Wie rijden regelmatig in de buurt van Den Bosch

Wanneer Barbecue ?

  • 23 September

    Stemmen: 7 77,8%
  • 23 September

    Stemmen: 0 0,0%
  • 23 September

    Stemmen: 2 22,2%
  • 23 September

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja,....Uhhh Als iedereen met open dempers gaat rijden dan schroef ik de mijne er ook maar weer op hoor }) Wel jammer, was net zo lekker rustig onderweg :X :o

Ik rij met een full Bos sytem, K&N Filter en luchtfilterhuis aanpassing.... Maar dat maakt amper geluid O-)
 
Ik rij met een full Bos sytem, K&N Filter en luchtfilterhuis aanpassing.... Maar dat maakt amper geluid O-)


Ik rij met een RS3 ovaal Yoshimura USA uitlaat, ok een mooi geluid, vooral bij hoge toeren.....dan kun je hem lekker laten janken.. }) . Maar na 5x moet je wel weer tanken ;(
 
Laatst bewerkt:
ja joh waar dan ik rij wel af en toe met twee maten van mij.
een groene zx636r en een groene zx7r.
 
he jongens nou ik heb overlegt en ze wil liever naar motoxation in zolder dus sorry ik kan nie mee de volgende keer mischien.
 
Ik kom uit den bosch, en ik vind dat we een kutbuurt hebben :X :P

Maar ik moet wel zeggen dat ik behalve "circuit rosmalen" nog niet echt veel zoekwerk heb verricht.

Ik rijdt op zo'n motor (zie avatar <---)
 
Ik kom uit den bosch, en ik vind dat we een kutbuurt hebben :X :P

Maar ik moet wel zeggen dat ik behalve "circuit rosmalen" nog niet echt veel zoekwerk heb verricht.

Ik rijdt op zo'n motor (zie avatar <---)
Hejjjj... ga je dan ook rijden? 8-) ?

edit: 220 km, behoorlijke route :Y Wij (mijn broertje en ik ;) ) gaan ook. Uiteraard alleen als Mercy_symbol en Rausdouwer gaan. :X :W :X
 
Als The Real Roadkill gaat, rij ik ook mee!

Op onderstaande motor welteverstaan:

dagjetoeren_1mei.jpg


Rijstijl: Licht sportief, vandaar ook deze motor, wat meer toer-achtig
Rijbewijs: Nog in de goeie ouwe tijd gehaald, jaartje of 5 geleden

1x Crash op FZR600 -> Rotonde met rotzooi in Den Bosch :(
Niet veel aan overgehouden, paar kneuzingen enzo.

Ohja, en die Bos-demper maakt natuurlijk wel een lekker geluidje *D
 
Hye das leuk daar rij ik ook wel eens :]


Wilt uwes ok mee ??
Dit geld ook voor FOL!!!!
(graag ff duidelijk maken....thanks)

Misschien moet ik idd de topic wijzigen naar "Suzuki meeting Den Bosch".... ;)
Hmmm, misschien moet ik toch aan een andere motor gaan denken ! Want suzuki schijnt toch unne goeie motor te zijn.... :}

Deelnemerslijst is aangepast.... veel mooie motors :] 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ga 12 juni lekker naar circuit Zolder in Belgie. Aardig ritje, 15 euro entree en lekker kijken naar stunts en meer. In topic breda?! staat een uitleg of kijk op *O* http://www.kicxstart.nl/motoacxtion/home.htm *O*

Nou veel plezier, zal straks ff kijken op die link....
Ben je op zoek naar nieuwe leden voor je fanclub.... _O- , of wat is de bedoeling van dit bericht op deze topic...??????...(hahaha) ;)

gr.
 
Nou veel plezier, zal straks ff kijken op die link....
Ben je op zoek naar nieuwe leden voor je fanclub.... _O- , of wat is de bedoeling van dit bericht op deze topic...??????...(hahaha) ;)

gr.

:^

Waar hebben we deze vorm van "topicverneukerij" aan verdiend ? :N B|

Als je perse actie wilde zien kon je ook naar de wheelyday... had je 5 euro en 2 tanks benzine bespaard :X :W
 
rustig maar hoor. Ik denk dat is misschien wel een leuke toch

Ik druuip wel weer weg van dit topic
:W

Is inderdaad een leuke tocht denk ik, maar helaas is de route al uit gestippeld.
Maar als je persé mee wilt kun je het gewoon vragen hoor... ;) *D
Misschien tot een andere tocht....op het MF. Houdoe
 
Ik heb nog steeds geen apparaat of tanktas om de route op vast te maken.
Iemand nog ideëen ?

Of gaat KawaZZR600 voor me rijden als voorrijder tegen betalling van koffie en een appelpunt ? O-)
 
Misschien dat ik nog ff langskom, maar meerijden niet... Zit echt met een godsgruwelijk tijdtekort i.v.m. laatste tentamens :( (en het blijft altijd afwachten hoe het met hooikoorts gaat :( )

Gawaine: Als ik langskom kan je mijn tanktas (gratis) lenen voor die dag, als je em heel laat ;) . Moet je natuurlijk geen kunstof tank hebben. En ik moet nog eerst het provinciehuis vinden, want ik heb geen idee waar het is :P
Maarja dat is dus geen zekerheid, wil je van die optie gebruik maken, mail dan ff, het kan ook zijn dat ik dit namelijk gewoon helemaal vergeet :X
 
Laatst bewerkt:
Misschien dat ik nog ff langskom, maar meerijden niet... Zit echt met een godsgruwelijk tijdtekort i.v.m. laatste tentamens :( (en het blijft altijd afwachten hoe het met hooikoorts gaat :( )

Gawaine: Als ik langskom kan je mijn tanktas (gratis) lenen voor die dag, als je em heel laat ;) . Moet je natuurlijk geen kunstof tank hebben. En ik moet nog eerst het provinciehuis vinden, want ik heb geen idee waar het is :P
Maarja dat is dus geen zekerheid, wil je van die optie gebruik maken, mail dan ff, het kan ook zijn dat ik dit namelijk gewoon helemaal vergeet :X

:+ volgens mij woon jij ook nog niet zo lang in Den Bosch ? :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan