Yamaha WR250R, 2008, 4600km

Status
Niet open voor verdere reacties.

Retonator

MF'er
16 mei 2009
57
0







Hierbij biedt ik mijn mooie en goed lopende WR250R aan. Dit is het dual-sport antwoord van Yamaha. Zowel onroad als offroad erg goed te gebruiken. Hij moet helaas weg omdat ik voor een woon-werk fiets moet kiezen. De motor is als nieuw en ze loopt super mooi rond (1 pitter met de technieke van een R1, EFI)

Vraagprijs: 4700 4500 Euro , Bieden is ook mogelijk.

*4600KM op de teller
*Bouwjaar 2008
*injectie met 1 op 26
*6 bak, dus ook gewoon 120 op de snelweg
*veerweg 275mm voor en achter
*nog volledig in de garantie
*onderhoud 5000km met olie!! en 40.000km tussen kleppen stellen!!!
*Leovincie uitlaat met oa 94db insert (erg stil)
*Renthal fatbar stuur met stuurverhogers
*Wielen omgespaakt naar blauwe EXEL velgen en Haan RVS spaken
*DRC Edge2 achterlicht + 12oclocklabs vervangings bordje (richting aanwijzer en lichten in 1)
*Nieuw tandwiel voor
*Orginele velgen en spaken zijn aanwezig (er moet nog wel een naaf in en worden gespaakt)
*Alle andere orginele onderdelen zijn ook aanwezig, stuur, uitlaat, banden etc...
 
Laatst bewerkt:
Hele fijne fiets voor beginners(zeker als je er wat meer weg georienteerde bandjes op doet), niet zwaar maar lekker veel pit.

Let op: HIj is dan wel 23Kw maar je mag er alleen met groot rijbewijs op.
 
die witte kappenset van Yamaha is zo :9~ :9~ :9~~
Klopt ik vind deze kappen set ook veel mooier dan de blauwe set.

Ik vind het contrast met het wit en de blauwe exel velgen wel erg mooi.

Ik hoop dan ook snel een nieuw baasje te vinden voor deze motor want dat verdient ze :D.
 
Jammer dat de leovince er niet op staat ;) Zal wel lekker klinken zonder DBkiller?
 
Geluid is erg mooi, maakt lekkere klappers maar niet te hard. Ik heb 3 inserts. 1tje is zo goed als open,
de andere is een 94 db insert (voor enduro's) en de andere is daar tussen in (die heb ik er eigenlijk altijd op zitten).

Hier nog een foto van de Leo.

 
Laatst bewerkt:
De fiets is overigens te bekijken in de beurt van Gorinchem voor de exacte locatie moet je me even mailen gerben.fds at gmail.com of een pbtje sturen.
 
Mocht je de het niet eens zijn met de vraagprijs doe dan een aannemelijk bod en ik zal er zeker op reageren.

Dus kijk niet naar de vraagprijs maar kijk naar wat deze fiets je waard is!
 
Ik heb een woonwerkfiets om te beginnen, het verschil kunnen we nog over praten. is't een idee?
 
Ik heb een woonwerkfiets om te beginnen, het verschil kunnen we nog over praten. is't een idee?
Bedankt voor je aanbod maar ik ben deze week al gaan kijken naar een Bandit 1250 SA en opzich heb ik al een hele mooie deal kunnen krijgen voor een nieuwe fiets.

Maar er zijn altijd mogelijkheden misschien kan je me een pbtje sturen met je voorstel.
 
mag ik vragen waarom hier geen beginende besturder op mag rijden?
Lemmy heeft helemaal gelijk deze fiets weegt maar 134KG en heeft een Kw/kg verhouding van 0.18 volgens mij moet dit voor licht rijbewijs onder de 0.15 zitten.

Er staat ook op het kentekenbewijs.

"Het betreft een zware motorfiets"
 
De prijs is verlaagd van 4900 naar 4700 euro. Deze fiets is volgens de bovag koerslijst 4700 waard dit is echter de prijs zonder alle waarde vehogende opties die mijn fiets wel heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan