde ook met de sebring set gehad. Een mooie dikke vette uitlaatbocht met een binnen diameter van 75mm en dus in iedere bocht naar rechts met de uitlaatbocht over het asfalt heen schuren.

Deze uitlaatbocht + demper kan je op 1 van de eerste pagina's op de foto zien. Met de huidige laserset rij ik ook eerst met het stepje en dan met de uitlaatbocht over het asfalt zodat de wand steeds dunner wordt. Van de winter zal ik er op het punt dat over het asfalt gaat een extra stukje RVS oplassen om dit weer iets dikker te maken.

heb nu wel een lazer op het oog :) en stepje rij ik niet aan de grond, dus uitlaat dan ook niet daar verwacht ik ook geen probleem mee.
 
Goh, ik wist niet dat die bodemvrijheid problemen op kon leveren...
Naar mijn mening heb ik met mijn bochtenset geen problemen. Ze zijn niet origineel, maar veel meer weet ik er niet van. (zat er al op bij aanschaf).

Nu moet ik ook zeggen dat ik nog nooit wat van mijn soes aan de grond heb gekregen behalve een paar keer de punt van mijn laars... -O-
Maar dat komt wel met ervaring d8 ik zo *D
 
De laser komt binnenkort naar me toe 8-)

Nu alleen nog een demper scoren, iemand een leuke demper in de aanbieding met e-keur :?


full
 
De laser komt binnenkort naar me toe 8-)

Nu alleen nog een demper scoren, iemand een leuke demper in de aanbieding met e-keur :?


(Afbeelding)
Hier kan je een laser Pro D'or op kwijt. Die past het best op deze collector. Je kan ook voor een Laser Sport demper gaan (schreeuwpijp) maar dan heb je ook een andere collector nodig (de pijp dat tussen de uitlaatbochten en de demper zit).
 
Hier kan je een laser Pro D'or op kwijt. Die past het best op deze collector. Je kan ook voor een Laser Sport demper gaan (schreeuwpijp) maar dan heb je ook een andere collector nodig (de pijp dat tussen de uitlaatbochten en de demper zit).


Morgen maar eens richting een motorzaak 8-) kijken wat die dingen moeten kosten :?
 
Morgen maar eens richting een motorzaak 8-) kijken wat die dingen moeten kosten :?
Die moeten niet echt duur zijn. Je heb ze met 3 mantel soorten, RVS (profile), carbon. De profile is er ook als sport en homologated (laatste is street-legal). De carbon is er volgens de doc alleen als sport model. Voor het sportmodel is wel een dB-killer te koop om deze weer iets stiller te krijgen.

Ordernummer van deze demper is 94.2001 F/G/C (Profile sport / profile homologated / carbonfiber sport).

De optionele dB-killer heeft als order nr 07.1026.

Wat is trouwens de diameter van de collector (aan de kant welk in de demper gaat). Die voor de Pro d'Ors heeft een diameter van 60.3mm en de Laser ProfRace heeft een diameter van ongeveer 51.6mm als ik me niet vergis. De ProfRace is er alleen in het aluminium.

Ik hoop dat je aan deze info genoeg heb en anders kan ik wel even verder de docs in duiken :)
 
Ik weet nog niet wat de diameter is van de collector. Ik heb voor ik de bochten kocht(ebay) met laser gebeld ;) die konden me vertellen aan de hand van het onderdeel nummer 51-2015 dat het een pro d or :? bochten zijn. de verbindingspijp heeft nummer 50-2044. De bestelnrs. komen van de verkoper af.

Voorkeur gaat uit naar een street legal demper. De profile RVS versie dus. heb jij ook een prijslijst bij de hand O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik weet nog niet wat de diameter is van de collector. Ik heb voor ik de bochten kocht(ebay) met laser gebeld ;) die konden me vertellen aan de hand van het onderdeel nummer 51-2015 dat het een pro d or :? bochten zijn. de verbindingspijp heeft nummer 50-2044. De bestelnrs. komen van de verkoper af.

Voorkeur gaat uit naar een street legal demper. De profile RVS versie dus. heb jij ook een prijslijst bij de hand O-)

Dat is dealer afhankelijk. Ik denk dat ie tussen de 225 en 275 mag kosten (de demper). Lol, dan had ik het direct in 1 x goed geraden :)

Heb het zelf allemaal moeten opzoeken om de duotech titanium demper op mijn F te kunnen plaatsen. Voor zo'n demper is het bijna de prijs van de pro d'Or keer twee.
 
Dat is dealer afhankelijk. Ik denk dat ie tussen de 225 en 275 mag kosten (de demper). Lol, dan had ik het direct in 1 x goed geraden :)

Heb het zelf allemaal moeten opzoeken om de duotech titanium demper op mijn F te kunnen plaatsen. Voor zo'n demper is het bijna de prijs van de pro d'Or keer twee.

:} :}

bedankt voor de info!

Foto's volgen zodra alles binnen is en op de fiets zit. Zal wel ff duren ivm buiten aan straat moeten sleutelen |( :(
 
Misschien weer een beetje een trieste vraag, maar ik ben nu nog bezig met lessen, en de rijschool waar ik les is gekoppeld aan een motorzaak (mantel motoren)
Nu zitten wij na afloop van de les in de motorzaak, en omdat ik al wel een GSX-F in gedachte had viel mijn oog uiteraard op een blauwe die in de showroom staat te glimmen.
Het is een GSX 600-F bouwjaar 2003, kilometerstand is +/- 7000 en de vraagprijs EUR 5000,-

De motor is optisch in nieuwstaat, maar is het een beetje een redelijke vraagprijs?

Ik heb 16-11 pas mijn examen avd en kan dan uiteraard pas gaan proefrijden, het begint alleen een beetje te kriebelen vandaar mijn vraag.

De site ligt er op het moment uit, maar ik zal morgen wel even een foto plaatsen.



Groet,
Barry.
 
Misschien weer een beetje een trieste vraag, maar ik ben nu nog bezig met lessen, en de rijschool waar ik les is gekoppeld aan een motorzaak (mantel motoren)
Nu zitten wij na afloop van de les in de motorzaak, en omdat ik al wel een GSX-F in gedachte had viel mijn oog uiteraard op een blauwe die in de showroom staat te glimmen.
Het is een GSX 600-F bouwjaar 2003, kilometerstand is +/- 7000 en de vraagprijs EUR 5000,-

De motor is optisch in nieuwstaat, maar is het een beetje een redelijke vraagprijs?

Ik heb 16-11 pas mijn examen avd en kan dan uiteraard pas gaan proefrijden, het begint alleen een beetje te kriebelen vandaar mijn vraag.

De site ligt er op het moment uit, maar ik zal morgen wel even een foto plaatsen.



Groet,
Barry.


Ik denk dat 4500/5000 best een redelijke prijs is, zeker als hij helemaal
in orde is etc. Garantie krijg je er ook op neem ik aan? En misschien krijg
je er wel een vettere demper bij geluld, want als het een standaard pijp is
wordt je niet vrolijk van het stofzuiger geluid ;)
 
Ik denk dat 4500/5000 best een redelijke prijs is, zeker als hij helemaal
in orde is etc. Garantie krijg je er ook op neem ik aan? En misschien krijg
je er wel een vettere demper bij geluld, want als het een standaard pijp is
wordt je niet vrolijk van het stofzuiger geluid ;)

volgens mij ook wel redelijk voor een motor van 2003. Alleen wel gelijk van die demper. Die wel gelijk vervangen :Y .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan