Uitlaat passend maken

Jordy112

MF'er
20 apr 2008
107
0
Goedeavond.

Ik heb een technisch probleempje, hopelijk kan iemand mij hierbij helpen.

Ik ben in het bezit van een laser twin oval uitlaat voor een bmw r1100s (2000).
Echter de koppeling van de demper naar de kat. vervanger is eraf gelast. Toch zou ik deze laserpijp er onder willen hebben, wat kan ik het beste doen?

Een nieuwe originele BMW uitlaat ergens op de kop tikken en hier het aansluit stukje van af zagen en daarna lassen op de laser uitlaat. Wellicht is mijn verhaal nog niet geheel duidelijk. Vandaar kijk even op onderstaand website voor foto's zodat je een betere indruk ervan krijgt. Alvast bedankt! :Y

Foto's uitlaat
 
Dus zoals ik je nu begrijp, wil je geen kat. eronder hebben, dit vervang je met een stuk pijp (die nu op je huidige uitlaat zitten) ertussen? Maar dit stuk pijp zit niet op je nieuwe bmw r1100s uitlaat?
 
Laatst bewerkt:
Dus zoals ik je nu begrijp, wil je geen kat. eronder hebben, dit vervang je met een stuk pijp (die nu op je huidige uitlaat zitten) ertussen? Maar dit stuk pijp zit niet op je nieuwe bmw r1100s uitlaat?


Ik heb nu op mijn motor de standaard uitlaat, en een laser kat. vervanger. Dus geen kat meer. Maar de uitlaatdemper heeft een aansluitstukje voor op de uitlaatpijp. Deze mist nu op de laser uitlaat.
 
De aansluiting eraf gelast...? :')


De uitlaat had iemand nog in zijn schuur liggen.
Maar zoals je op de foto's kan zien is het aansluit stukje ervan af.
Is het mogelijk om dat aansluit stukje van een orginele eraf te halen en deze op de laser uitlaat te laten lassen? Regio DH.
Alleen de laser uitlaat heeft een andere vorm qua uitlaat bocht van de demper. Zie foto's
 
De maten krijg je vanaaf te horen.

Doel je dan op de maten van de orginele uitlaat, neem aan van wel.
De laser heeft ze niet meer :P

volgens mij is hij eraf "gescheurd/gebroken" dat krijg je vaak naast een las. Wat meer maten erbij zou wel handig zijn, en materiaaltype is rvs denk ik ivm de scheur ook.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan