M
Waarderingsscore
128

Profielberichten Laatste bijdragen Berichten Media Albums Advertenties Groepen Over mij Statistieken

  • Hoi Willy,

    Bedankt voor je bericht. Ik zat ook aan die korting te denken. Mogelijk doen ze nog wat met accessoires of kleding. Daar zit veel meer speling op. Hoe bevalt je nieuwe motor? zal vast goed rijden.

    groeten
    P
    PJ 2018
    Gaaf man. Had die glimlach van oor naar oor best willen zien. Of een foto natuurlijk van je nieuwe aanwinst!!

    Wat heeft jou overgehaald om over te stappen naar BMW (Duc naar BMW)? Ik had in 2019 een splinternieuwe Triumph Street Triple RS gekocht in mat zwart. Fantastische motor hoor, heb daar echt heerlijk op rondgereden. Ik miste alleen de kuip.
    P
    PJ 2018
    De klappen op je nek bij wat hogere snelheden waren voor mij wat minder (Dit wist ik overigens vooraf ook hoor dat je bij nakeds dit vaker hebt.
    P
    PJ 2018
    Bij aankoop van de Triumph had ik in mijn achterhoofd al de gedachte om een nieuwe BMW RS of RT te kopen. Toen dus niet gedaan was ook een prijs dingetje.... Haal ik het geld er uit........ blijf ik het wel leuk vinden en dan heb ik zoveel geld uitgeveven dat soort gedachten. Maar nu moet het gewoon gaan gebeuren.
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
Terug
Bovenaan Onderaan