Supermotardtraining 4 juni Pottendijk

Ik hoop dat ik nog optijd ben met aanmelden voor 4 juni

mn bike is er bijna klaar voor.

IMG-20120315-WA019.jpg
 
wat moet ik opvangen bij mijn sxv als ik wil rijden?

olie drukt hij in de luchtfilter box (die kan ik wel aftapen)
en de kvs in het bakje eronder.

mag ik het standaard ook vast tairippen o.i.d.

en de aftappluggen borgen moet dit echt?

p.s. sorry voor alle vragen wss zijn jullie er al mee doodgegooid
 
wat moet ik opvangen bij mijn sxv als ik wil rijden?

olie drukt hij in de luchtfilter box (die kan ik wel aftapen)
en de kvs in het bakje eronder.

mag ik het standaard ook vast tairippen o.i.d.

en de aftappluggen borgen moet dit echt?

p.s. sorry voor alle vragen wss zijn jullie er al mee doodgegooid

Sorry hoeft niet, borgen moet wel.
1x wat werk daarna alleen maar plezier van voor jezelf en anderen.
 


Ik droom nog even van mijn mooie husabERG. En telkens zie, voel, ruik en merk ik deze explosie weer....en denk ik aan de financiele en vooral emotionele schade :r '(
Wat ben ik toch blij met mijn Husqvarna :Y
full
 
Trouwens de 4e lekker trainen voor 10 juni Overasselt. Wie gaan er nou allemaal mee. Ik heb nog een paar nieuwelingen met koudwatervrees. Hebben nog niet op het SM circuit gereden en kunnen de 4e ook niet. Wat kun je verwachten in Overasselt???
 
Ik droom nog even van mijn mooie husabERG. En telkens zie, voel, ruik en merk ik deze explosie weer....en denk ik aan de financiele en vooral emotionele schade :r '(
Wat ben ik toch blij met mijn Husqvarna :Y [afbeelding]

Tunen en tunen om de boel maar te compenseren, tjah dan kan je dit verwachten he. :')
 
Trouwens de 4e lekker trainen voor 10 juni Overasselt. Wie gaan er nou allemaal mee. Ik heb nog een paar nieuwelingen met koudwatervrees. Hebben nog niet op het SM circuit gereden en kunnen de 4e ook niet. Wat kun je verwachten in Overasselt???

Ik weet het deelnemersveld niet. Heb je veel jongens van de knmv dan gaat het hard. Rijden er veel van ''ons'' mee dan gaat het euhm wat langzamer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan