Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dit is ook de reden dat je eigenlijk ook eerst de run-in torque moet weten. Inderdaad olie of vet op het draad, of de kracht waarmee een zelfborgende moer zich vastklemt.
Als er alarmlicht op zit gebruik ik het in de file, ik heb liever dat ik 1 microseconde eerder opval, en daardoor een crash afwend, dan oeps te laat.
Of het mag of niet zal me werkelijk waar jeuken, het gaat om mijn veiligheid, niet die van een ander.
Zat de ecu ook niet ergens onder het zadel? Mijn pa had een gen1 welke na het wassen water/vocht in de ecu stekker had zitten.
Pa heeft er toen een curver doosje overheen gemaakt.
Gaten waar synchronisatie slangen aangesloten zaten wel weer dicht gemaakt.
En wat eerder is verteld, bedenk even wat er allemaal losgehaald is. Bijvoorbeeld ook een geknikt benzineleiding bij het terugplaatsen van de tank geeft leuke klachten.
Google al geraadpleegd?
Het antwoord op je vraag is dus ja.
En een bedrijf zal het weinig interesseren waar het onderdeel voor is denk ik, als je het maar schoon (ontvet) en liefst krasvrij aanleverd.
Zoiets zou ik voor erbij willen hebben, moet het nu behelpen met een hyosung gt650 en een gsxr600w. Had 1,5week geleden nog een diversion 600s erbij, maar daar heb ik iemand anders blij mee kunnen maken.
Ps, is dit een originele Nederlandse fiets?
Het kan een kutklus worden, maar het kan ook zijn dat de uitlaatbouten makkelijk gaan. Dat is altijd een gok.
Wat ik uit ervaring wel weet, is dat als een of meerdere bouten niet goed gaat in het blok, je beter de voorvork kunt verwijderen, dan er omheen lopen te klooien.
Hoe handig je bent met...