Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
20 of 27 juni
NC30 kerel ruleerd!!!
Op www.mugen571.com kan je alle onderdelen nieuw bestellen uit Japan. De meeste prijzen per onderdeel staan ook op die site, anders kan je een mailtje sturen naar de webmasterDurf het bijna niet te vragen maar ...
Een maat van mij heeft 'n RVF400 , 'n NC35 uit '95.
Als (behoorlijke)schadefiets gekocht. Weet misschien iemand van jullie 'n adres waar onderdelen te koop zijn?
Hij heeft eigenlijk vrijwel alles nodig. Op blok,vork,swingarm,wielen en remmen na. Zoals ik al zei, behoorlijke schade.
Ik lees het wel.
Groet,Fred
Mooie ombouw
Klopt...helaas was die niet van mijEr zit 1 RC45 bij.
jup, alleen begin ik steeds meer te twijfelen omdat ie al zo oud is en of ie dat allemaal nog wel waard is, misschien dat ik er nog een jaartje zo op blijf rijden en daarna een 'nieuwe' koop, dan gaat deze door naar m'n vriend ofzoEn Jessy is nog heeeeel wat van plan heb ik zojuist in Zandvoort vernomen...
wordt vast mooi.....
Vorig jaar meegedaan aan een CRTheeft iemand al met zijn nc30/35 al eens op Assen gereden. En zo ja ... wat voor rondetijd rijd je dan.
Mooie ombouw
Maar was het niet goedkoper geweest om een echte RC45 te kopen
Een RC45 kost ook ongeveer 15000euro, zag laatst nog eentje in Duitsland te koop staanIk heb wel eens een RC30 voor ik dacht 15000euro zien staan......
Hoeveel kost een ECHTE RC45 wel niet?
Succeseen rc45 kost idd min 15000 euro, dus dit is goedkoper, maarrrrr het blijft een rc36 ,
de volgende verbouwing staat alweer op de rol, er worden in Amerika speciale zuigers door JE pistons gemaakt deze schijnen nog beter(lichter, sterker, perfect onderling gewicht)te zijn als de Big Bore set die ze al in hun assortiment hebben, hij groeid dan van 750 naar 840 cc.
ik hoop ze met 4 weken te hebben, de grotere carburateus die er dan nodig zijn heb ik al, verder komen er titanium kleppen (die 1mm grotor zijn) in, de koppen worden dus ook aangepast.
de dempings tandwielen zijn al uit mijn te verbouwen res blok gehaald, wanneer dit gedaan is hoef ik alleen maar het blok te wisselen,in de tussentijd kan ik nog lekker met mijn vfr/rvf
wanneer dit alles gedaan is is het vermogen aan het achterwiel +- 120 pk , dit komt overeen met 135 krukas Pk sterker dus als de rc45 met 103 aw pk's
gr rob
Een ZXR of FZR kan je veel makkelijker boven de 70 pk (SAE achterwiel) laten komen. Een VFR/RVF is veel moeilijker. 65 PK is echt wel de grens zonder echt in de buidel te moeten tasten.