Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mooi dat het gelukt is. Ik vind het ook onhandige dingen. Maar ik denk dat het wel handiger is eerst de spruitstukken te monteren,en dan de carberateurs erop.
Ik kan er naast zitten, maar zoals ik je bericht lees heb je (geprobeerd) eerst alles op z'n plek te zetten al
Hm vreemd. Als er geen spanning op staat en de bouten allemaal volgens voorgeschreven moment aangedraaid zijn zou dat niet moeten kunnen.. komt het echt uit het schroefgat van de bout? Als de pakking daar net niet lekker pakt kan je misschien wat siliconen pakking erop smeren rond het schroefgat...
Dat heb ik soms ook . Het is vooral rond een bepaalde snelheid,dacht 120 ofzo dat het irritant is. Ik heb ook wel eens gewisselld met de originele daarom. Vwb echt goede bescherming is ie ook gewoon te klein en ben je denk ik beter af met een ruit zoals Ritchie Ritch heeft.
Hier kan je het wel aardig zien. Hij werkt voor mij wel goed, heb alleen soms op de snelweg wel last van wind onder mn helm. Maar heb hem al jaren en hij bevalt me eigenlijk wel prima.
Dag CBR -ers. Ik ben nieuw in dit topic,maar niet op MF. Ik rijd zo'n 12 jaar motor waarvan de eerste paar jaar met een CBR600 F2, daarna met een Aprilia gaan rijden.
Maar.... een vriend van me heeft een CBR600 F3 (T versie uit 1996), dat is de Californische variant. Het probleem dat hij heeft...
Nice! Ik kreeg er een sleutel bij en een uitgebreid boekje met uitleg. Die sleutel is gewoon een std haaksleutel. Mocht jouwe sleutel toch niet passen ofzo, laat maar weten. Je mag mijne ook lenen.(Amersfoort)
Kleppen hoeven niet vaak gesteld te worden. Die van mij (50k km) zijn iig nooit gesteld. Wel 2 jaar geleden gecheckt. Binnen marge.
Ik doe mijn onderhoud zelf en vind de shiver erg gemakkelijk sleutelen. Techniek is prima, zonder rare fratsen en je kunt redelijk makkelijk overal bij. Ik heb...
Die van mij is niet zozeer stugger. Hij reageert vooral directer op oneffenheden merk ik. Hij veert beter in en uit en vangt de klappen dus beter op bij slecht wegdek.
Mijn vorige demper had geen stikstof meer en had dus geen goede uitgaande demping, maar was niet zozeer minder stug.
Met duo...
Ik heb afgelopen winter de hyperpro progressieve schokdemper gemonteerd. Voorvering is geservices maar wel originele veren behouden omdat voor mijm vork. (Marzochi) geen Hyperpro vering geleverd wordt.
Mijn der achter was op, revisie kan maar voor ietsje meer had ik een geheel nieuwe dus daar...