Empyrium
MF veteraan
- 29 mei 2010
- 1.714
- 1
Vreemd zeg .Mn lampjes gaan er vaak kapot de laatste tijd -_- Was gewoon weer kapot na zaterdag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vreemd zeg .Mn lampjes gaan er vaak kapot de laatste tijd -_- Was gewoon weer kapot na zaterdag
Per ongeluk een stuitertje toen ik mn nieuwe koppeling aan het afstellen was .Nog iemand die enige vorm van wheelie achievement heeft.
Hmm het zou kunnen dat hij 'klem' zat na het monteren en daardoor niet genoeg bewegingsvrijheid heeft (gehad). Proberen of het nu weg isNou ik heb alles gecontroleerd. Alle veertjes bleken goed te zitten alleen merkte ik wel dit rubber op [afbeelding]
Ik herinnerde me wel dat er 1 rubber beetje "gevouwen" was, maar kan dit het hele probleem van slecht oppakken zijn? Hij lijkt wel gewoon goed af te dichten!
Ik denk het niet, maar 2 maatjes groter zal sowieso geen kwaad kunnenIk moet zoiezo nog even langs de onderdelenboer voor grotere sproeiers (ivm uitlaat), misschien dat dat het ook oplost!
Per ongeluk een stuitertje toen ik mn nieuwe koppeling aan het afstellen was .
Aangezien deel 1 al bestond (kan hier gevonden worden) en ik het vandaag heb afgemaakt toch ook nog even deel 2 van de gear indicator how to.
Hmm het zou kunnen dat hij 'klem' zat na het monteren en daardoor niet genoeg bewegingsvrijheid heeft (gehad). Proberen of het nu weg is Ik denk het niet, maar 2 maatjes groter zal sowieso geen kwaad kunnen
Heb het al geprobeerd maar heb nog steeds een soort van gestotter. Wat ik wel merk is dat het met een koude motor veel erger is dan een goed warme! Weet niet of daar nog een oplossing in zit?
De sproeiermaat wordt dan 100 en 102?
Midden geloof ik, maar ook daar hebben je sproeiers wel iets effect. Desalwelteplus moet je dan eigenlijk naar je naalden kijken, die standaard niet verstelbaar zijn... Je kunt er wel ringetjes onder stapelen maar is ook niet echt ideaal...
Da's balen .Not good enough, achievement denied!
Da's balen .
Net even gemerkt wat het verschil in bandenspanning doet met het rijgedrag. Weer zo'n "wtf, zo kan het dus ook" momentje . Voor en achter 0,5-0,6 bar erbij (nu op zo'n 2,9 bar) gedaan, stuurt nog beter dan ooit!
Wat past... Die Leo's hebben ook allemaal een ander aansluitdiameter, dus zul je even op moeten meten. Ik geloof dat de aansluiting op de linkpijp het meest gebaat is bij 56mm, anders krijg je een idioot dikke pakking.Goedenavond mede-bandieten :p
Vorige week heb ik een Leovince sbk uitlaat gekocht, moet er echter nog een linkpijp voor maken.
Wat is de gebruikelijk diameter van de linkpijp bij sportdempers?
Bij voorbaat dank
2.4/2.8, maar ander type banden. Met Michelins reed ik met 2.3/2.5 omdat ze anders veel te licht gingen sturenJe hebt voor ook 2,9??
Het is gebruikelijker om voor wat zachter te hebben. Ik rij met 2.5 voor en 2.8 achter meestal
2.4/2.8, maar ander type banden. Met Michelins reed ik met 2.3/2.5 omdat ze anders veel te licht gingen sturen
Maar inderdaad, voorkant is iets lichter (met berijder er op) en daarom de spanning wat lager, anders wordt het nogal oncomfortabel en stuiterig en zo. Maar goed, Michelins zijn van zich behoorlijk comfortabel (niet? Probeer m'n Sportsmarts maar eens op een klinkerweg ).
Ik krijg net te horen dat het empirische deel van m'n scriptie niet eerder dan morgenochtend wordt
+: Dan heb ik nu dus tijd over, ik kan verder niets doen eventjes.
+: Dan race ik nu naar de bouwmarkt om een fatsoenlijke manier te verzinnen om m'n verstralers op te hangen, wat ik nu heb dat is em niet
-: Dat wordt nachtwerk om scriptievertraging in te halen
Het hielp ook niet dat je niet bij m'n stuur kon