Yamaha wr250x supermoto te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

303

Die hard MF'er
27 apr 2006
752
0
TE KOOP:

Yamaha wr250x supermotard.
Aangekocht in Januari 2010 en amper 1980 km op de teller.
Gaat weg wegens aankoop 2e wagen.
NIEUWPRIJS:6000Euro.met opties:6650Euro.
De yamaha wr 250 x is een van de snelste en krachtigste 250cc's verkrijgbaar op dit moment.
Laat u niet verblinden door die 250cc want hij kan vele zwaardere supermoto's prima bijhouden.Zeer vinnige motor,bochten nemen kan bij wijze
van spreken op een stuk van 50 cent.
Zeer zuinig motor. +- 3,6liter/100 km!
Altijd prima onderhouden en elke week gekuist geweest.Door de strenge winter is er maar 3 maand mee gereden geweest.
(april,mei ,juni)
Alle onderdelen zijn van de hoogste kwaliteit
(aluminium frame,wave remschijven,volledig instelbare vering voor en achter,krachtige motor....)
Heeft zijn 1e onderhoud gehad op 1000km bij de dealer en is nu voor de komende 5000km gerust.Startklaar geen kosten en in showroomstaat.
Heeft een splinternieuwe Leovince uitlaat met een mooie sportieve sound(400euro) originele uitlaat wordt erbijgeleverd.
Kortere sportieve nummerplaathouder met witte ledverlichting besteld in duitsland (100euro)
En een origineel sportief bagage rek van yamaha 150Euro.


Waterkoeling

Supermotardvelgen

injectie gevoed

2 tripmeters

Waveremschijven


Zuinig in verbruik (3,6l/100km!)

Upside down voorvork

volledig instelbare vering voor en achter
(in en uitgaande demping)

Prachtige motor in showroomstaat,had hem liever gehouden,maar 2e wagen is momenteel noodzakelijker.



totaalprijs:4890 Euro VASTE prijs.(scheur er al goed mijn broek aan helaas |(
prijs:4890 EURO= 1700Euro minder dan de nieuwprijs totaal!Kan zo in de showroom gaan staan,tussen een nieuwe :-)

op de yamaha site hier http://www.yamaha-motor.be/dutch/products/motorcycles/street/wr250x.jsp vind je alle technische info.

PS:BEN VAN BELGIE.(+- 25km van Antwerpen)Is wel nuttig om te weten bij eventuele interesse :)


Staat beperkte tijd te koop,daarna wordt hij overgelaten.

zoekopdrachten Yamaha yamaha WR250X Wr250x wr250x WR 250 x supermotard supermoto
full
 
Laatst bewerkt:
mooi schopken :-)
2 biedingen via pm maar net me dat niet :z
 
Laatst bewerkt:
Waarvoor wordt zo'n motor nou eigenlijk gebruikt ? Lijkt me best leuk zo'n ding.
 
hmmm....lol ik zie of vertel geen leugens in mijn advertentie en hoe ik mijn wr 250x aanprijs hoor...
hij is nu eenmaal zuinig,moet niet veel onderdoen voor grotere motors met meer longinhoud(toch in de stad en provinciewegen),en de bouwkwaliteit staat op een erg hoog niveau(wie gaat er anders 6000euro voor een 250cc geven?de prijs moet te verantwoorden zijn uiteraard)
en de specificaties komen van de yamaha website,daar moet ik geen verkoper voor zijn ik vertel gewoon de waarheid,daarom ben ik nog geen verkoper.misschien kan ik het goed uitleggen,dat is dan nog wat anders :+
Heb jij dan al op een wr250x gereden :] om dat tegen te spreken dan? :}
 
Laatst bewerkt:
om de verkoop eventueel aan te zwengelen en omdat ik toch een leuk Renault wagentje (zoek een 2e wagentje )ben tegengekomen vandaag voor een mooie prijs waar ik mee kan leven doe eenmaligl wat van de prijs af.dat is 200euri eraf in 1 keer.

ipv 4890 nu voor 4690 en geen rooie cent minder })
staat ook maar te koop tot ergens in augustus,dan koopt men zwager hem over mocht ik hem tegen dan nog hebben,hij gaat dan voor zen motorijbewijs pas en wou hem overkopen als ik hem tegen dan nog eventueel niet verkocht had..
dan kom ik op bijna 2000euro goedkoper dan een nieuwe met opties erop als dat geen mooie prijs is,en deze is zo goed als nieuw kan zo de showroom tussen de nieuwe staan(1890km op de teller )en nog yamaha garantie tot januari 2012 :]
 
Laatst bewerkt:
nee?heb dan toch maar 7 biedingen gekregen,en hij was zo goed als verkocht aan een nederlander,maar de deal is op t laatste nippertje niet doorgegaan wegens omstandigheden.
Nochtans belgen kopen ook geen lichte motors hoor :] (zegt men...),al worden er hier veel 250cc's verkocht.Met de ninja 250 als voorbeeld kunnen ze zelfs niet volgen voor af te leveren,en ze verkopen er veel meer dan de zwaardere kawas(weet ik van de dealer zelf) ook de yamaha ybr250 verkoopt hier lekker.dat men niet veel lichte motoren koopt is wat een cliché hoor.
pk kanonnen zijn aan een terugval bezig (hogere kostprijs,meer verbruik,belasting,flitspalen...)lichte zuinige motors komen meer en meer in trek en zeker voor woon werkverkeer en kortere afstanden.de dealer hier hoort het ook van collega's dat de verkoop slabakt
maar dit ff terzijde...

voor op circuit is deze zeker netjes en dikke fun :]
 
Laatst bewerkt:
Heb, eens nagerekend, en er komt ongeveer €2200 euro aan BPM bij, voor uitvoer naar Nederland, dat is erg veel, en dan wordt hij te duur! Succes met de verkoop! Blijf het een prachtfiets vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan