Wie rijden regelmatig in de buurt van Den Bosch

Wanneer Barbecue ?

  • 23 September

    Stemmen: 7 77,8%
  • 23 September

    Stemmen: 0 0,0%
  • 23 September

    Stemmen: 2 22,2%
  • 23 September

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
mwah was maar een hint om iets te gaan doen, karten is wel leuk maar zo voorbij lijkt me, daar kan je toch geen avondje mee vullen of wel ?

[me]nog een paar keer posten en het topic gaat dicht[/me]
;)

Als elke DB'er nou ff meedenkt en meepost O-) kunnen we wellicht iets leuks vinden, ff zoeken nog, post ik zo nog wel ff dussss niet, dat
K@#metperen Chello ligt er weer es uit :(

nog ff snel posten dan....
 
Laatst bewerkt:
mwah was maar een hint om iets te gaan doen, karten is wel leuk maar zo voorbij lijkt me, daar kan je toch geen avondje mee vullen of wel ?

[me]nog een paar keer posten en het topic gaat dicht[/me]
;)


Bowlen is op zich wel geinig, kun je tenminste een avondje vullen met eten/drinken, je kent het wel.
 
Bowlen is op zich wel geinig, kun je tenminste een avondje vullen met eten/drinken, je kent het wel.

Bowlen kunnen we zelfs nog wel in de schuur van Roadkill doen _O- , rukken we gewoon weer de BBQ aan.

had jij niet meer piccies gemaakt tijdens de BBQ, of kunnen ze het daglicht niet verdragen, of heb je nog geen tijd gehad
 
Bowlen kunnen we zelfs nog wel in de schuur van Roadkill doen _O- , rukken we gewoon weer de BBQ aan.

had jij niet meer piccies gemaakt tijdens de BBQ, of kunnen ze het daglicht niet verdragen, of heb je nog geen tijd gehad


je mag ze ook mailen dan hoef je ze niet te resizen 8-)
 
Bowlen kunnen we zelfs nog wel in de schuur van Roadkill doen _O- , rukken we gewoon weer de BBQ aan.

had jij niet meer piccies gemaakt tijdens de BBQ, of kunnen ze het daglicht niet verdragen, of heb je nog geen tijd gehad


Nou, weinig tijd, want na het thuiskomen om 01.30 ben ik gaan pitten,
daarna wakker --> Cochem. Vervolgens weer thuis --> repeteren, dus ben
nu voor het eerst weer thuis, langer dan 1,5 uur :)

Maargoed, heb de Apple even aangezwengeld, foto's zijn te downloaden!

toch mooi, iedereen zeurt als je een camera meesjouwt, maar willen wel allemaal de foto's zien ;)

Ohja, trouwens nog een sfeerimpressie van de heenreis naar Duitsland:

full
 
Wie wil graag de zware verantwoordelijkheid overnemen van mij, en opent een nieuwe topic voor Den Bosch e.o :Y

Dus voel je vrij en open DEEL II
alleen voor leden die hier altijd posten natuurlijk !

Ik lees wel wanneer ik van deze zware last verlost ben, misschien wel leuk als de nieuwe TS als opening een leuke activiteit organiseert *O*


Nou ik ben benieuwd welke Man/Vrouw zich aangesproken voelt om een nieuw topic te openen :Y





ps. ik ben voor de activiteit bowlen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan