Je eerste Knee-Down

Status
Niet open voor verdere reacties.
dit is mijn eerste :]

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/418161/da8497223e77cf610358c66613fc4ddc (knee_down.jpg)​
 
Hehe dat zou tijd worden ook pape :+ ;)
Neej tof man :Y
Doet je eigenwaarde als man zijnde weer goed (tenminste bij [me]pork wel :9 )[/me]
 
forumpicvianenkh5.jpg


Dit is zeker niet mijn 1 en zal ook niet mijn laatste zijn.
 
Wat is nou eigenlijk de beste en veiligste plek waar je kunt leren KD-en? Behalve het circuit dan. Mag ook in Belgie, Luxemburg of Duitsland zijn :]
 
Wat is nou eigenlijk de beste en veiligste plek waar je kunt leren KD-en? Behalve het circuit dan. Mag ook in Belgie, Luxemburg of Duitsland zijn :]

Mijn mening is gewoon een stille bocht opzoeken die je door en door kent. Dat heb ik ook gedaan en zo is het mij ook gelukt. Nu lukt het me ook in veel verschillende bochten. Volgens mij is het zo dat als het je 1x lukt dat het je bijna altijd wel lukt.

Heb het gisteren gefilmd, zag er wel lache uit, maar ik ben mijn kabeltje kwijt om het op de computer te zetten...

Ik zal nog eens zoeken :P
 
Toch even hulp gevraagd ik ben er bijna. 2 dingen.

1. Hou je heel je voet op het stepje (stepje in je hak zeg maar) of zet je alleen de bal van je voet erop??

2. Als je niet ver genoeg naar beneden gaat dan: Meer gaan hangen moet toch lukken of meer gas bij geven? of een combinatie ervan?

Ik woon in Delft en oefen zo nu een dan een beetje aan einde van de A4. Alleen denk dat ik nu keertje een dag lang gaat oefenen.

Bedankt voor de hulp eerste kneedown komt eraan ik voel het.
 
Toch even hulp gevraagd ik ben er bijna. 2 dingen.

1. Hou je heel je voet op het stepje (stepje in je hak zeg maar) of zet je alleen de bal van je voet erop??

2. Als je niet ver genoeg naar beneden gaat dan: Meer gaan hangen moet toch lukken of meer gas bij geven? of een combinatie ervan?

Ik woon in Delft en oefen zo nu een dan een beetje aan einde van de A4. Alleen denk dat ik nu keertje een dag lang gaat oefenen.

Bedankt voor de hulp eerste kneedown komt eraan ik voel het.
Met je tenen op de stepjes ;) . En je hak naar binnen draaien en (zovaak al gezegd) goed de bocht doorkijken... Dat ik dit door had ging het bijna al vanzelf :) .

En je zou toch meer gas moeten geven als je het niet redt ;) .
 
*O* *O* *O* *O* *O* vandaag was het zover!!! en met dank aan z1000girl van de apeldoorn clan ook nog geweldig mooi bewijs


(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
Dat zijn leuke kneedowns :Y . Gewoon die motor plat en niet als een aap er naast hangen.

TL heeft weinig grondspeling trouwens :X . Als je hetzelfde doet in een hobbelige bocht heb je de kuip aan de grond.

Edit: Oh wacht, het is een TL100S met een aftermarkt kuipje :) , dat verklaard wat :P
 
Laatst bewerkt:
Toch even hulp gevraagd ik ben er bijna. 2 dingen.

1. Hou je heel je voet op het stepje (stepje in je hak zeg maar) of zet je alleen de bal van je voet erop??

2. Als je niet ver genoeg naar beneden gaat dan: Meer gaan hangen moet toch lukken of meer gas bij geven? of een combinatie ervan?

Ik woon in Delft en oefen zo nu een dan een beetje aan einde van de A4. Alleen denk dat ik nu keertje een dag lang gaat oefenen.

Bedankt voor de hulp eerste kneedown komt eraan ik voel het.


X zin om samen te oefenen? ik ben vandaag ook ff geweest maar harder als 90 wil niet -O-
 
mooi, mooi, mooi

mijn eerste weet ik ook nog wel, zonder sliders: het gat zit nog steeds in mijn broek :(
 
@ gewoonkevin, orpheus, sub4sec en rori...
kuip zat al een paar keer aan de grond :X
binnenkort iets meer de aap uithangen })
bedankt voor de leuke reacties
 
bij mij is het gisteren ook gelukt met me linker knie *O* op een rotonde :X
opeens zat ik aan de grond met me knie, heel vreemd gevoel aan het begin :P
groetjes dennis
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan