Recente inhoud door benjamin11

  1. benjamin11

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    Ik heb ondertussen een collega gevraagd of hij mijn dashboard op zijn Super duke wil testen. Als de temp bars daar ook knipperen lijkt het me een duidelijk verhaal.
  2. benjamin11

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    Ik heb het volgens de procedure in het handboek gedaan, en ook wat leidingen nageknepen om de luchtbellen eruit te drukken. Zou lucht tot deze storing kunnen leiden? Zelfs met een koude motor knipperen de balkjes meteen op het moment dat ik het contact omdraai.
  3. benjamin11

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    Beste mensen, ik heb recent mijn startmotor vervangen en daarvoor het koelsysteem af moeten tappen. Vervolgens heb ik volgens de handleiding het koelsysteem weer gevuld (dus met voorwiel 50cm van de grond). Nu heb ik het vreemde probleem dat iedere keer als ik het contact aanzet de...
  4. benjamin11

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    De deksel van het remvloeistof reservoir van mijn SMT 2010 is flink gecorrodeert, en ik wil deze vervangen. Ik heb nu zo’n mooie oranje op het oog (partnummer 61313909000) maar de ene webshop zegt dat hij wel past op de SMT 2010, en de andere weer niet. Weet iemand hoe dit zit?
  5. benjamin11

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    Even een vraagje: Ik wil de remvloeistof van mijn SMT vervangen, maar ben niet helemaal zeker of er DOT4 of DOT5.1 in gaat. Op de deksel van het reservoir staat USE ONLY DOT4, maar in de handleiding staan beide types voorgeschreven. Aangezien ik het vervang, maakt het dan wat uit wat ik erin...
  6. benjamin11

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    Beste mensen, Ik ben bezig om mijn defecte handvatverwarming te vervangen, en als ik dan toch bezig ben een progressive throttle tube monteren. Zojuist begonnen met monteren, maar ik kom er niet helemaal uit. De oude throttle tube heeft een zwarte kunstof dop aan het eind, maar de nieuwe niet...
  7. benjamin11

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    Dit weekend een setje MIVV dempers gemonteerd, erggg vet al zeg ik het zelf.
  8. benjamin11

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    Inmiddels de deal gesloten, zaterdag een set MIVV Suono Black ophalen :YY
  9. benjamin11

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    Zeker dat ik dat weet! Maar ik vroeg me meer af of er nog meer voordelen waren aangezien de kats 250 euro gekost hebben.
  10. benjamin11

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    Maar dan volstaan de DB killers ook prima lijkt me toch? sorry maar ik snap de meerwaarde nog niet helemaal. :P
  11. benjamin11

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    Die klopt niet :P
  12. benjamin11

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    Nog even een andere vraag. Ik heb een set Mivv Suono op het oog voor. Ze worden evt aangeboden met katalysators, en anders alleen met DB killers. Waarom zou ik katalysators willen gebruiken?
  13. benjamin11

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    Heb jij hiervoor van die modelspecifieke sets voor gebruikt? Of ook alles los besteld? Ik ben bout sets tegengekomen van Pro Bolt. Deze zijn behoorlijk prijzig. Topper! Alvast de belangrijkste bouten waar ik me het meest aan stoor. Kost echt geen reet trouwens. :P
  14. benjamin11

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    Ik durf het bijna niet te vragen, maar heb je een overzicht van wat je allemaal besteld hebt? 😂
  15. benjamin11

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    Goed punt, nog niet eens over nagedacht. Misschien nog tips om bestaande bouten weer wat op te knappen of gewoon originele bouten bestellen en terugplaatsen?
Terug
Bovenaan Onderaan