Wie rijden regelmatig in de buurt van Den Bosch

Wanneer Barbecue ?

  • 23 September

    Stemmen: 7 77,8%
  • 23 September

    Stemmen: 0 0,0%
  • 23 September

    Stemmen: 2 22,2%
  • 23 September

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het was inderdaad lekker motorweer vandaag!
Die paar druppels boeien me niet erg veel, ben met een maat richting belgische grens gereden, en een beetje toeren tussen Tilburg en Breda.

Ook een leuke toer trouwens :]

Alleen ben ik vergeten hoe we zijn gereden, kwamen zelfs op zandpaden uit, maar goed, dat was bij de toertocht zondag ook zo ;)


Dan wordt het snel tijd dat je de route weer gaat rijden met die maat van je, zodat je de route mooi kunt gaan uitwerken. Laat maar weten wanneer je de tour-tocht hebt uitgewerkt...dan meld ik mij bij deze alvast AAN .

....ALs er meer mensen nog een leuke route hebben....BRING IT ON.....


Rausdouwer: als ge weer eens ff een stukske gaat rijden, laat maar gewoon weten hé, ben altijd in voor een Korte of Lange motorrit...
 
Dan wordt het snel tijd dat je de route weer gaat rijden met die maat van je, zodat je de route mooi kunt gaan uitwerken. Laat maar weten wanneer je de tour-tocht hebt uitgewerkt...dan meld ik mij bij deze alvast AAN .

....ALs er meer mensen nog een leuke route hebben....BRING IT ON.....


Rausdouwer: als ge weer eens ff een stukske gaat rijden, laat maar gewoon weten hé, ben altijd in voor een Korte of Lange motorrit...


we zijn bezig om voor aankomend weekend iets te plannen *D

word ws zondag :Y als het bekend is zal ik het hier posten, *O*


iemand tip voor leuke route ? *D
 
Laatst bewerkt:
Dan wordt het snel tijd dat je de route weer gaat rijden met die maat van je, zodat je de route mooi kunt gaan uitwerken. Laat maar weten wanneer je de tour-tocht hebt uitgewerkt...dan meld ik mij bij deze alvast AAN .

....ALs er meer mensen nog een leuke route hebben....BRING IT ON.....


Rausdouwer: als ge weer eens ff een stukske gaat rijden, laat maar gewoon weten hé, ben altijd in voor een Korte of Lange motorrit...

Ja da's goed. Waarschijnlijk wordt de eerstvolgende tocht het aankomend weekend. Zie dat Mercy daar al iets over gepost heeft. Misschien dan een meeting houden? :)
 
Dan wordt het snel tijd dat je de route weer gaat rijden met die maat van je, zodat je de route mooi kunt gaan uitwerken. Laat maar weten wanneer je de tour-tocht hebt uitgewerkt...dan meld ik mij bij deze alvast AAN .

Ja dat was ik wel van plan :Y

Momenteel ben ik een beetje druk met vanallesennogwat, je kent het wel.
Als ik volgende week wat tijd heb zal ik proberen de route uit te stippelen!
 
Quote:
Op donderdag 16 juni 2005 08:32 schreef KawaZZR600 het volgende:Dan wordt het snel tijd dat je de route weer gaat rijden met die maat van je, zodat je de route mooi kunt gaan uitwerken. Laat maar weten wanneer je de tour-tocht hebt uitgewerkt...dan meld ik mij bij deze alvast AAN .



Ja dat was ik wel van plan :Y

Momenteel ben ik een beetje druk met vanallesennogwat, je kent het wel.
Als ik volgende week wat tijd heb zal ik proberen de route uit te stippelen!

Nou, ik ben in ieder geval benieuwd wat je voor ons in het verschiet hebt.
Hopelijk hebben dan net zo'n mooi weer als aanstaand weekend 8-) 8-)
 
Hé,

Gaat er iemand deze week nog rijden ? Misschien morgenavond....
Het wordt deze week een zeer aangename motorrit weer 8-)
Nou, ik lees wel of er iemand nog gaat rijden :Y :Y

Houdoe :]
 
Hé,

Gaat er iemand deze week nog rijden ? Misschien morgenavond....
Het wordt deze week een zeer aangename motorrit weer 8-)
Nou, ik lees wel of er iemand nog gaat rijden :Y :Y

Houdoe :]

Nou, ik ga om 14:00 lekker alvast ff rijden, en vanavond een terrasje pakken in Den Bosch. :W :W (ook mooi als je tegen je zelf aan het praten bent _O- )
 
Nou, ik ga om 14:00 lekker alvast ff rijden, en vanavond een terrasje pakken in Den Bosch. :W :W (ook mooi als je tegen je zelf aan het praten bent _O- )



:+ ja gezellig heH ;) heb je ook geen menings verschillen ;)

gisteren avond laat gereden :] dat is echt heel leuk om te doen *D veel minder of geen verkeer op de weg *D

je moet alleen niet vergeten je donkere visier te vervangen door originele :X £"%"$£%$£ vliegen :r B|
 
Kom net terug van m'n werk maar het is echt zweten in het leer
met dit dit weer _O-
 
Kom net terug van m'n werk maar het is echt zweten in het leer
met dit dit weer _O-


Op een terrasje valt het best mee hoor _O- , onder het genot van een Frisdrankje :9 :9
Nou, ga nu het terras opzoeken..........see you later.... 8-)
 
Ik was ook van mening dat er géén actieve MF-rijders in Den Bosch en omgeving rond reden.....maar ik lees wel dat ze nog bestaan ;)
Nou, ik hoop dat de nieuwe onder ons snel een rit mee rijden.

Mercy: Waar blijft de rit van afgelopen zondag :z ( ;) )

PeerkeMikuni: Waar blijft uwen rit ( ;) )

Nou, hopelijk tot snel...
 
Gaat er zo nog iemand ?

edit/ ben al weer terug. Waren weinig koekblikken op de weg.
Wel bijna op m'n muil door een overstekende kat midden in een bocht.
Ik denk; ik schiet achter de kat langs.
Kat denkt; ik ga terug waar ik vandaan kwam...of niet..ja toch maar :X :N
 
Laatst bewerkt:
Was pas om 21.30 terug...en nee...geen katten gezien....heerlijk ritje......en deze keer niet in de buurt van Den Bosch....volgende keer zal ik aan jullie denken :9
 
Was pas om 21.30 terug...en nee...geen katten gezien....heerlijk ritje......en deze keer niet in de buurt van Den Bosch....volgende keer zal ik aan jullie denken :9

Waar heb je wel gereden ? In de buurt van Helmond ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan