CBR 1000f Clan deel 5: De Dikke Duizends goan veur de zon!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeie morgen! Alweer aan het werk... :Z
Niet op de DD deze keer, maar met de bus.... is goedkoper.. (gratis _O- heb m'n studenten-ov nog *O* )
 
Laatst bewerkt:
ik begriep er niks vannnnnnn :+

MOrguh.

Ramon jonge, loop al 2 jaar bij chricopractor waarvan vorig jaar 1 netto maandloon zelf betaald omdat niet vergoed werd. Maar zulke ritten maken me dus weer kapot. Eifelweekend zxr club ga ik met auto en aanhanger met iemand mee. Kan ik in elk geval zaterdags toertocht mee doen.

WP, klote man. Met jouw rijstijl kan je ons denk ik wel bijbenen, waren ook wel gsx-f dingen enz :) Is best mooi om te doen hoor
 
ik begriep er niks vannnnnnn :+

MOrguh.

Ramon jonge, loop al 2 jaar bij chricopractor waarvan vorig jaar 1 netto maandloon zelf betaald omdat niet vergoed werd. Maar zulke ritten maken me dus weer kapot. Eifelweekend zxr club ga ik met auto en aanhanger met iemand mee. Kan ik in elk geval zaterdags toertocht mee doen.

WP, klote man. Met jouw rijstijl kan je ons denk ik wel bijbenen, waren ook wel gsx-f dingen enz :) Is best mooi om te doen hoor

Goedemorgen!!

Is de chiropractor wel de juiste voor jou? Misschien moet je ook eens naar de rugpoli.
Ik koppel de paardentrailer wel aan volgend jaar zet je de motor daar maar in. :Y
 
Hey Vera, tja ik weet niet......hoop dat ik volgend jaar trailertje heb :P

Zondag:

full


full


was MOOI, MOOI, MOOI MAN!!

moggel Jetjock ;)
 
Misschien is er overheen gelezen :o

Maar ik wil graag een zwaar diep gerommel horen wanneer ik mijn dikke duizend start.
Nu nog de standaard dempers, dus wel een bastoon te horen, maar daaroverheen nu nog het standaard flu(i)tgeluid...
Welk systeem/dempers worden aanbevolen, en waar kan ik die dan vinden?
Bij Motorport Leek konden ze me alleen een 4-2-1 systeem van Laser, over de originele bochten (wat dat ook mag betekenen) bieden. Maar ik wil me graag wat breder orienteren...
Wat zijn jullie ervaringen? 8-)
 
Mijn ervaring is dat er nog wel een 4-1-2 systeem voor de duizends te vinden is. Als het niet nieuw is dan via MP. Heb zelf open Lasers (not for road use *D ) en over het geluid kan de clan wel wat zeggen denk ik.
Heb nog wel een adres waar je nieuwe kan bestellen met E keur zodat Duitsland ook geen probleem is.
 
Mijn ervaring is dat er nog wel een 4-1-2 systeem voor de duizends te vinden is. Als het niet nieuw is dan via MP. Heb zelf open Lasers (not for road use *D ) en over het geluid kan de clan wel wat zeggen denk ik.
Heb nog wel een adres waar je nieuwe kan bestellen met E keur zodat Duitsland ook geen probleem is.
Oh, dat klinkt goed... 8-)
Heb je enig idee hoe veel zoiets dan kost?
Kan desnoods ook via PB...
 
nee hoor, largo-74 :+
yeah, als ik 18 ben krijg ik mn motorrijbewijs en krijg ik n cbr100f van mijn opa! *O*
hoef ik niet meer achterop te zitten :P
deze week examen voor school en daarna lekker de marine in :9
verder nog koffie leuten.

duuss,
goeiemogguh *D

Ehh, kewl, doe mij ook zo'n opa :)
Alleen wel bewust van de 25kw regel? Lijkt me niet mogelijk op een DD :)
 
Hey people!

Er wordt weer flink gepost hiero.. jee... anyway, WP, wist niet dat je tijd in Afghanistan had doorgebracht.. Heftig man.

Grey-D; ging het goed met je examen? Iig alvast succes met de volgende :)

MJ: Klote man, met je rug. Zou in ieder geval een niergordel gaan proberen, dat scheelt bij mij wel. Die dingen hoeven niet veel te kosten en houden ook je onderrug lekker warm als bonus.

JJ: Kan je niks zeggen over jouw geluid, niet veel van gehoord :$ ;)
 
uuhm, 25kw, DD B| ? zo slim ben ik nou ook weer niet :? :P
Kijk hier maar eens, http://www.rijksoverheid.nl/documenten-en-publicaties/vragen-en-antwoorden/wanneer-mag-ik-rijexamen-doen-voor-het-motorrijbewijs.html (klikkerdeklik)

Dan zie je ook gelijk dat je op moet schieten ;) want onderaan staan de nieuwe regels qua leeftijd van het europeese rijbewijs |(
 
Largo ... zal de o voortaan laten staan op het eind///

das als Vera blijft posten op haar account //:P ..

M-J nice pics... tja met mijn rijstijl kweet niet, lijkt me gewoon moooi om een keer te doen een, dagje lekker gaaan ..

JJ dempers van jou klinken lekker, jammer dat ze niet street legal zijn maja voor een mooi geluid ken dat bijna niet...

DJ 6,5 jaar in het groene pak gewerkt... mooie tijd...
 
Vandaag Loctite borgingsvloeistof en Valma vloeibare pakking gekocht.

Morgen vrij, dus ik denk alle kappen eraf kijken wat er de precieze plek van de lekkage is en dan knutselen! :D

@grey-D-1993
De afkorting DD staat voor Dikke Duizend, het koosnaampje van de CBR1000F
25KW is 25 kilowatt, het maximum vermogen voor een licht(beginners)rijbewijs

De DD heeft 99KW, dus dat is te veel. Veel motoren tot 600cc zijn wel wat te knijpen maar om nou driekwart van je vermogen te knijpen, das niet makkelijk/fijn
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan