Het Honda CBR1000RR Fireblade topic **deel 32**

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de Orca liefhebbers......
full
 
Geen van beide gok ik ;)

De meesten zullen 'm wel op MPP laten afleveren, Rummer in ieder geval zeker :Y


Ik dus niet, als Rossi ze wil zal het wel goed zijn........zonder gekheid, m'n huidige 1000rr vanaf het begin pp gehad. Wil nu wel eens wat anders proberen.Vind wel dat pp altijd wat breder uitvalt als de andere merken, mooier dus.
 
Even over de Blade 2008: hebben jullie nu BT-15 of de nieuwere BT16 als schoeisel?

BT-016 is volgens mij nog niet leverbaar, pas half maart of zo.

Er wordt nog op geen enkele Bridgestone site melding gemaakt van de BT-016 dus zal i.d.d. nog wel even duren.

Ben ook aan een nieuwe voorband toe en wil ook graag die BT-016 hebben maar vrees dat het nog te lang duurt voor ie d'r is dus zal wel een BT-015 worden.
 
Laatst bewerkt:
Zo ff wezen toeren over wat dijken. De eerste vuurdoop is veel belovend. Ben benieuwd hoe die gaat als het gas echt open mag.

Hier in piccie in Maasbommel.

[afbeelding]

Mag ook vast in OP die foto. Ik maak er nog wel een paar met een echt toestel.

Als Marrio een howto maakt voor de steppies lijkt mij dat kwa senioriteit een uitstekend idee. :+




hij ziet er gewoon al licht uit :P
 
Zo ff wezen toeren over wat dijken. De eerste vuurdoop is veel belovend. Ben benieuwd hoe die gaat als het gas echt open mag.

Hier in piccie in Maasbommel.

[afbeelding]

Mag ook vast in OP die foto. Ik maak er nog wel een paar met een echt toestel.

Als Marrio een howto maakt voor de steppies lijkt mij dat kwa senioriteit een uitstekend idee. :+

Staat erin. :Y
 
Onderwerp: Managers

Ja,ja en herkenbaar??

Een herder hoedt zijn kudde schapen op een ver verlaten veld als hij een
blinkend nieuwe BMW 645 Cabrio in een stofwolk ziet naderen.

De bestuurder, een man elegant gekleed in een pak van Versace, schoenen van Gucci, een bril van Ray Ban en een stropdas van Yves Saint
Laurent, stopt, leunt uit het raam en vraagt aan de herder; " Als ik jou precies
vertel hoeveel schapen jij hebt, krijg ik er dan één van je? "
De herder kijkt de yup aan en zegt: " Okee, waarom niet".
De yup trekt onmiddellijk z'n laptop van Dell op schoot en verbindt deze via blue-tooth met z'n GSM van NOKlA. Hij maakt een GPRS verbinding met internet, surft naar de website van NASA en selecteert een navigatiesysteem om z'n exacte positie te bepalen.
Hij stuurt vervolgens de data naar een andere satelliet van de NASA, die het hele gebied scant en hem een ultra scherpe foto stuurt. De yup opent Adobe Photoshop en stuurt de foto naar een laboratorium in Hamburg,dat. hem na enkele seconden een E-mail stuurt op z'n Palm Pilot met de bevestiging dat de foto is bewerkt en opgeslagen.

Via een ODBC connectie maakt hij verbinding met een MS-SQL database en in een sheet van Excel met honderden ingewikkelde formules laadt hij alle data via de E-mail van z'n blackberry. Na enkele minuten genereert het programma een antwoord van 150 pagina's in kleur en de yup drukt deze af op z'n mini HP laserjet. Hij kijkt de herder aan en zegt: "je hebt exact 1586 schapen". " Dat klopt" zegt de herder, " je mag dus een schaap uitzoeken" .

De yup stapt uit, zoekt een dier uit en doet hem in z'n achterbak. Dan zegt de herder: " als ik jouw beroep raad, geef je dan mijn dier terug?" De yup denkt even na en zegt: " okee, waarom niet".

De herder zegt: " je bent manager"."
" Ongelooflijk", zegt de yup, " hoe weet je dat" ?
" Da's niet zo moeilijk", zegt de herder, " je verschijnt terwijl niemand daar om gevraagd heeft, je stelt een vraag waar niemand op zit te wachten en je wilt betaald worden voor het antwoord, terwijl ik dat antwoord al weet, bovendien snap je niets van mijn werk, dus geef mijn hond terug".

_O- _O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
how to

Hoe verwijder je de duosteps bij een 2008 Fireblade ;( :+

stap 1 .
Verwijder zitting door kapjes aan beide zijden onder zitting van de punt af naar je toe te trekkken . Dan zie je aan beide zijden 2 x bouten . Verwijder ook de duoseat .

stap2 .
Draai de 4 inbusbouten los om kontdeel los te maken , let op kontdeel zit aan de onderkant aan beide zijden met 2 haakjes vast in gespoten deel . Ga achter je bike staan en trek kontdeel ongeveer 2cm naar je toe , dan haak je hem los en trek je hem aan 1 kant over subframe heen . Er is nu een alu slotplaat te zien met 4x 8mm boutjes verwijder deze .

stap3 .
Onder het zekeringkastje zit een x bout draai die los , draai ook de 4 inbus bouten van de zo genaamde hengel/taartschep los . Let op links naast zekeringkastje zitten de stekkers van knippers en stadslicht klik deze ook los . Aan de binnnenkant van de bak van de hengel/taartschep zitten in de hoeken ook 2 x boutjes vergeet deze niet los te halen !!!! Hele geval kan er nu vanaf .

stap4 .
Verwijder de plastictankcover door de 4 inbus bouten te lossen . Draai aan beide zijden van de tank de inbus bouten los , klap nu de tank omhoog en zet er een houtblok of iets tussen en zorg dat deze niet naar beneden kan klappen want dat kost je je vingers . Er zit rechts onder de tank een massa aansluitpunt draai deze bout los .

stap5 .
Nu kan je door met iets geweld de complete bak wat omhoog duwen en kan je per kant de bouten los draaien , let op de bak zit in het subframe geschoven kan je goed aan de onderkant zien , plastick is erg sterk dus je kan er redelijk aan trekken .

stap6 .
Aan deze How To kunnen geen rechten worden verleend en ben ik MaRRioBlade dus niet verantwoordelijk voor andermans pruDspraktijken suc6 allemaal :P :+ :9
 
how to

Hoe verwijder je de duosteps bij een 2008 Fireblade ;( :+

stap 1 .
Verwijder zitting door kapjes aan beide zijden onder zitting van de punt af naar je toe te trekkken . Dan zie je aan beide zijden 2 x bouten . Verwijder ook de duoseat .

stap2 .
Draai de 4 inbusbouten los om kontdeel los te maken , let op kontdeel zit aan de onderkant aan beide zijden met 2 haakjes vast in gespoten deel . Ga achter je bike staan en trek kontdeel ongeveer 2cm naar je toe , dan haak je hem los en trek je hem aan 1 kant over subframe heen . Er is nu een alu slotplaat te zien met 4x 8mm boutjes verwijder deze .

stap3 .
Onder het zekeringkastje zit een x bout draai die los , draai ook de 4 inbus bouten van de zo genaamde hengel/taartschep los . Let op links naast zekeringkastje zitten de stekkers van knippers en stadslicht klik deze ook los . Aan de binnnenkant van de bak van de hengel/taartschep zitten in de hoeken ook 2 x boutjes vergeet deze niet los te halen !!!! Hele geval kan er nu vanaf .

stap4 .
Verwijder de plastictankcover door de 4 inbus bouten te lossen . Draai aan beide zijden van de tank de inbus bouten los , klap nu de tank omhoog en zet er een houtblok of iets tussen en zorg dat deze niet naar beneden kan klappen want dat kost je je vingers . Er zit rechts onder de tank een massa aansluitpunt draai deze bout los .

stap5 .
Nu kan je door met iets geweld de complete bak wat omhoog duwen en kan je per kant de bouten los draaien , let op de bak zit in het subframe geschoven kan je goed aan de onderkant zien , plastick is erg sterk dus je kan er redelijk aan trekken .

stap6 .
Aan deze How To kunnen geen rechten worden verleend en ben ik MaRRioBlade dus niet verantwoordelijk voor andermans pruDspraktijken suc6 allemaal :P :+ :9

Bedankt voor de tips, bij m'n huidige 1000RR had ik 2 minuten nodig om ze erop te schroeven als mijn zoon achterop wilde...........geen vooruitgang dus. -O-
 
how to

Hoe verwijder je de duosteps bij een 2008 Fireblade ;( :+

stap 1 .
Verwijder zitting door kapjes aan beide zijden onder zitting van de punt af naar je toe te trekkken . Dan zie je aan beide zijden 2 x bouten . Verwijder ook de duoseat .

stap2 .
Draai de 4 inbusbouten los om kontdeel los te maken , let op kontdeel zit aan de onderkant aan beide zijden met 2 haakjes vast in gespoten deel . Ga achter je bike staan en trek kontdeel ongeveer 2cm naar je toe , dan haak je hem los en trek je hem aan 1 kant over subframe heen . Er is nu een alu slotplaat te zien met 4x 8mm boutjes verwijder deze .

stap3 .
Onder het zekeringkastje zit een x bout draai die los , draai ook de 4 inbus bouten van de zo genaamde hengel/taartschep los . Let op links naast zekeringkastje zitten de stekkers van knippers en stadslicht klik deze ook los . Aan de binnnenkant van de bak van de hengel/taartschep zitten in de hoeken ook 2 x boutjes vergeet deze niet los te halen !!!! Hele geval kan er nu vanaf .

stap4 .
Verwijder de plastictankcover door de 4 inbus bouten te lossen . Draai aan beide zijden van de tank de inbus bouten los , klap nu de tank omhoog en zet er een houtblok of iets tussen en zorg dat deze niet naar beneden kan klappen want dat kost je je vingers . Er zit rechts onder de tank een massa aansluitpunt draai deze bout los .

stap5 .
Nu kan je door met iets geweld de complete bak wat omhoog duwen en kan je per kant de bouten los draaien , let op de bak zit in het subframe geschoven kan je goed aan de onderkant zien , plastick is erg sterk dus je kan er redelijk aan trekken .

stap6 .
Aan deze How To kunnen geen rechten worden verleend en ben ik MaRRioBlade dus niet verantwoordelijk voor andermans pruDspraktijken suc6 allemaal :P :+ :9

OMG :X :X
 
Heeft ook iemand een indicatie wat de kosten zijn van het spuiten?
Past de zwarte 2006 brug ook op de 05.?


Ey suyker,

de mail doet raar, dus post ik hier maar paar fototjes die ik je probeerde te mailen

da325c39e493f922b89786dea3f8b1bb

08cf7de2f2563ab613ad7b3b24fd7b32

824173214e682e8d085b31af30bb497c

5bf62eb5fc9a1e50e357a9d69d32701e


zo is het naar de poedercoater gegaan
76d78de10d37b1f5fa5fe06218e5a5af


De stickers van unit prolink die op de achterbrug zitten zijn weer van de blade, gezien die een zwarte achterbrug heeft en daarom de letter zilver zijn :}
 
Ey suyker,

de mail doet raar, dus post ik hier maar paar fototjes die ik je probeerde te mailen

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

zo is het naar de poedercoater gegaan
[afbeelding]

De stickers van unit prolink die op de achterbrug zitten zijn weer van de blade, gezien die een zwarte achterbrug heeft en daarom de letter zilver zijn :}
ziet er wel errug deftig uit tim!!!
maar je denkt toch niet dat als iemand hier z'n achterbrug wil laten poedercoaten hij zijn hele blade gaat strippen :+
ps wat was je voor het hele geintje kwijt :? (belangstelling)
 
Ik neem ze mee naar Amsterdam. Rummer heeft geen haast met die dingen. Dus of ik neem ze mee naar de eerste kartmeeting (da's 15 maart / als hij tenminste komt) of hij komt ze een keertje ophalen ofzoiets.


Patrick,

De mijne mag je ook mee naar Amsterdam nemen. Een vriend van me woont in Amsterdam en hij komt elke week hier in de buurt dus hij kan hem bij je ophalen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan