Wie rijden regelmatig in de buurt van Den Bosch

Wanneer Barbecue ?

  • 23 September

    Stemmen: 7 77,8%
  • 23 September

    Stemmen: 0 0,0%
  • 23 September

    Stemmen: 2 22,2%
  • 23 September

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ga donderdag inspiratie op doen door binnen door langs de maas naar mijn schoonouders te rijden (heijen, daar waar we op de laatste rit nog eens getankt hebben vlak voor de terugtocht). Dat levert wel een mooie route op denk ik. Door school ook beetje weinig tijd, en ik heb geen leer, dus met 30 gradeneen paar 100 km toeren is niet echt mijn hobby, pfffff, was zeiknat na een kwartiertje rijden.
 
Noord Limburg....is ook heel mooi, vanavond kom ik in de buurt van den Bosch, Heeswijk Dinther op precies te zijn

Dat is toevallig, ga vanavond ook ff rijden. Was zelf ook van plan via via richting heeswijk te rijden samen met 2 andere zzr-ers (beide nog geen lid van het MF-forum :N ). Ga je op visite (vrienden,familie,etc.) of rij je gewoon een bepaalde route.
Misschien zien we elkaar onderweg wel.....Wij vertrekken rond 19:30 vanaf den Dungen........dusss. Wat voor motor rijd uwes ?? :W :W

Dus als iemand zin/tijd heeft: Iedereen is welkom (Afslag den dungen, direct rechts ligt een parkeer plaats..daar staan wij om 19:30)
 
Laatst bewerkt:
Ben jullie niet tegengekomen......jammmmmmmmerrrrrr hoorrrrrr, maar ik had dan ook een doel.....ging naar het concert van Kane....wel zweten daaro in m'n strakke pakkie.....maar wel KICKEN!!!!
By de weg....Fazerrrrrr

Dat is toevallig, ga vanavond ook ff rijden. Was zelf ook van plan via via richting heeswijk te rijden samen met 2 andere zzr-ers (beide nog geen lid van het MF-forum :N ). Ga je op visite (vrienden,familie,etc.) of rij je gewoon een bepaalde route.
Misschien zien we elkaar onderweg wel.....Wij vertrekken rond 19:30 vanaf den Dungen........dusss. Wat voor motor rijd uwes ?? :W :W

Dus als iemand zin/tijd heeft: Iedereen is welkom (Afslag den dungen, direct rechts ligt een parkeer plaats..daar staan wij om 19:30)
 
Heb gisteren avond samen met een maat 158 km dijk afgeragd. :9
Dit is waarschijnlijk wel leuk om een keer rustiger als route te rijden.
We hebben een tussenstop gedaan aan de waalkade in Nijmegen om wat te drinken
daarna zijn we weer terug naar de dijk gegaan om het geheel af te werken.
Moet wel zeggen dat 90% uit dijk bestaat. Als de 158 km dijk achter de rug is zitten we vlak bij Rhenen, vandaar kunnen we nog in de buurt van Rhenen rijden
of binnendoor naar Den Bosch terug.
 
ik ga donderdag inspiratie op doen door binnen door langs de maas naar mijn schoonouders te rijden (heijen, daar waar we op de laatste rit nog eens getankt hebben vlak voor de terugtocht). Dat levert wel een mooie route op denk ik. Door school ook beetje weinig tijd, en ik heb geen leer, dus met 30 gradeneen paar 100 km toeren is niet echt mijn hobby, pfffff, was zeiknat na een kwartiertje rijden.

Grappig jezelf quoten :)

Maareh, die rit is dus mooi in het water gevallen :( , moest nieuwe balhoofdlagers, kon de motor om 10 uur brengen en er op wachten. Blijkt dat de lagers niet geleverd zijn,maar die komen nog wel binnen. Jaja, om half 5 kon ik de motor pas weer ophalen, snel naar huis en de kuip eropgeschroeft en maar vol gas via de snelweg gegaan...
 
Wat hebben ze al die uren dan gedaan ? :X

Wachten tot de pakketdienst kwam (en natuurlijk stonden er wel meer motoren om te repareren). Ze kunnen er in principe niet veel aan doen dat die pakketjes te laat zijn, het schijnt dat de levertijd van veel merkonderdelen nogal wisselvallig is. Ik was blij dat een maat me effe op kon pikken, anders zou ik 6,5 uur daar moeten zitten.

Ga jij ook naar de Suzukidag 4 juli, op het circuit van spa?
 
Dat is lekker, de pakketdienst kan nog wel om half zes 's-avonds komen

4 juli moet ik werken. '(
 
beste boschenaren :+

ik lees hier dat er best veel mfers zijn uit den bosch. en ik zie de een en ander ook wel als k soms op me fiets zit.

nou wil ik graag met 1 a 2 andere rijders den bosch verkennen... op een sportieve manier.
beetje op de ring... binnendoor... langs de maas...

wie heeft er zin om mee te gaan?

EDIT: dit is dus een oproep voor een sportieve rit(ten) met 2 a 3 fietsjes.

 
Laatst bewerkt:
beste boschenaren :+

ik lees hier dat er best veel mfers zijn uit den bosch. en ik zie de een en ander ook wel als k soms op me fiets zit.

nou wil ik graag met 1 a 2 andere rijders den bosch verkennen... op een sportieve manier.
beetje op de ring... binnendoor... langs de maas...

wie heeft er zin om mee te gaan?

EDIT: dit is dus een oproep voor een sportieve rit(ten) met 2 a 3 fietsjes.


*O* dat word dus een rit met gillende sirene's *O*


;)
 
zondag 26 juni...(vandaag dus)??

ik rijd regelmatig 2/3 keertje in de week (korte snelle ritten :o )

lekker vlot den bosch verkennen

ik rij wel op een rf 900 dus verwacht geen gsxr 1000 activiteiten maar probeer me maar bij te benen :+ :+

*O*
 
zondag 26 juni...(vandaag dus)??

ik rijd regelmatig 2/3 keertje in de week (korte snelle ritten :o )

lekker vlot den bosch verkennen

ik rij wel op een rf 900 dus verwacht geen gsxr 1000 activiteiten maar probeer me maar bij te benen :+ :+

*O*

Ow, dan mail me maar een keer ;)

Ik doe niet anders :+

Alleen vandaag effe nie, ik mot op verjaardag van een race motormaat. Zal de hele middag wel weer over motoren gaan :P
 
Beste motor-forummers regio Den Bosch,

Ik rijd regelmatig in regio Den Bosch. Voor mijn werk rijd ik bijna dagelijks langs het kanaal :z :Z :z
Maar gelukkig heb ik ook wel eens vrije tijd en dan zoek ik meestal de dijkweggetjes op vanaf Empel richting Heusden :) of richting Lith enz. :9 :]
Dit zijn geen echte routes ofzo, maar het is wel leuk!
Ik ben erg benieuwd naar de routes die uitgestippeld gaan worden en ik zal ook zeker een keertje proberen mee te gaan!

PS: Iemand ervaringen met GPS via ipaq op de motor? Ik gebruik tomtom3, maar dat werkt niet goed voor toertjes, wel voor "van A naar B"
 
als er een keer een kort ritje in het weekend is dan mail maar ff.
ik houw het hier dan ook wel in de gaten.

en uuuh corona reed jij vandaag op de a2 richting den bosch bij veghel rond 11.30
met iemand achter op?

 
hopelijk zit het weer a.s. zaterdag een beetje mee. dan wil ik best met jullie een paar rondjes maken.

ik heb best een paar lekkere routes die ik zelf af en toe rijd. als jullie ook goede ideeen hebbe laat het dan hore.

ciao
 
Ben ff een paar dagen niet meer actief geweest op het MF, kijk nu en zie dat er toch nog meer MF-Boschenaren (en omgeving) aanwezig zijn. Dus het wordt hoog tijd dat er weer een route word gepland. En tevens ben ik ook in voor korte routes, dus als er vanavond/ deze week nog mensen gaan laat maar ff weten.

Houdoe

PeerkeMikuni: waar blijft je rit..... :] :] ;)
Mercy_symbol: gaat jouw rit dit jaar nog door ?? ;) :+
T.R roadkill: wanneer ga je die route naar je (schoon)familie weer rijden ??
 
Laatst bewerkt:
en uuuh corona reed jij vandaag op de a2 richting den bosch bij veghel rond 11.30
met iemand achter op?

Nope, it wasn't me
Helaas de hele zondag geen motor aangeraakt. '(
Wel jammer, want het was ideaal weertje voor een flinke ronde.

Maareeeuuh, was dat ook een koperkleurige SV met volle kuip?
 
Ik GA binnenkort veel rijden rond Den Bosch; het is de bedoeling dat ik Noord Holland ga verlaten voor Brabant dus wie weet kom ik jullie nog es tegen :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan