Het Suzuki GSX-R 600 topic deel 28!

Status
Niet open voor verdere reacties.
vfauty.jpg
zoek mn vorige gixxer (en mij) ;)
 
Ha allemaal, even snel een vraagje

de oliefilter, welke mm sleutel heb ja daarvoor nodig om hem los / vast te maken?
 
Los: schroevendraaier er doorheen rossen en linksom draaien. Of met een tang.
Vast: met de hand

(Of met een oliefilterdop... Maar die maat weet ik niet)

De aftapplug is dop 17
 
Laatst bewerkt:
Aha, kijk gelijk aanwezig als ik een paar foto's post.

Geen bontkraag meer helaas, je zult me zo moeten accepteren Gerben..

Hahaha, vooruit dan maar! je ging vrijdag kijken he? moet dan helaas werken, laat me ff weten hoe het ging!

zo meteen om 9 uur examenles geven, hopen dat het goed gaat zodat ik een gedeelte van me examen nu al af rond en straks als de zon gaat schijnen heerlijk me tijd op de motor door kan brengen :]
 
Ziet er netjes uit!

:^

Zien er allemaal netjes uit :Y

Vraagje naar jou kant trouwens, zie dat je zowel een cbr als een gsxr gereden hebt, zit daar qua rij eigenschappen nou nog veel verschil tussen? :9 (Of tenminste, ik denk dat je er al een gereden hebt gezien je aangaf er een te gaan kopen) :+ Heb zelf namelijk een hele tijd zitten twijfelen tussen beide :') Proefrijden was alleen nog niet echt een optie. :]
 
Laatst bewerkt:
Zo wat een mooie foto,s allemaal.
Sjees, ik zie dat jij een overal pak draagt, bevalt jou dat?
Mijn motormaatjes vinden het niet prettig als het warm weer is en het bovendste gedeelte om
hun middel geknoopt zit.
Zo,n jumpsuit leek mij juist ideaal,geen gepruts met ritsen om het pak tot een geheel te krijgen.
 
:^

Zien er allemaal netjes uit :Y

Vraagje naar jou kant trouwens, zie dat je zowel een cbr als een gsxr gereden hebt, zit daar qua rij eigenschappen nou nog veel verschil tussen? :9 (Of tenminste, ik denk dat je er al een gereden hebt gezien je aangaf er een te gaan kopen) :+ Heb zelf namelijk een hele tijd zitten twijfelen tussen beide :') Proefrijden was alleen nog niet echt een optie. :]

Cbr rijdt fantastich. Ik vond de 2005/2006 cbr modellen het mooist.
Daarom ben ik daarvoor gegaan. Geen enkel klacht over de cbr.
Ik heb nooit op een gsxr gereden. Morgen dus een proefritje maken.
Op internet heb ik het een en ander rond gespeurd en wat blijkt dat de honda het minst vermogen heeft, maar het lekkerst rijdt. De gsxr raden ze ook erg aan als stadsmotor.
Ik vind de looks van een gsxr de doorslaggevende reden om ervoor te kiezen.

Conclusie:
Cbr rijdt fantastisch, een aanradertje.
Gsxr weet ik niet, maar zoals ik heb gehoord van vrienden rijdt het ook heel erg lekker.
De looks zijn perfect uiteraard.

Zelf proefrijden zou ik zeggen, ik kan zeggen wat ik wil, maar dit zijn mijn ervaringen.
 
Cbr rijdt fantastich. Ik vond de 2005/2006 cbr modellen het mooist.
Daarom ben ik daarvoor gegaan. Geen enkel klacht over de cbr.
Ik heb nooit op een gsxr gereden. Morgen dus een proefritje maken.
Op internet heb ik het een en ander rond gespeurd en wat blijkt dat de honda het minst vermogen heeft, maar het lekkerst rijdt. De gsxr raden ze ook erg aan als stadsmotor.
Ik vind de looks van een gsxr de doorslaggevende reden om ervoor te kiezen.

Conclusie:
Cbr rijdt fantastisch, een aanradertje.
Gsxr weet ik niet, maar zoals ik heb gehoord van vrienden rijdt het ook heel erg lekker.
De looks zijn perfect uiteraard.

Zelf proefrijden zou ik zeggen, ik kan zeggen wat ik wil, maar dit zijn mijn ervaringen.

Ben benieuwd naar jou ervaring dan morgen! :Y

Proefrijden zou ik wel willen, maar dat gaat niet zo makkelijk, omdat ik officieel nog 25kw moet rijden ;) Veel motorzaken beginnen er dan niet aan om je op een vol vermogen motor te laten proefrijden en in 25kw zijn ze nauwelijks te vinden. De gsx waar ik bij ga kijken is al wel 25kw. Alleen kan ik het dan alsnog niet echt vergelijken met een cbr.

Uiteindelijk door prijs en looks ook besloten voor een gsx te kijken. Hoewel de cbr600rr uit 2010 in groen zwart ook wel ontzettend gaaf is :9 Alleen dat trekt mijn portemonnee nog niet zo _O-
 
Laatst bewerkt:
Los: schroevendraaier er doorheen rossen en linksom draaien. Of met een tang.
Vast: met de hand

(Of met een oliefilterdop... Maar die maat weet ik niet)

De aftapplug is dop 17

Ik moet alleen nog olie vervangen + Filter. Dus mooie tip om het oude oliefilter eraf te beunen! :9


Ben benieuwd naar jou ervaring dan morgen! :Y

Proefrijden zou ik wel willen, maar dat gaat niet zo makkelijk, omdat ik officieel nog 25kw moet rijden ;) Veel motorzaken beginnen er dan niet aan om je op een vol vermogen motor te laten proefrijden en in 25kw zijn ze nauwelijks te vinden. De gsx waar ik bij ga kijken is al wel 25kw. Alleen kan ik het dan alsnog niet echt vergelijken met een cbr.

Uiteindelijk door prijs en looks ook besloten voor een gsx te kijken. Hoewel de cbr600rr uit 2010 in groen zwart ook wel ontzettend gaaf is :9 Alleen dat trekt mijn portemonnee nog niet zo _O-

Officieel mag je ook niet te hard rijden! Hoelang moet je nog 25KW? Omdat ik nog maar een paar maandjes moest heb ik hem niet meer begrensd, zonde van de centen. (En ja dat is dom want als je ongeluk maakt etc etc.)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan