Honda Black Widow

Fatzo

MF'er
2 mrt 2004
178
0
Dongen
Fijne motor Honda VT750 DC Black Widow 2-cilinder, 2001, zwart. Nieuwe ketting en tandwielen. Kmstand ongeveer 24.000. Verlaagde vraagprijs € 3.500,-. Ivm aanschaf Sportster. Centraal Noord-Brabant. Heeft wel poetsbeurt nodig, maar dat doet niks af aan de rij-eigenschappen.
full
 
Wow, erg, erg mooie machine. Ik ben helaas nog maar net begonnen met lessen (3 lessen gehad), maar ik vind deze wel erg stoer. Rijdt het een beetje lekker? Ook voor een beginner?
 
Ik zag trouwens dat je hem in oktober ook al te koop had staan. Heb je inmiddels nog steeds helemaal geen reacties gehad?
 
Normaliter moet ik echt niks van choppers etc hebben, maar dit is toch wel een geinige cruiser om te zien. Ik betrap me er op dat ik hem mooi vind. :?

Is dit een standaard motor? :?

En ik dacht dat alle VT's wel cardan hadden.
 
Laatst bewerkt:
...
En ik dacht dat alle VT's wel cardan hadden.

Ik vind hem zoals ik al zei ook erg mooi, het is dat ik voorlopig mijn rijbewijs nog niet heb anders zou ik zeker contact opnemen om eens even te gaan kijken. Nadeeltje vind ik inderdaad dat het een ketting lijkt te zijn, zoals hij zelf zegt. Hij zal het wel weten neem ik aan ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik zag trouwens dat je hem in oktober ook al te koop had staan. Heb je inmiddels nog steeds helemaal geen reacties gehad?
Wel reakties, maar ja, allemaal liefst voor noppes ;( :(

Is dit een standaard motor?

En ik dacht dat alle VT's wel cardan hadden

Is ietwat verbouwd: dikker voorwiel, en bussen op de voorvork. En wel met ketting ja.
 
Laatst bewerkt:
Heb je hem nog?? Kan je me misschien nog een paar foto's mailen, als hij nog niet verkocht is tenminste... marcovanderlinden@hotmail.com

Thx!
 
Terug
Bovenaan Onderaan