MF-makan-kumpulan = MF Mega Eating

gijs, welkom op deze topic. :W
zoals je waarschijnlijk al gelezen hebt is iedereen welkom op de 19e april.
evt. met eten na het tourtje [kosten10.00 euro] :9 :P

als je zin hebt ff aanmelden en tzt de storting regelen. :)
grtz

iedereen welkom tot we 20 personen hebben he? dan Sudah! anders te veel oran.. ;)
 
salam,

Ik lees veel op het forum zo ook deze. Ik ben geen indo wel komen mijn ouders daarvandaan Java en de Molukken. Nu weet ik er zijn vele groepen motorrijders(TC, MC) en ook voor molukkers. Motorrijden doe ik al ruim 30 jaar, eerst om het hardst(en de meisjes) nu echt om de vrijheid. Sinds 3 jaar doe ik dit met een grote groep de indomotorbikers http://www.indomotorbikers.eu. En ook bij ons staat het samen rijden en daarna lekker(indisch eten) voorop, mocht je meer willen weten zie de site.

veel rij en eet plezier

august
Dit doe ik samen met een heleboel
 
salam,

Ik lees veel op het forum zo ook deze. Ik ben geen indo wel komen mijn ouders daarvandaan Java en de Molukken. Nu weet ik er zijn vele groepen motorrijders(TC, MC) en ook voor molukkers. Motorrijden doe ik al ruim 30 jaar, eerst om het hardst(en de meisjes) nu echt om de vrijheid. Sinds 3 jaar doe ik dit met een grote groep de indomotorbikers http://www.indomotorbikers.eu. En ook bij ons staat het samen rijden en daarna lekker(indisch eten) voorop, mocht je meer willen weten zie de site.

veel rij en eet plezier

august
Dit doe ik samen met een heleboel

@ august rettob,? :? die vroeger de zaanstreek"onveilig "maakte met zijn broer
leo??? _O-
die samen met louis uit nieuwendam? en paul uit beverwijk? ,richard uit zaandam en de
broetjes sahupala gingen stappen in heemskerk, hilversum, bussum???? oh ja,de mauers
en de gebr. neijndorff ook niet te vergeten.
zo ja, dan lijkt mij het dubbel zo leuk om ff weer te contacten. :Y
en als niet, jammer maar helaas.

tzt kom ik wel ff buurten. :]
 
hallo Jari/richard

Ik heb je een mail gestuurd maar kreeg hem terug verkeerde mail adres(profiel).
Ben echt benieuwd kan je op dit moment niet thuis brengen, maar je weet heel goed
wie wie is. En langs komen kan altijd ik rij zelf op een dragstar 1100.
 
@ alm55, als jij de enige echte bent dan heb ik nog wel wat meer nieuws. :Y
een aantal van de jongens van "toen" rijden ook motor. :] sommigen reeds vader/opa!

mail adres in profiel ff aangepast. probeer het nog eens.
kan ik je ff een fotootje sturen. wie weet gaat er een lichtje branden. :?

trouwens mijn moeder en zuster wonen in almere [parkwijk] ben er dus regelmatig te vinden.

hoor van je. :)

grtz
 
he Jari, ja ik ben de enige echte zit nu thuis heb je al gemaild. Onderweg naar huis was aan het werk bij de RABO in Zeist(ICT) begon het kwartje te vallen. Mijn mail adres zie mijn profiel.

August
 
~
he Jari, ja ik ben de enige echte zit nu thuis heb je al gemaild. Onderweg naar huis was aan het werk bij de RABO in Zeist(ICT) begon het kwartje te vallen. Mijn mail adres zie mijn profiel.


alm55, geen e mail adres in je profiel gevonden.
wel een pm'tje verstuurd.
ben je er de 19e ook bij???

gr
 
nog 3 weken. *O*
hoop op voldoende respons van de rijders. :]

@ def, mss beter om je rek.nr. via pm'tje door te geven??
wordt de route nog een keertje voorgereden
of vertrouw je op de electronica??
anders tot over 3 weken. :9 :P 8-)

c y
 
Mag dan al een oude indo zijn maar er mag af en toe best een stukje vertaling bij hahaha....

Tja,,,,,,,, soedah dan maar..

De 19e......als het maar droog wordt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
@ glock, wat is oud???? je bent zo jong als je je voelt. :Y
maar ik reken nu wel op je de 19e. :]

er wordt toch gezegd: hoe ouder hoe gekker!!! [ontoerekeningsvatbaar] _O- _O-

lijst ff aangepast.
 
maakt toch niet uit om mijn rekeningnummer hier te posten? op zijn ergst wordt er een anonieme donatie gedaan waarmee ik alsnog een desmosedici kan bestellen ;)

@ jari: Als jij de lijst nog even wilt updaten. Ik wilde nog wel een keertje voorrijden, maar dat wordt krap. op electronica hoef ik niet te bouwen want ik weet de route uit mijn hoofd. Verder heb ik gehoord dat er een stukje is afgesloten bij Kolhorn. Dat stuk moet ik dus sowiezo even narijden.

Mijn girorekeningnr: 6378164 tnv D.Fisser

Dan graag even de zelfde nicknaam vermelden als op het forum!

Groeten en tot 19 april!
 
Laatst bewerkt:
@ defi:
mijn bijdrage komt begin deze week. Hoeveel was het ook al weer? (nee, niet de nieuwprijs van een desmosedici.... :N )

enneh...niet toevallig familie van een bekende professionele gitarist uit A’foort?
 
Laatst bewerkt:
@ def, lijst is geupdate. :Y
net ff 10.00 euro op je rekening gestort. :] :9 :P

als nog 1000 mensen een tientje storten red je het dan
voor je nwe fiets???? [met inruil] _O-

:W
 
Bekende gitarist zal dan Marcel Fisser moeten zijn. Mijn broer draagt wel die naam, maar is allerminst een gitarist. _O- . Ik kan niet met zekerheid zeggen of het famillie is, maar ik heb wel een uitgebreide muzikale tak in de buurt van Rozendaal.

@ Jari: als we een ritje met 1000 man organiseren red ik het net. Dan kan ik er een racekuipje bij kopen :Y ...enne...inruil, daar doe ik niet meer an!
 
@ def, en maar hopen dat er 1000 stortingen komen. _O-

net nog een keer gestort voor [mg-vtr] marcel. :]
nu nog maar 998 stortingen. :}
 
@ defiduck :+ :
ik heb alvast een bijdrage voor een kentekenplaatverlichtinghouderschroefje voor je Desmosedici á € 10,- naar je overgemaakt. :Y





makan is dan gratis, he? :+
 
@ defiduck :+ :
ik heb alvast een bijdrage voor een kentekenplaatverlichtinghouderschroefje voor je Desmosedici á € 10,- naar je overgemaakt. :Y





makan is dan gratis, he? :+

ey! het is geen duckati.... :P

Makan sama minum is gratis.

Misschien is het handig als ik het weekend voor de rit ook een beetje weet wat een ieder drinkt? eten zal voor ieder wel wat wils bij zitten. nasi, bami, babi, ajam, telor, enso..
 
maakt toch niet uit om mijn rekeningnummer hier te posten? op zijn ergst wordt er een anonieme donatie gedaan waarmee ik alsnog een desmosedici kan bestellen ;)

@ jari: Als jij de lijst nog even wilt updaten. Ik wilde nog wel een keertje voorrijden, maar dat wordt krap. op electronica hoef ik niet te bouwen want ik weet de route uit mijn hoofd. Verder heb ik gehoord dat er een stukje is afgesloten bij Kolhorn. Dat stuk moet ik dus sowiezo even narijden.

Mijn girorekeningnr: 6378164 tnv D.Fisser

Dan graag even de zelfde nicknaam vermelden als op het forum!

Groeten en tot 19 april!
Done
02-04-2008 GIRO 6378164 D.Fisser
19 April makan vega
BlueFazerin
aka Kancil -10,00 EUR

Heb je soms de route en je adres, kan ik uitprinten en mocht ik verkeerd rijden dan ben ik er toch.
 
Laatst bewerkt:
duku's van Horned staan er bij! van Jari nog steeds niet? kun je nog even kijken of de boeking goed is gegaan?

@blueFazerin en anderen.

Het adres van het startpunt is nog steeds de IKEA in Haarlem. We zullen als eindpunt hebben:

Jonkstraat 30
1826 DR Alkmaar
 
Terug
Bovenaan Onderaan