Wie rijden regelmatig in de buurt van Den Bosch

Wanneer Barbecue ?

  • 23 September

    Stemmen: 7 77,8%
  • 23 September

    Stemmen: 0 0,0%
  • 23 September

    Stemmen: 2 22,2%
  • 23 September

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd, zeker als die flapdrollen van de andere kant weer eens niet rijden wegens 'andere ver plichtingen' of 'korte afstand brommertjes' kunnen we nog best wat hebben aan de boschenaren ;)

En de snelheid was zeker goed hoor, wij zaten ook maar wat te spelen in de achterhoede hoor. _O-


ja de "boschenaren " :) hebben wel brommers waar je meer dan 100KM mee kan rijden *O* _O-
 
Jullie hebben dus toch nog goed/redelijk weer gehad.
Ik ga vrijdag proberen de 2e helft te rijden.

2e helft is kwa site seeing mooier dan de eerste helft.
Ook de hobbels die staan aangegeven op de route zijn levensecht :X maar wel grappig.
 
Gaat er vanavond of morgen nog iemand rijden ?
Het is zo'n mooi weer.......
Ik zie/lees wel of iemand zin heeft om ff wa rond de rijden :W
 
Gaat er vanavond of morgen nog iemand rijden ?
Het is zo'n mooi weer.......
Ik zie/lees wel of iemand zin heeft om ff wa rond de rijden :W


Ik was al snel naar huis gegaan om te gaan rijden maar toen ik thuis was
kon ik op de kids passen. -O-
Morgenavond probeer ik wel te gaan. Hoelaat wil je dan ? ik ben pas rond half zeven thuis en moet dan nog eten en kan zodoende pas tussen kwart voor zeven en zeven uur hier wegrijden.
 
pfieuw, en als je "normaal" rijdt ?

full
 
pfieuw, en als je "normaal" rijdt ?

(Afbeelding)


:X Dan veel minder. Vaak gaat het knopje om rond de 180 - 220 km, als ik een rustige meet rij of zelfs nog rustiger zoals relaxed toeren (op de meet hebben we achterin nog zitten spelen e.d.) hoef ik pas rond de 250+ op reserve. Toen ik hem kocht heb ik nog 300 km op een tank gereden. :o

Maar de motor hebben we natuurlijk niet om mee te toeren he O-)
 
:X Dan veel minder. Vaak gaat het knopje om rond de 180 - 220 km, als ik een rustige meet rij of zelfs nog rustiger zoals relaxed toeren (op de meet hebben we achterin nog zitten spelen e.d.) hoef ik pas rond de 250+ op reserve. Toen ik hem kocht heb ik nog 300 km op een tank gereden. :o

Maar de motor hebben we natuurlijk niet om mee te toeren he O-)

normaal hang ik ook zo rond de 1:14 / 16 maar ik was ff benieuwd hoe die nu met deze snelheid bij jou was.

@FOL dat is inderdaad wat die van mij normaal ook zo'n beetje doet.
 
Ik was al snel naar huis gegaan om te gaan rijden maar toen ik thuis was
kon ik op de kids passen. -O-
Morgenavond probeer ik wel te gaan. Hoelaat wil je dan ? ik ben pas rond half zeven thuis en moet dan nog eten en kan zodoende pas tussen kwart voor zeven en zeven uur hier wegrijden.

Zullen we dan morgen afspreken rond 19:30 bij het provincie huis?
Als er andere geïnteresseerd zijn zien we ze van zelf wel verschijnen..... :]
Ik lees morgen je reactie wel......op mijn werk, zoals gewoonlijk.. ;)
Tot morgen........ :W
 
Zullen we dan morgen afspreken rond 19:30 bij het provincie huis?
Als er andere geïnteresseerd zijn zien we ze van zelf wel verschijnen..... :]
Ik lees morgen je reactie wel......op mijn werk, zoals gewoonlijk.. ;)
Tot morgen........ :W

Als ik morgen thuiskom laat ik je weten wat ik doe.
 
Wat willen jullie precies gaan doen dan? Lijkt me leuk, maar voor mij eigenlijk een beetje nutteloos om naar Den Bosch te rijden :+
 
Wat willen jullie precies gaan doen dan? Lijkt me leuk, maar voor mij eigenlijk een beetje nutteloos om naar Den Bosch te rijden :+

Wij gaan gewoon ff wat rijden in de buurt, en misschien daarna een terrasje pakken in de stad :Y . Dus ik weet niet of dit voor jou aantrekkelijk is. Maar ja, je maakt wel weer kilomers :Y :+ . Ben jij altijd nog zo laat op het forum aanwezig? Zal wel eenzaam zijn of niet: "Online: 1 geregistreerde gebruiker (0 verborgen) en 0 gasten" _O- :+ . Nou je moet maar ff kijken.
Voor degene die alleen een terras willen pakken...ik vind het best....rij ik gewoon met een omweg naar de stad.. 8-) :W
 
Ja, ik check altijd even het forum zolang ik wakker ben. :+ Motor-forummers zijn niet zo actief 's nachts :N :P Maar dat komt ook omdat ik voorlopig vakantie heb. Dus ik volg dit topic gewoon gezellig en zodra ik er zin an heb dan gaat er gewoon gereden worden 8-)


... en anders is er altijd wel een plekje dichterbij waar MF'ers zitten. *O*
 
Ik wil nog wel een keer mee :] in de buurt (en ook uit de buurt ;) ). Ik vond het heel erg leuk afgelopen zondag.

Vandaag ben ik nog wel gaan rijden. Ik heb alleen wat hele kleine druppeltjes gezien. Toch weer zo'n 180 op de teller erbij. :)
 
Ik wil nog wel een keer mee :] in de buurt (en ook uit de buurt ;) ). Ik vond het heel erg leuk afgelopen zondag.

Vandaag ben ik nog wel gaan rijden. Ik heb alleen wat hele kleine druppeltjes gezien. Toch weer zo'n 180 op de teller erbij. :)


Het was inderdaad lekker motorweer vandaag!
Die paar druppels boeien me niet erg veel, ben met een maat richting belgische grens gereden, en een beetje toeren tussen Tilburg en Breda.

Ook een leuke toer trouwens :]

Alleen ben ik vergeten hoe we zijn gereden, kwamen zelfs op zandpaden uit, maar goed, dat was bij de toertocht zondag ook zo ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan