Coert65
Waarderingsscore
27.962
Bedrag
€100,00

Profielberichten Laatste bijdragen Berichten Donaties Media Albums Groepen Over mij Statistieken

  • Hallo!
    Ik vroeg me af of je ook een Aprilia Moto 6.5 bezit, omdat je reageert op berichten op het Motor-Forum betreffende de MOTO 6.5.
    Groet, Erik
    • Leuk
    Waarderingen: Grandia
    Coert65
    Coert65
    Hallo Erik,

    Sorry voor de wat late reactie. Ik zag het nu pas, omdat je je bericht op m'n profiel hebt gezet en niet bij de PB,s.
    Ik heb geen Aprilia Moto 6,5 helaas, maar zag ze wel toen ze net uitkwamen, en ik vond ze destijds al mooi
    De styling vond, en vind ik nog steeds erg mooi!
    Vandaar dat ik altijd naar je topic kijk, en er af en toe op reageer.

    Groet, Coert.
    Moto65Man
    Moto65Man
    Als de interesse in een Aprilia MOTO 6.5 er al 25 jaar is, zal het best wel eens kunnen gebeuren dat (als je ruimte hebt) een keer zo'n iconische motor wil hebben. Wie weet....
    Beste Coert zou je mij willen bellen , ik weet niet of dit een pb is daarom alvast bedankt Joke
    onbekende gebruiker
    onbekende gebruiker
    Hoi Joke, ik kan je in elk geval vertellen dat dit geen pb is ... dit is een profielbericht, vergelijkbaar met (openbare) facebookposts.

    Voor een pb kun je bijvoorbeeld even met je muisaanwijzer 'zweven' boven de blauwgekleurde gebruikersnaam, dan krijg je een framepje te zien met een knop 'Start privé conversatie'.
    • Leuk
    Waarderingen: Grandia
    onbekende gebruiker
    onbekende gebruiker
    Of je klikt op het envelopje rechtsbovenin het scherm en kiest voor 'Start nieuwe privé conversatie'.
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
Terug
Bovenaan Onderaan