Wie rijden regelmatig in de buurt van Den Bosch

Wanneer Barbecue ?

  • 23 September

    Stemmen: 7 77,8%
  • 23 September

    Stemmen: 0 0,0%
  • 23 September

    Stemmen: 2 22,2%
  • 23 September

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
edit: Sorry voor de layout :)

Ok, ik heb nu wel een beetje door wie wie is, probeer het te onthouden. Ons verslag van vandaag :) :

Ok hier gaan we :+

Om 11 uur hebben we afgesproken bij het provinciehuis, de meeste meeters waren Bosche Bollen, anderen kwamen uit Rosmalen of Amsterdam. Wij, (mercy_symbol :) , Rausdouwer :o en ik
puh.gif
) zijn samen vertrokken vanaf mercy's huis. Hier zijn de mietjes meeters:

659c3fd3.jpg


Na even met elkaar op de hoogte gesteld te hebben, getankt te hebben en geteld of iedereen er was....

a4cd3957.jpg


....konden we vertrekken. De eigenaar van deze motor:

0923f765.jpg


is de derde jongen van links op de eerste foto. Samen met de 5de van links gingen die niet mee, maar hebben ze wel enige eer behaald door zich netjes even te melden. :+ De rest maakte zich klaar om te vertrekken:


e4f8d71d.jpg


Mercy_symbol :)

abc825d4.jpg


Rausdouwer
bloos.gif


In totaal waren we met 7, hier staan we in de startblokken
bye.gif


2cb611db.jpg


Onderweg heb ik nog wat foto's geprobeert te schieten zover ik kon richten zonder LCD scherm. Verwacht er niet teveel van
emo.gif
:


e9b9cc32.jpg



Bumperklevers
we.gif


f5325eed.jpg


Bogje :s)

c3b45f57.jpg


Rechtdoor :P En meer van dit soort foto's. :)

De eerste stop brak aan, de benen worden gestrekt, blazen geleegd en rook geïnhaleerd. :Y Verder werd ons netjes gevraagd of we er een koekje bij wilden :9

20bafec1.jpg


Die meneer vervolgens weer terugsteelt als je niet oplet: B|

434ea7ac.jpg


;)

234a72a0.jpg


Overzicht. :)

Daarna werd er weer verdergereden...


5eb91632.jpg


Al met al werd er nog een paar keer gestopt om o.a. te eten en te drinken:

dc85c408.jpg


6be29b6d.jpg


6301dc67.jpg


... en om de route te ontcijferen :P

d713f802.jpg


4ab5a41f.jpg


Zodat we uiteindelijk na 250+ kilometer weer vermoeid en voldaan op ons beginplek uit konden komen. :)

494b120c.jpg


b421f84d.jpg


a1ddbde7.jpg


Personen:

25d48aae.jpg


71af0162.jpg


13db1032.jpg


Initiatiefnemer :]

5d6fde99.jpg


Godverrrrr... en nou is mijn eten dus koud :r }) Was een leuke dag mensen, en vooral een toproute. Heb 470 km op de teler gezet, om 9 uur vertrokken vanochtend en 21:00 thuis. :}

Voor alle foto's graag even mailen zodat je de grote versies ervan kunt krijgen en de rest van de (nutteloze en dubbele) foto's *O*
 
edit: Sorry voor de layout :)

Ok, ik heb nu wel een beetje door wie wie is, probeer het te onthouden. Ons verslag van vandaag :) :

Ok hier gaan we :+
-zip
Godverrrrr... en nou is mijn eten dus koud :r }) Was een leuke dag mensen, en vooral een toproute. Heb 470 km op de teler gezet, om 9 uur vertrokken vanochtend en 21:00 thuis. :}

Voor alle foto's graag even mailen zodat je de grote versies ervan kunt krijgen en de rest van de (nutteloze en dubbele) foto's *O*


Respect dude 12 uur motorrijden en ook nog rijdend scherpe foto's maken :} :}
 
Ohja, heb nog 1 filmpje kunnen maken. Achteraf gezien had ik dus meer filmpjes moeten maken, ziet er leuk uit.. :) Maar ik kon niet ver genoeg vooruit kijken dus filmen heb ik verder gelaten... *O*
 
Zo eindelijk terug van de repetitie, zie ik meteen alle foto's online *O*

Aangezien ik met mijn stomme kop een camera vergeten was erg bedankt in ieder geval :)

Op deze foto sta ik in ieder geval, die knakker met GSX600F en die Lucky Strike Suzuki jas aan, de rest van de namen heb ik al ontcijferd...

Bedankt KawaZZR600 en Rausdouwer voor het voorrijden (en het uitprinten van de route, wat ik óók vergeten was...)

Was in ieder geval geslaagd vandaag, weer zat lekker mee, toch nog 350 km erop staan toen ik weer in het regenachtige Waalwijk terechtkwam.

Als er weer een ritje is, ben ik in ieder geval weer van de partij! :]
 
Zo eindelijk terug van de repetitie, zie ik meteen alle foto's online *O*

Aangezien ik met mijn stomme kop een camera vergeten was erg bedankt in ieder geval :)

Op deze foto sta ik in ieder geval, die knakker met GSX600F en die Lucky Strike Suzuki jas aan, de rest van de namen heb ik al ontcijferd...

Bedankt KawaZZR600 en Rausdouwer voor het voorrijden (en het uitprinten van de route, wat ik óók vergeten was...)

Was in ieder geval geslaagd vandaag, weer zat lekker mee, toch nog 350 km erop staan toen ik weer in het regenachtige Waalwijk terechtkwam.

Als er weer een ritje is, ben ik in ieder geval weer van de partij! :]


deze dus *D

13db1032.jpg
 
Yep, en de midddelste is me :+ Heb ook pas stalen remleidingen daarzo laten zetten *O*

Heh, dan heb ik die gozer nog ff gezien/ gesproken daarzo...ik stond daar toen met een oudere vent te wachten (dat was geen MF'er denk ik).

Maar jij komt helemaal naar Geldermalsen om stalen remleidingen erop te leggen? :X Ehm, haal je de kosten er dan niet gewoon uit door het in de buurt te laten doen? (benzine) :p
 
Maar jij komt helemaal naar Geldermalsen om stalen remleidingen erop te leggen? :X Ehm, haal je de kosten er dan niet gewoon uit door het in de buurt te laten doen? (benzine) :p
Uuhm nee, ik rij gewoon voor de lol ;) Heb verder niet enige prijsvergelijking gedaan, misschien waren ze in de buurt hier wel gewoon goedkoper :P
 
Heh, dan heb ik die gozer nog ff gezien/ gesproken daarzo...ik stond daar toen met een oudere vent te wachten (dat was geen MF'er denk ik).

Maar jij komt helemaal naar Geldermalsen om stalen remleidingen erop te leggen? :X Ehm, haal je de kosten er dan niet gewoon uit door het in de buurt te laten doen? (benzine) :p


dat vermoeden had ik al :) :W


voor mij was het maar 10 minuten rijden hoor ;)
 
dat vermoeden had ik al :) :W


voor mij was het maar 10 minuten rijden hoor ;)

Hehe, aloha :9 Je was wel tevreden met je MPP he? Dat vroeg ie nog en ik liet toen net een voorband MPP erop zetten. Achter komt binnenkort. Ik had het over dat rijden tegen Youssef/Zx-6r dude of whatever zijn naam hier is :p Tja rijden is leuk, maar snelweg.... ;)
 
Ik dacht die FOL zit hem een beetje door de zeik heen te halen.
en je boooy ben ik niet hoor :N

Ga je trouwens een keertje mee 's avonds een dijkje doen ?
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht die FOL zit hem een beetje door de zeik heen te halen.
en je boooy ben ik niet hoor :N

Ga je trouwens een keertje mee 's avonds een dijkje doen ?

;)

Dijkje dijkje? De dijken die ik tot nu toe hier in de omgeving heb gereden zijn of nog niet eens geschikt voor offroad, of er staan 9 flitspalen op 2 km (maren-kessel) :x Maaruh verder, vind ik het best ;) Alleen ik ben nog n00b he...maand rijbewijs, rij nog niet zo hard, ik pose meer *kuch* ;) dus beetje rekening houden met me O-)

edit: alleen niet komende 2 weken => tentamenweken :(
 
Laatst bewerkt:
Is OK, ik wil je niet van je studie afhouden :X
Mooi dijkje moet je ook niet bij jou zijn maar meer deze kant op.(iets noordelijker)Ik zal voorzichtig zijn met de lokatie want voor je het weet is die dijk ook in het nieuws. B| *D met al de KB aandacht op de radio en in de krant.
1 maand ? toch zeker al een jaar of 4 bedoel je :Y
 
;)

Dijkje dijkje? De dijken die ik tot nu toe hier in de omgeving heb gereden zijn of nog niet eens geschikt voor offroad, of er staan 9 flitspalen op 2 km (maren-kessel) :x Maaruh verder, vind ik het best ;) Alleen ik ben nog n00b he...maand rijbewijs, rij nog niet zo hard, ik pose meer *kuch* ;) dus beetje rekening houden met me O-)

edit: alleen niet komende 2 weken => tentamenweken :(


Als je met een groep meerijdt hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken. Het tempo ligt vaak niet echt hoog en is meer 'toerend' ingesteld. :) Vooral als de route niet geheel bekend is :]

Is KawaZZR600 wel thuis gekomen, heeft nog niet gereageerd -O-

Ik 'ken' hem van vroeger...en toen was zijn naam nog gewoon Youssef... -O-


Kom je 'daar' nog weleens ;) ?
 
Hé Hé,

Ben net pas thuis ! Had de route nogmaals gereden, moet zeggen: rijdt stukken soepeler en sneller als je de route kent... _O- _O-
Het was inderdaad een mooie route en een gezellige dag geweest.
------------------------------------------------------------
Hierbij wil ik iedereen bedanken voor gullie aanwezigheid !
En voor de mooie foto's
(ook voor surfertje & muppet voor hun klets)
------------------------------------------------------------
Moet zeggen dat het voorrijden niet zo moeilijk is, alleen de snelheid is idd nog ff wennen, weet niet wanneer ik evt. te !!!"hard"!!! of te zacht rijd, maar volgens enkele onder ons (noem géén namen)was het een :z -route, maar daardoor heb jij wel geweldige foto's kunnen maken tijdens het rijden ;) _O- :+ .
Hoop binnenkort weer eens met jullie (of een van jullie) een rit te gaan rijden.
Dus laat het mooie weer maar komen.........See you.

Gr.
KawaZZR600 :W :W

(Rausdouwer, jij ook bedankt voor het voorrijden)
 
Laatst bewerkt:
Hehe, aloha :9 Je was wel tevreden met je MPP he? Dat vroeg ie nog en ik liet toen net een voorband MPP erop zetten. Achter komt binnenkort. Ik had het over dat rijden tegen Youssef/Zx-6r dude of whatever zijn naam hier is :p Tja rijden is leuk, maar snelweg.... ;)



ja echt wel tevreden ermee :} rijden geweldig met regen kou of maakt niet uit je blijft grip houden *O*
 
Hé Hé,

Ben net pas thuis ! Had de route nogmaals gereden, moet zeggen: rijdt stukken soepeler en sneller als je de route kent... _O- _O-
Het was inderdaad een mooie route en een gezellige dag geweest.
------------------------------------------------------------
Hierbij wil ik iedereen bedanken voor gullie aanwezigheid !
En voor de mooie foto's
(ook voor surfertje & muppet voor hun klets)
------------------------------------------------------------
Moet zeggen dat het voorrijden niet zo moeilijk is, alleen de snelheid is idd nog ff wennen, weet niet wanneer ik evt. te !!!"hard"!!! of te zacht rijd, maar volgens enkele onder ons (noem géén namen)was het een :z -route, maar daardoor heb jij wel geweldige foto's kunnen maken tijdens het rijden ;) _O- :+ .
Hoop binnenkort weer eens met jullie (of een van jullie) een rit te gaan rijden.
Dus laat het mooie weer maar komen.........See you.

Gr.
KawaZZR600 :W :W

(Rausdouwer, jij ook bedankt voor het voorrijden)


viel allemaal erg mee hoor we hebben lekker gereden :] en ook eens een keer van de schitterende omgeving genoten :}


enne we proberen bij mooi weer ieder weekend te rijden dus die kans ik best groot *D
 
Laatst bewerkt:
enne we proberen bij mooi weer ieder weekend te rijden dus die kans ik best groot *D
Idd, zeker als die flapdrollen van de andere kant weer eens niet rijden wegens 'andere ver plichtingen' of 'korte afstand brommertjes' kunnen we nog best wat hebben aan de boschenaren ;)

En de snelheid was zeker goed hoor, wij zaten ook maar wat te spelen in de achterhoede hoor. _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan